Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bestsellery Tygodnia
Cześć.
Jak Wam minął weekend? Pojechaliście może gdzieś w odwiedziny, powspominaliście wakacje? Po siódmym zapowiadają już zimnicę, więc tym, którzy jeszcze tego nie zrobili radzę zakupić jakąś ciepłą kurtkę i dalszy zestawik, zmienić koła u samochodów i podziwiać piękno nadchodzącej zimy. Dziś bestsellery głównie z rzeczami z najnowszej dostawy do sklepu Original Future, ale również jeden z listopadowych Hot Buysów.



1. Gold Leatex Leggins - Nie lubię za bardzo błyszczących się ubrań. Jednak są to leginsy, które zwróciły moją uwagę. Świetnie "przylegają" do nóg naszych doll, można dobrać do nich naprawdę różne kolory, które i tak wyglądać będą świetnie w tym połączeniu. Poza tym uważam, że gdyby się nie błyszczały nie miałyby takiego "czegoś" w sobie, co przyciąga do zakupu, byłyby zwykłe i nudne. 15sd
2. OF Sheer Skirt - I co ja mogę rzec.. Spódniczka spodobała mi się i po prostu ją kupiłam. Nie wiem jak ją zbytnio opisać. Powiem tylko, że ten pasek na środku jest oryginalnym wzorem, a na samym dole spódniczki widnieją małe, pasujące do tego kolce/ ćwieki. 15sd
3. La Jolla Jeans - Z początku nie zwróciłam takiej uwagi na te spodnie. Dopiero potem przypomniało mi się, że tego samego wzoru można było zakupić kiedyś spodnie z Antidote. Może mają trochę inne kolory niż tamte, ale to nie zmienia faktu, że są oryginalne i ciekawe. 16sd
4. HotBuys Leopart Boots - Genialne buty w panterkę. Nie każdemu podoba się obcas, acz moim zdaniem jest świetny. Ogólnie całe mi się podobają, nie było mowy na odmówienie zakupu. 13sd
5. Spike Heel Platforms - Ciekawe, z odrobiną pazura, na wysokim, różowo - czarnym obcasie. 12sd


10 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba 2 stylizacja! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie stylizacje słabe, albo po prostu nieprzemyślane, niedopasowane. Oprawa graficzna natomiast piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, wiem.. Robiłam to na szybko, nocą. - nie miej do mnie żalu, czasem tak bywa ;p

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się złote spodnie, chciałam napisać, że spódniczka jest dość zwykła, ale widząc jaką stylizację z nią stworzyłaś, nie mogę:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy wybrałaś. Mi do gustu przypadły obie pary spodni i spódnica. Wszystkie stylizacje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że wybrałaś najładniejsze ciuchy. Nie byłam przekonana do butów w panterkę, ale dzięki twojej stylizacji zaczęły mi się nawet podobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacja oprócz 4 strasznie mi się podobają. Pierwsze dwie są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe stylizacje. Jedynie ostatnia nie przypadła m do gustu. Co do wyboru rzeczy uważam, że spokojne mogą one posiadać nazwę Bestsellerów Tygodnia ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rzeczy zamieściłaś w artykule. Wszystkie stylizacje boskie, ale najlepsza 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację co do wszystkich bescekerow(sory, ale piszę na komórce -.-). Ale moja uwaga została pochłonięta przez boskie stylizacje. Cud cud i cud <
    iga777

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!