Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Safari na szpilkach

Witam Was serdecznie! Dziś dla Was kolejna moja stylizacja. Nowa dostawa itGirls mile zaskoczyła mnie tym jednym ciuszkiem. Szkoda tylko, że narzuta ma tą wstawkę między nogami, bez niej byłaby bardziej "wielofunkcyjna". Kupiliście ją? Jeśli nie, trzeba to zmienić.



Podoba Wam się stylizacja?
Pochwalcie się swoimi pomysłami na wykorzystanie tego ciucha!


PS. Postanowiłam, że zmieniam "stylówę" mojej doll, z racji czego wyprzedaję większość ciuchów - 
szczególnie stare HB oraz różnorakie tribute, których i tak na doll nie zakładam.
Zainteresowanych zapraszam do śledzenia moje bazaaru, bo jest cały czas aktualizowany.
_______________
Pozdrowienia
Coldi

28 komentarzy:

  1. Świetna, taka w moich klimatach.
    Uwielbiam takie "nienudne" stylizacje.
    Fajnie wszystko połączyłaś, makijaż także idealny :)
    Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że wstawka wchodzi na spodnie, ale rozumiem, że to nie twoja wina, w sumie to aż tak bardzo to się nie rzuca w oczy.
    Idę zobaczyć co masz w bazaarku ^^
    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie. Pierwszy raz nie mam zastrzeżeń. Stylizacja cudowna. Makijaż ahhh. *.*
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem stylizacja jest świetna! Makijaż cudowny *o*

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zaskoczyła cała dostawa, ale faktycznie płaszczyk jest najlepszy. :D
    Uwielbiam stylizacje w takim stylu. Właśnie coś typu mody ulicznej w Londynie. Strój jest świetny! ♥ Wszystko znajduje się na swoim miejscu. Przypominasz mi bloggerkę, haha.
    Muszę pochwalić Cię za fryzurę, bo idealnie pasuje do stylki! Jest genialna!
    Makijaż jest na wysokim poziomie, bo ja chyba nigdy bym takiego nie zrobiła. :o Masz ogromny talent dziewczyno! Kolory świetnie pasują do płaszcza.
    Ogólnie spisałaś się na szóstkę, a nawet więcej! ;)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wejdę do starbazaaru ;) Nie podoba mi się fryzura doll, jak i cała stylizacja, nie przepadam za takim stylem. Za to makijaż ładny.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna twarzyczka, ale stylizacja nie bardzo mi się podoba przez ten płaszcz (który po prostu mi się nie podoba) i okulary, które zasłaniają ten piękny makijaż. Zajrzę do bazaaru ale wątpię żeby było coś za sm :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupiłam tego worka na ziemniaki i nie zamierzam. Mi się nie podoba, fuj fuj fuj! Tu została fajnie użyta, nawet tak źle nie wygląda. Tak trochę jak ubranie podróżnika, ale właśnie na szpilkach. Makijaż jest świetny, ale ja pozbyłabym się tej opaski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Makijaż jak zwykle powalający <3 Stylizacja też bardzo mi się podoba. Chyba masz rację - bez tej wstawki między nogami, łatwiej byłoby go wykorzystać Ja jej jeszcze nie kupiłam, ale mam taki zamiar.
    Zaraz lecę zajrzeć do twojego bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze cudnie ;] Narzutkę planuję kupić, chociaż i ma kilka minusów. No i czekam tych większych zmian twego stylu.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, chociaż ta narzutka średnio mi się podoba.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  11. Admini nie dadzą "ciucha idealnego", bo stardollowiczki przestałyby kupować inne tego typu ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cala dostawa zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie, ale rzeczywiście oliwkowy płaszczyk jest najlepszy. Poza tym podoba mi sie jeszcze bluzka w czarno-białe paski oraz biała bluzka z falbankami. Stylizacja bardzo mi sie podoba, uwielbiam takie w street style. Płaszcz fajnie wygląda w połączeniu z tymi spodniami i chustką. Makijaż jest genialny, fajnie nawiazuje kolorem zielonym do płaszcza. Jest staranny i widać, ze masz w tym wprawę. A co do wstawki miedzy nogami to sie z Toba całkowicie zgadzam. Teraz jest mniej funkcjonalny i można użyć go tylko do spodni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ten płaszczyk też najbardziej przypadł do gustu z kolekcji do It Girls. Ma ciekawy kolor i nietuzinkowy krój. Wstawka między nogami faktycznie trochę przeszkadza, ale da się to znieść. Jeszcze go nie kupiłam, ale zamierzam to zrobić. Stylizacja bardzo mi się podoba. Lubię taki luźny klimat. Oliwkowy płaszczyk bardzo ładnie współgra z apaszką. Jedynie zdjełabym okulary, ponieważ przysłaniają piękny makijaż. Jest on w idealnie dobranym kolorze. Oczy są cudownie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna, zakochałem się!
    Masz talent i do grafiki, i do stylizacji, i do makijażu. :D

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna stylizacja, ten płaszcz jest świetny! Mam pytanie. Gdzie kupiłaś okulary, chustę i torebkę, bardzo mi się spodobały te rzeczy. Może kupię.
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary i torebka są z Callie's pick. Chusta natomiast ze sklepu nelly.com, bo na metce Denim&supply R.L :)
      Nie chciało mi się logować, hih.
      Coldi

      Usuń
    2. Powiedz mi Coldi, jak pogrubiasz i wypełniasz literki kolorem? Stosujesz html?

      Usuń
    3. chodzi Ci o to jak to robię w komentarzach?
      wystarczają skróty ;) można pogrubić , dodać kursywę . Także pogrubienia, przekreślenia, migotanie i takie tam inne ;)
      Wszystkie info znajdziesz na stronach z kursami html :)
      Coldi.

      Usuń
  16. Prześliczna! Nie widziałam jeszcze żadnego tak dobrego połączenia tej zielonej płachty (z wyjątkiem mojej Czarnej Lilou), więc się ciesz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do płaszcza zdecydowanie się zgadzam- ta wstawka między nogami jest rzeczywiście bardzo ograniczająca...
    Mam teraz problem. W ostatatnim poście pisałam, że stylizacja jest genialna, ale... ta jest jeszcze genialniejsza! I jeszcze do tego ten makijaż. Po prostu się rozpływam. Aż mi brakuje przymiotników żeby to wyrazić. :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta stylizacja; wszystko doskonale pasuje. Dziurawe spodnie, luźna narzuta, koszulka niedbale włożona w spodnie i do tego kolorowa chustka: to wszystko daje efekt codziennego, wygodnego stroju. Buty i kopertówka natomiast dodają mu odrobinę elegancji, przez co stylizacja może stać się strojem wyjściowym.
    Makijaż jest jak zwykle świetny, zdjęcie twarzy z bliska jest po prostu piękne.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, nawet to pomiędzy nogami mi nie przeszkadza :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna stylizacja makijaż równiż, a płaszczyk zamierzam kupić :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  21. Super!Odlot!Ta stylizacja jest po porostu piękna,podoba mi się najbardziej świetne dobranie kurtki z szalem i makijaż pasujący do fryzury :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!