Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ankieta

14 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmagania redaktorów są bez sensu, podobnie z mistrzami, którzy już dawno zostali docenieni i cały czas jak widać potrzebują więcej. Najlepsza jest 2 opcja, bo każdy ma szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze napisałaś. Zgadzam się z tobą w 100%.

      jusia95

      Usuń
  3. Podoba mi się inicjatywa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam na Mistrzowie contra nowicjusze :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowicjusze kontra mistrzowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowicjusze vs mistrzowie.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak wyzej :D Zaglosowalam na opcje 2

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 ostanie, bo się chce pobawić, no czo :C

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 opcja jest najlepsza :) Każdy bedzie miał szanse c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga podobają mi się najbardziej ;) Fajnie by było zobaczyć redaktorów w akcji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam na drugą opcję, zresztą tak jak większość ;)
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!