Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na... sukienkę w kwiaty z Callie's Picks
Ten tydzień jest wyjątkowo nieobfity w ładne ciuchy, które mogłabym tu pokazać. Ratuje go tylko wczorajsza dostawa do 
Callie's Picks, w której znalazłam inspirację do postu, bo już zaczęłam się martwić.

MULTI COLORED DRESS  |  15 SD  |  CALLIE'S PICKS
Z początku nawet jej nie zauważyłam, jakoś zgubiła się w tym całym kolorowym bałaganie na manekinach. Z pozoru trudny ciuch, ale zależy z czym chcemy ją połączyć. Wzór jest bardzo ładny i letni, a sama sukienka ma świetny krój - oprócz rękawów. Najlepiej nie dodawać już więcej kolorów, tu i tak jest ich dużo - czerwony, zielony, żółty, odcienie niebieskiego, brzoskwiniowy, złoty, fioletowy... można tak w nieskończoność, ale czego spodziewamy się po "multi colored dress"? Wygląda dobrze z ciemnymi jak i jasnymi  odcieniami - tu górę wezmą własne upodobania. Najgorszym co mi w niej przeszkadzało są ww. rękawy, to takie niepraktyczne przy blezerach, wystają! Są na to oczywiście 
różne triki lub po prostu "odstające" kurteczki, wiec da się to przeżyć. Według mnie to najlepszy ciuch z tej dostawy, polecam!
Podoba wam się sukienka? Kupiliście ją?

12 komentarzy:

  1. Tak szczerze to stylizacje nie podobają mi się, ale chyba najlepsza jest druga. Sukienka jest świetna kupię ją przy najbliższej okazji. :)

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również najbardziej podoba się stylizacja numer 2 - zrezygnowałabym jednak z wianuszka. W ostatniej podoba mi się założenie pod spód tej koronki - powstał bardzo fajny efekt. Sukienkę może kupię, zobaczę jak stoję z funduszami:)

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna stylizacja mi się nie podoba, jeśli już musiałabym wybrać to byłaby to dwójeczka :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się 2 i 3 stylizacja ale w trzeciej zamieniłabym tan plecak na skromną kopertówkę :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się żadna stylka nie podoba, nic specjalnego ;/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się,to jest najlepszy ciuch z dostawy. Ja niestety go nie kupiłam, boję się, że nie będę umiała nic "stworzyć".

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest swietna ;) Chcę ją kupić, ale nie mam sd. Boję się że jak już kupię to jej nie będzie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje średnie, ale sukienka też nie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. druga jest najlepsza i tez chce kupic te sukienke :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja jest najlepsza, ale nie zachwyca. Ubrania nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam sukienkę, ale jeszcze nie użyłam, próbowałam coś zrobić, ale bezskutecznie ;c Twoje stylizacje według mnie są takie sobie, ewentualnie najlepsza trzecia. Robisz genialne stylizacje, ale te- nic specjalnego.
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!