Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż #2
Nareszcie się wyspałam. Od dwóch tygodni nie wstałam później niż 6 rano.. A dziś zapowiada się leniwy dzień, potem przygotowania do świąt. A co u was? Przygotowania do świąt idą pełną parą? :)

Makijaż powstawał przez ponad godzinę. Gdy coś zrobiłam konkretnego, okazał się krzywy i robiłam od nowa. Wydaje mi się, że ten jest w miarę dobry. Utrzymany w brązach, trochę bieli przy kącikach oczu. Do tego blond włosy, idealnie pasują do tego makijażu.


Co o nim myślicie?

15 komentarzy:

  1. Średnio mi się podoba. Jest trochę nudny, zbyt spokojny. Nic w nim mnie nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to prawie wgl. ta doll nie jest pomalowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładny, ale przydałoby się więcej koloru.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijażu prawie nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj sprzątanie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj nie myślę ;)

    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ale mogłoby być mocniej.:) ale co kto lubi wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również, najpóźniej wstaję 06:10 a to też nie zawsze .__. Ja nie obchodzę świąt, więc u mnie nie ma żadnych przygotowań. Jedynie babcia coś do jedzenia zrobi.
    Myślę że pewnie ładnych kolorów użyłaś, ale prawie tego makijażu nie widać. Doll wygląda jakby pomalowana nie była. No i ten kolczyk w nosie mi się nie podoba, nie pasuje tu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Porządki wrą, dzisiaj dalej sprzątanie. Teraz tylko dół, bo góra jest już posprzątana. Makijaż ładny, ale rzeczywiście lepiej wyglądałby mocniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, naturalny makijaż. Rzeczywiście, mogłoby być troszeczkę mocniej pomalowane, ale teraz też jest ok :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się ten makijaż tym bardziej, że niewiele go jest. Powinnaś się wykazać jakąś inwencją twórczą, a nie stawiać na standardy. Tak malują się niemal początkujący stardollowicze (jeśli nie są emo). Plus jedynie za to, że jest równo

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również się nie podoba, nie ma tu nic co przyciągnie uwagę do Twojej doll'ki, kompletnie nic.
    Taki makijaż robi ponad 50% stardollowiczów więc teoretycznie jak i praktycznie mogłabyś zrobić innej dolce zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie widzę O>O

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest dopiero baza pod makijaż, teraz trzeba tchnąć w niego życie, bo na razie jest bezpłciowy:)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedzmy sobie szczerze. Szału nie ma staniki nie latają :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!