Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

Ocena stylizacji nikiwi2468:
VanicaBloom: Stylizacja zdecydowanie zasługuje na uwagę i pochwałę. Krytyka jedynie za zbyt krótką bluzkę. Wg mnie HOT/NOT.

Mary__Jane: Połączyłaś tu parę stylów, przez co nie za bardzo stylizacja mi się podoba. Z jednej strony mamy eleganckie buty, z drugiej miejskie i luźniejsze spodnie, a dalej złote dodatki. Zmieniłabym kurtkę i naszyjnik. HOT/NOT

hill88: Mam wrażenie, że miało być na luzie, a zarazem elegancko. Nie wyszło. Spodnie i kurtka ok, ale reszta do wymiany. HOT/NOT


Ocena stylizacji bblvghlv:
VanicaBloom: Królowa Mody - ten tytuł mówi sam za siebie :) Jest perfekcyjnie, do tego ta fikuśnie i bardzo oryginalnie przekręcona noga! Jestem pod wrażeniem, jak zawsze, ale dawno nie widziałam od Ciebie nic tak fajnego. Kapelusz jest wisienką na torcie. HOT

Mary__Jane: Zakochałam się w tej stylizacji! Zdecydowanie masz talent, a wykończenie doll jest cudowne. Przyciągasz uwagę, a dzięki czerwonej wstawce kolory nie są zbyt przytłaczające. Zdecydowane HOT.

hill88: Zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie! Może się wydawać przesadzona, ale niczego za dużo tutaj nie ma. Zdjęłabym apaszkę z Fallen Angel. Zdecydowanie HOT.


Ocena stylizacji justbreathing18:
VanicaBloom: Jest poprawnie, kolorystyka jest też OK. Ja jednak zastosowała bym inny krój koszulki pod spód. HOT/NOT

Mary__Jane: Miałaś tu jakiś pomysł, ale niestety mi się nie podoba. Połączenie zwykłych spodni z letnią koszulą, a wszystko przykryte jesienną, elegancką narzutką. Niestety NOT

hill88: Tutaj również mam wrażenie, że miało być elegancko i na luzie. Długi płaszcz i obcasy są zupełnie z innej bajki. Bluzka i spodnie ładnie się prezentują. HOT/NOT z przeważaniem na NOT.

12 komentarzy:

  1. Druga jak najbardziej hot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest piękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Not, Hot, Not druga naj ;D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie <3
    ___________________________________________
    Zrewanżujesz się?
    KLIKNIJ W LINK OD SHEINSIDE I DODAJ KOMENTARZ TO POLECĘ W NASTĘPNYM POŚCIE.
    Proszę. http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamy są płatne. Więcej informacji w "Cenniku".

      Hill88

      Usuń
  6. NOT,NOT,NOT :( Żadna nie przypadła mi w gust

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  7. NOT, HOT, HOT druga najpiękniejsza, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna stylizacja mnie nie oczarowała. Jedynie druga trochę mi się podoba.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.hot/not
    2.HOT
    3.hot/not

    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!