Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moje inspiracje
Sylwestrowa Gala 
Święta, święta i po świętach. Przed nami ostatnia noc w roku czyli Sylwester każdy z nas spędza go inaczej, jedni na wielkich balach, inni na domówkach z przyjaciółmi a są też zwolennicy nocy sylwestrowej pod gołym niebem. Przygotowałam dla was kilka stylizacji

1.Naszyjnik-Bonjour Bizou
Body-Splash
Pasek-Anna Sui TRIBUTE
Spódniczka-Velvet Orchid
Kopertówka-Dolce & Gabbana TRIBUTE
Buty-Christian Louboutin TRIBUTE

2.Stylizacja pierwsza od lewej:
Opaska-Antidote
Naszyjnik-DKNY
Sukienka-Tingeling
Buty-Jordache

Stylizacja druga po prawej:
Opaska-D-Singled
Kolczyki-ORIGINAL FUTURE
Body-CHANEL
Pasek-Akademia
Torebka-PIX
Buty-VOILE
Spódnica-Bonjour Bizou 

3.Opaska-BEASTLY
Kolczyki-Antidote
Sukienka-Nelly
Bransoletka-ROYALTY
Torebka-VALENTINO
Buty-Velvet Orchid 
 
Życzę wam wszystkim szczęśliwego nowego roku
emu.musia :D



9 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje posty! Pierwsza stylizacja jest prześliczna! Podoba mi się połączenie bodów ze spódniczką! Razem wygląda to rewelacyjnie! Druga stylizacja także śliczna ale wydaje mi się że sukienka o wiele lepiej wyglądałaby gdyby była na stojącym manekinie! :) Następna stylizacja jest śliczna ale za dużo się tam błyszczy( buty, pasek, spódniczka) i do tego jeszcze ten top w dziwne wzorki :)) Ostatni outfit jest świetny ale zmieniłabym tylko torebkę. Najlepsza stylizacja to 1!!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje, jednak w ostatniej nie do końca pasuje mi torebka :) Ale jest ładnie i naprawdę sylwestrowo. Również życzę szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, sylwestrowe kreacje. Jedynie druga nie przypadła mi do gustu.
    Również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku. Oby był dużo lepszy od teraźniejszego! :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje! Chyba dawno nie było takich świetnych rzeczy! Ja sylwestra jak zwykle spędzę w domu... najlepiej przed komputerem. Pożegnajmy stary rok z anime.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje. Nie umiem wybrać najlepszej.
    Sylwestra spędzę albo w domu przed komputerem albo u koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze bardzo dopracowany post, którego z przyjemnością się czyta. Stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacje! Najbardziej podoba mi się ostatnia, bardzo elegancka i w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się ostatnia.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!