Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na... bluzę "Hola!"
Pierwszy raz w poście daję coś za sm, mam nadzieję, że będzie więcej takich ładnych rzeczy w tej walucie, bo ostatnio admini szaleją z cenami i tylko żerują na naszą kasę.

HOLA SWEATSHIRT  |  138 SM  |  IT GIRLS 
Różowa bluza z niebieskim napisem - bardzo dziewczęce i urocze połączenie kolorów, które przykuło moją uwagę już w sklepie. To tam najpierw skierował się mój wzrok. Podbije serca grzecznych dziewczynek, tym niegrzecznym raczej się nie spodoba, bo róż jest "taki straszny". Jej cena jak najbardziej zachęca, dużym wydatkiem ona nie jest. Bluza ma bardzo ładny krój i jest dobrze wykonana, a napis dodaje lekko wakacyjnego klimatu ze śródziemnomorskich wysp. Połączona z różem i bielą staje się jeszcze bardziej słodka i cukierkowa, ale te cechy można sprytnie ukryć przytłaczając ja czarnym (schodzi na 2 plan i nie rzuca się w oczy). Najlepiej wygląda w dziewczęcych, zwiewnych stylizacjach ze spódniczką.  Jak ją użyjecie zależy tylko i wyłącznie od waszych upodobań i gustu. Ciuch jest tak prosty, że nawet nie trzeba mieć pomysłu, aby wyszła udana stylizacja, która może powalić wszystkich na kolana. Naprawdę warto w nią zainwestować. Według mnie najlepszy ciuch z tej dostawy, polecam!
Podoba wam się bluza? Kupiliście ją?

42 komentarze:

  1. Świetne stylizacje, takie słodkie, jak bluza.
    W pierwszym outficie wygląda jak sukienka w tym połączeniu.
    Muszę ją kupić. :D
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze wybrałaś artykuł za sm. Bluza bardzo mi sie podoba. Od razu po zobaczeniu dostawy zwróciłam na nią uwagę i wylądowała w moim koszyku. Ma fajny krój, a połączenie kolorów jest świetne. Połączenie różu z błękitem doda każdej stylizacji słodkości i dziewczęcego uroku. Tak jak napisałaś idealnie prezentuje sie z bielą oraz czernią i sprawi, ze klasyczne b&w nie staje sie nudne. Cena jest niska i co najważniejsze za sm, więc każdy może sobie pozwolić na jej zakup. Wszystkie stylizacje mi sie podobają. Pierwsza jest bardzo dziewczęca i oddaje wakacyjny klimat. Druga to mój faworyt. Stylizacja z charakterem, poprzez dodanie futra i ciężkich butów. W trzeciej nie jestem jedynie przekonana do wyboru kurtki, która trochę źle leży na spódniczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To narzutka i to nachodzące na spódniczkę to nie boki, a takie naturalne marszczenia. Zarzuć sobie ręcznik na plecy - tak samo się zmarszczy.

      Usuń
  3. Bluzka przykuła moją uwagę bo strasznie mi się nie podobała. Stylizacje z nią mi się nie podobają bo bluzka (wg. mnie) ma źle dobrane kolory. Podobają mi się buty w II stylizacji. Skąd je masz? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dołu: Fallen angel, basics, a niebieski sznurówki z darmówek. Pod spodem są jeszcze takie z dziwnym obcasem z other world.

      Usuń
    2. http://bankfotek.pl/image/1747268

      Usuń
  4. Szczerze, to ta bluzka mi się nie podoba. Przez róż wydaje się być strasznie dziecinna i cukierkowa. Jedynym jej plusem jest niska cena, ale ponieważ ostatnio mam mało starmonet to jej nie kupie. Przechodząc do stylizacji to miło mnie zaskoczyłaś. Nie sądziłam, ze można z nią zrobić takie ciekawe stylizacje. Pierwsza jest dla mnie najlepsza, taka słodka, aż chce się ją zjeść :). W drugiej nie podoba mi się kapelusz, ale poza tym też jest ładnie. Trzecia jest fajna, taka najbardziej normalna. Można powiedzieć, ze prawie przekonałaś mnie do zakupu tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka nie w moim stylu, nie lubię tych kolorów. Sam krój podoba mi się, myślę, że nawet te kolory można ,,znieść" i ładnie wykorzystać. Twoje stylizacje niespecjalnie mi się podobają, myślę, że jest w nich za dużo wszystkiego. Podoba mi się jedynie pierwsza stylizacja, ma w sobie to słitaśne coś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka przypadła mi do gustu tak jak większość z nowej dostawy IG. Pierwsza stylizacja jest najbardziej kawaii. Druga świetna, a w trzeciej mi coś nie pasuje, ale nie wiem co.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tylko pierwsza stylizacja. Wszystko jest utrzymane w określonej, "klejącej się" ze sobą kolorystyce, jest dziewczęco i uroczo. Drugą uważam za całkowitą pomyłkę, nie rozumiem m.in. połączenia tak ciężkiej kurtki z tym fascynatorem. Widzę tu dwie różne bajki: jedna to ta fikuśna ozdóbka na głowie, bluzka + kołnierzyk i spódnica, a drugą bajką są zakolanówki, ciężka kurtka, masywne buty, naszyjnik z krzyżem i torebka. Ecie pecie. Trzeci set jest całkiem ładny, chociaż chyba wymieniłabym spódnicę na jakąś jaśniejszą i ewentualnie zmieniłabym też torebkę, żeby do niej pasowała. Pozbyłabym się też kokardy. Jeju, ale się rozpisałam! :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się ta koszulka średnio podoba, nawet gdy jest za sm nie trafiła do mojego koszyka, myślę że są lepsze rzeczy w dostawie :)
    Co do stylizacji, trudno mi je ocenić, ponieważ każdy ma inny gust i tobie mogą się podobać, mnie jakoś nie przekonały. 1 stylizacja jest nawet ładna, jednak dla mnie jest zbyt "słodka".
    W drugiej stylizacji zaczęłaś ładnie, różowa bluzka, kołnierzyk spódniczka, a tu nagle ciężkie buty i kurtka, które psują wszystko. Mogłaś dalej iść w róż i biel :)
    W 3 stylizacji, już miks kolorów, nie lubię gdy stylizacja nie jest ładna kolorystycznie, pomieszałaś masę kolorów, co mi się nie podoba.
    Oczywiście nie obrażaj się, ważne że tobie się podobają :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojć, nie podobają mi się. Choć pierwsza jest nawet, nawet. :)
    Pierwsza stylizacja: nie mój styl, nie mój klimat (właściwie jak wszystkie stylizacje) i nie mam co oceniać. Jest dobrze, ale wata cukrowa zupełnie nie na miejscu. Jak ja nienawidzę takich słodziutkich i uroczych strojów, ugh. A jeżeli już decydujesz się na taką mentalność to zmieniłabym paznokcie na różowe. Niby takie drobne szczegóły, a rzucają się w oczy. ;)
    Druga stylizacja: zupełnie mi się nie podoba. Połączenie tak dużej ilości czerni z bielą + różem nie było dobrym pomysłem. Tak, wiem, gdzieś musisz wcisnąć te pastele, ale zapamiętaj, że wtedy nic z tego nie wyjdzie.
    Ostatnia: od razu mówię, że zazdroszczę Tobie tej spódnicy, jest boska *o* Stylizacja średnia, ustawiłabym ją na drugim miejscu, jeśli chodzi o kolejność od najlepszej do najgorszej.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne stylki! Ja kupiłam tą bluzkę od razu tylko nie miałam na nią żadnego pomysłu. Teraz dałaś mi inspirację xd bo te stylizacje sa na prawdę świetne. Najlepsza pierwsza. Tak bardzo urocza! ♥
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  11. co to za cudowne buty w drugiej stylizacji? :O

