Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie ;)
Na początku chciałabym wam życzyć wesołych i przede wszystkim rodzinnych świąt pełnych uśmiechu i cynamonowych ciasteczek. Abyście dobrze bawili się w Sylwestra i odpoczęli przez te kilkanaście dni, bo przecież będzie trzeba kiedyś wrócić do szkoły ;(
W dzisiejszym poście mieliście zobaczyć kogoś zupełnie innego, ale udzielił mi się świąteczny klimat. Tak więc przedstawiam wam SwagYousra.hmdl :
Ma 42 lvl, czyli dość niski jak na kogoś tak utalentowanego. Sama doll nie jest tu widoczna, ale Mikołaj jest prześliczny! Wygląda estetycznie i jest bardzo pomysłowy. Apartament właściwie nie jest urządzony. Tylko ten pokój posiada powyżej 30 mebli. Z żalem szukałam pokoju, który mógłby was zaskoczyć. Niestety, bezskutecznie. 
Co robi najlepiej? 
Uważam, że to najlepszy z projektów. Ale jest tego więcej... Nie wiem co ludzie widzą w projektowaniu takich rzeczy, ale podziwiam ich talent i staranność. Fajnie, że stardoll nie kończy się tylko na modzie, ale otwiera też wiele możliwości projektowania ;)
Mam nadzieję, że zajrzycie czasem to tego użytkownika. 

Ma talent?
Co myślicie o takich obrazach z włosów?

13 komentarzy:

  1. A tam nie powinno byc "czasm do*" zamiast to...

    A tak po zatym zaxdroszcze talentu

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, literówka. Dzięki :) Zmienię ją przy najbliższej okazji.

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, w ogóle zadziwiają mnie te prace z kępków włosów... Nadal się zastanawiam- jak oni to robią?? Nigdy chyba tego nie zrozumiem xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwy talent, ja nie miałabym tyle cierpliwości i sd;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj u niego byłam :-)
    Robi piękne projekty, ma ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ma talent. Świetne projekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne superaśne!!!! ( tylko skąd ma tyle kasy na to wszystko?!) :D

    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma talent, ale mnie nie kręcą tego typu rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. No oczywiście, że ma talent ;<
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam o tej doll napisać na zaciekawionych, ale jednak wybralam projekt Lany. Mi się takie projekty podobają, bo każdy kto oryginalny mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma ogromny tent! Uwielbiam takiego typu rzeczy są genialne!!! Fryzury normalne bez szłu

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne projekty. Prawdziwy, stardollowy talent!

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!