Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja ManiakPupili
Już dzisiaj sylwester.. Nie sądziłam, że ten rok tak szybko zleci :) Jeszcze dzisiaj postaram się przygotować stylizację na sylwestra, choć trochę jestem w tym słaba. Jeżeli mi wyjdzie, na pewno Wam pokażę. 
Ta stylizacja jest oparta na męskiej parce. Nie wiem jak Wy, ale ja ją uwielbiam.


Kapelusz- Bonjour Bizou
Parka- Mr.
Sweter- darmówka
Pasek- Callie's Picks
Rurki- Stardesign
Torba- Rio Men
Buty- Bonjour Bizou

Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku!

12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;)
    I niech 2014 będzie pomyślny c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja.
    Nawzajem życzę ci szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, nawet spodnie za stardesign tu pasują. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie.
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie :) Samych dobrych chwil w nadchodzącym 2014!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, chociaż nie przepadam za męskimi ciuchami bo trochę powiększają i wiszą na doll, to tobie świetnie wyszło :)
    Również życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, nie wiedziałam, że ta kurtka tak dobrze się prezentuje
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, Heppy New Year!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, podoba mi się ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!