Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zaproszenie na imprezę + relacja
Hej, może już wiecie, bo zaglądnęliście do zakładkę redaktorzy, a może nie. Zostałam przyjęta na czas próbny na razie jako organizator imprez i postów-pogaduszek. Mam na imię Ania, a na stardoll ukrywam się pod nickiem aniula38555. Raczej kojarzycie mnie z komentarzy.

Wszystkich czytelników bloga serdecznie zapraszam na moją pierwszą imprezę na tym blogu! Odbędzie się ona już dzisiaj o godzinie 19:30
Tematem przewodnim imprezy jest już wielkimi krokami zbliżający się sylwester.
Za najlepszą stylizację missmariksza sponsoruje 25 stardolarów.
Postaram się, aby impreza i czas spędzony podczas niej był ciekawy. Gry, zabawy i ciekawe rozmowy.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam!


______________________________________________________________

Czas na relację z imprezy! Może nie była ona bardzo ruchliwa, ale pierwsze lody przełamane. Imprezy blogowe robię tu pierwszy raz. Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się bawili i z chęcią przyjdziecie na następną imprezę już za tydzień! Zacznijmy więc relację.

Ledwo kilka sekund od rozpoczęcia imprezy, a już max. imprezowiczów! Tutaj mamy fotkę z rozpoczęcia.
Pierwszą grą w jaką grałyśmy wygrała Januaryn, gratulacje!
Zaraz po walce zagrałyśmy w quiz. Tym razem wygrała kejt05, gratuluję!
W grze Prawda/fałsz znowu wygrała Januaryn! Niestety nie mam screena. Gdzieś mi się zgubił. Przepraszam i gratulacje Januaryn!
Tu już nasze zdjęcie. Zrobione prawie pod koniec, ale złapałam jeszcze chyba wszystkich. Każda medoll wygląda super!
Na sam koniec odwiedziła nas missmariksza, aby zobaczyć jak się bawimy,a ja chyba zdobyłam fanów (widzicie te dwie obok mnie? :))

Teraz czas na najbardziej wyczekiwaną chwilę - ogłoszenie zwycięzcy i najlepszej stylizacji!
Wybór był dość trudny, wszyscy tacy piękni. Zwycięzcą zostaje...
hill88

Gratulacje! Zgłoś się do missmariksza w ciągu 3 dni po nagrodę (25 stardolarów)

Dziękuję wszystkim za zabawę i zapraszam za tydzień!
Podobało wam się?


Pozdrawiam, 
aniula38555

17 komentarzy:

  1. Nie będzie mnie, bo jadę do teatru xd

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się być. :) Mam już przygotowaną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będę ! W stylizacji którą mam na sobie - Synea

    OdpowiedzUsuń
  4. nie będzie mnie ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój Boże... wygrała stylizacja robiona na ostatnia chwilę. Gratuluję, niestety nie było mnie, gdy wpadła Iwona.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, widzę że fajnie się bawiliście :D Niestety wyleciało mi z głowy, nawet nie wiedziałam która godzina jest bo na zegaek nie patrzę i się zagapiłam xd Trudno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo :C Wiedziałem, że będzie super :C Miałem przyjść, ale niestety mój tata nie dopuścił mnie do komputera ;( Mam nadzieję, że następnym razem będę mógł wpaść ;) Gratuluję Weronice :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!