Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zainspirowana Lazurowym Wybrzeżem ......
Hej
Co tam u was słychać, czy żyjecie już nadchodzącymi wakacjami. U mnie ostatnio się trochę działo, ostatni weekend spędziłam w szpitalu, ale myślę że wszystko będzie ok :). Do dzisiejszych stylizacji zainspirowała mnie kolorystyka lazurowego wybrzeża.
Lewy manekin
Kapelusz-Hot Buys
Narzutka-RIO
Naszyjnik-IT GIRLS
Sukienka-SPECIAL OFFER
Torba-LE
Buty-Barbie

Prawy manekin
Kapelusz-SPECIAL OFFER
Body-Bonjour Bizou 
Kurteczka-Callie's Picks
Spódniczka-BASIC
Buty-LE
Torebeczka-Fudge
Lewy manekin
Bluzka-Stardresing Fashion
Torba-Riviera
Sukienka-RIO
Buty-Young Hollywood

Prawy manekin
Sukienka-Antidote
Torebka-VOILE
Buty-SPECIAL OFFER



Kolczyki-SPECIAL OFFER
Sukienka-Riviera
Torebka-IT GIRLS
Buty-Archive

Blezer-IT GIRLS
Sukienka-RIO
Torebka-IT GIRLS 
Buty -SPECIAL OFFER




16 komentarzy:

  1. Trzema słowami opisze wszystkie stylizacje : Kocham, Kocham, Kocham. *.*

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie nie podobają mi się dwie ostatnie stylizacje, a reszta ładna. Świetna jest bluzka z trzeciego manekina ze stardesign, kto projektował?
    awcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorem projektu bluzki jest nikitaposh1, może zrobić taką bluzeczkę na zamówienie :)

      Usuń
  3. Podziwiam za talent!! Wszystkie stylizacje piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Serio świetne stylizacje, a dodatkowo w jednym z moich ulubionych kolorów (czarny&biały wygrywają lel)! Najlepsza przedostatnia, kocham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja numer dwa najlepsze ♥
    Spódniczka Basic ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tym kolorem i chyba jednak najbardziej mi się podoba jako kolor wybrzeża :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się tylko jedna stylka, reszta cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czwarta i piąta stylizacja jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje. Piękne kolory :*

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mnie nie przekonują. Lazur lazurem ale co za dużo to nie zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lazurowy, lecz jest go tutaj zbyt dużo i zbyt dużo dzieje się w tych stylizacjach.
    Sory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już czuję te klimaty... dokładnie za tydzień będę już się smażyć na Riwierze Tureckiej :))) a dziś kupiłam sobię śliczną, zwiewną sukienkę w tropikalne wzory. mmmm.... :))

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  15. LW jest cudowne, byłyśmy i się zakochałyśmy :)
    Fajne stylki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!