Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza CherryVenette
PRZED:
Ubiór:
Nie jestem zachwycona stylizacją Doll, chociaż rozumiem, że taki styl się może podobać, ponieważ sama kiedyś gustowałam w rockowym stylu, życiu, a muzyka mi została do tej pory. Koszulka wystaje ze spodni, a podkolanówki nie pasują do rajstop. Rozumiem jednak, że w ten sposób wyrażasz siebie i nie mam nic przeciwko, ponieważ na tym Stardoll polega. 
Twarz:
Makijaż jest majstersztykiem. Jestem pod wrażeniem! Potrafisz zrobić cuda, szczególnie z tego kroju oczu.


PO:
Ubiór:
Uznałam, że Doll będzie ubrana nadal w wersji rockowej, jednak bardziej dziewczęco.  Stąd też balerinki i rozkloszowana, tiulowa spódniczka, która moim zdaniem świetnie łączy się ze skórzaną kurteczką. Jako bluzkę wykorzystałam sukienkę z Velvet Orchid. Myślę, że jakoś się udało w tej części coś zmienić.
Twarz:
Od początku wiedziałam, że nie wygram z mistrzem makijażu, dlatego postanowiłam, że makijaż Doll będzie delikatny i pasujący do sukienki. Do tego włosy blond, ale w nieładzie. Mam nadzieję, że się spodoba.

Podoba Wam się? Udała się metamorfoza? Skomentujcie!

11 komentarzy:

  1. Wg mnie to udana metamorfoza, ale twarz doll była przed metamorfozą bardziej niespotykana.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfoza może być. Przed nie podobał mi się wcale strój i makijaż. Nienawidzę takiego stylu, ubierają się tak wszystkie stardolowiczki -.- Stylizacja po dużo lepsza ale makijaż mógł być mocniejszy :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie, a ta gra jest po to aby wyrazić swój styl

      Usuń
  3. Ładna metamorfoza, makijaż PRZED był jednak ciekawszy :) Ale jak ktoś woli delikatniejszy to twój jest właśnie taki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udana metamorfoza. Strój jak i makie - up dużo lepszy PO. Nie przepadam za takim stylem i jestem zwolennikiem delikatnego makijażu :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Po lepiej, makijaż delikatny ale zachwycający!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba makijaże ładne. Widać, że lubisz delikatność. W stylizacji po odpuściłabym tą kurtkę, bo jest dziwna i niezbyt pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana metamorfoza. Zarówno stylizacja jak i makijaż jest lepszy po ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po lepiej, ale nie przemawiają do mnie stylizacje tego typu :/

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, teraz zauważyłam tą metamorfozę a ta stylizacja była na konkurs :) Ale nic nie poradzę, normalnie lepiej bym się ubrała XD
    Dzięki , CherryVenette

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!