Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Witajcie!
Niosę dobre wieści :)
Długo mnie to nie było za co Was serdecznie przepraszam, tak się niestety złożyło. Nie miałam nawet sposobności, żeby napisać Wam, że mnie przez jakiś czas nie będzie.
Mam nadzieję, że tęskniliście choć troszkę za mną, bo ja za Wami i Waszymi komentarzami bardzo!
Jeszcze muszę obgadać szczegóły z missmariksza i być może wrócę do pisania tutaj. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, możecie spodziewać się po Nowym Roku stylizacji ode mnie.

Chcielibyście ponownie widzieć na blogu moje posty?
_____________
Pozdrawiam!
Coldi.

10 komentarzy:

  1. tak to właśnie bywa. cięzko jest na stałe pisać na blogu bo zawsze znajdzie się taki czas kiedy w zyciu nagromadzi się tyle obowiązków i zajęć że nie da rady wszystkiego pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś! Jasne, że chcemy posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczę na Twój powrót i czekam na posty:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze o nas nie zapomniałaś :) Czekam na post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że chcemy twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, czekam na twoje posty :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, czekamy.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie pamiętam Twoich postów, ale cieszę się, że postanowiłaś wrócić.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!