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/image/1747268 < mini instrukcja na szybko
      UWAGA
      KOSZTUJĄ AŻ 110 SM! XD

      Usuń
  12. Mi bluzka podoba się i kupiłam ją od razu. Róż nie musi być dziecięcy, ja tam nie wiem czemu tak jest przyjęty. To kolor jak inne :d Stylizacje są ładne, ale coś mi w nich przeszkadza :)

    __kwiatuszek___

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne stylizacje! Nie umiem wybrać najpiękniejszej ♥ Cieszę się, że wybrałaś tą bluzkę. Nie dość, ze jest ładna to jeszcze za sm ♥ Zdaję się, ze jest trochę kiczowata, bo jest różowa, ale według mnie ten róż jest naprawdę ładny. Zaraz kupię ją, bo w sumie zapomniałam xd Rób więcej takich nieziemskich stylek ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzkę gdy zobaczyłam to od razu dodałam do koszyka, bo ma bardzo ładny kolorek i jeszcze jest za sm ;) Są lepsze rzeczy w kolekcji ale mniejsza z tym ;) Stylizacje wszystkie bardzo mi się podobają, pierwsza jest taka pogodna i dziewczęca, druga bardziej elegantsza ale zdecydowanie najlepsza jest ta ostatnia ! Podoba mi się w niej ten obrót kokardki na głowie oraz dobór kolorów . Tak w ogóle z jakiego sklepu jest ta spódniczka ? Śliczna ♥

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się ani bluzka ani stylizację. Sam sweterek odbieram jako bardzo dziecinny, inspirowany klimatami Evil Panda. Jeżeli chodzi o outfity to pierwszy jest najlepszy, choć jak dla mnie zdecydowanie za słodki. W tym stylu ubiera się moja kochająca różowy czteroletnia sąsiadka, a nie ja. :p Co do drugiej stylizacji... Osobiście uważam łączenie pasteli z czernią za zbrodnię. XD Do tak delikatnych kolorów nie pasuje coś tak "ciężkiego". W "morderczy nastrój" wprowadza mnie też dodanie fascynatora, który w tym wydaniu wydaje się być wręcz wypłowiały. Zdecydowanie mi się nie podoba. Ostatni outfit jest dosyć przeciętny. Niby "szału nie ma dupci nie urywa", ale nie jest aż taki zły, a już szczególnie na tle poprzednika. Mimo tego znowu zdecydowanie nie podoba mi się połączenie czerni z tym sweterkiem. Osobiście gdybym miała wykorzystać go w stylizacji postawiłabym na pastele starając się stworzyć coś w "sorbetowych" kolorach.
    PS. Wybacz moją dość srogą opinię, ale jeżeli mam już coś komentować mówię i piszę to co myślę. Dodam też, że nie robię tego z zazdrości. Każdy ma przecież inny gust, możemy się ze sobą nie zgadzać i ta różnorodność poglądów jest piękna. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, jakie wypracowanie XD

      Usuń
    2. Spoczi, cieszę się, że ktoś prosto w monitor mówi mi, że mu się nie podoba, a nie słodzi. Jak czasem się stonuje to wytykają mi, że są zbyt zwyczajne, a teraz, że zbyt dziwne. I weź tu człowieku pracuj.

      Usuń
    3. Nigdy wszystkim nie dogodzisz.

      Usuń
  16. Nie rozglądałam się dokładnie dostawie, przymierzyłam tylko kilka rzeczy. Gdy zobaczyłam tą bluzę w poście, myślałam, że jest za sd (patrzyłam, akurat na stylizacje, a nie tekst :P). Kupię bluzę jeszcze dziś (i może royal white headpiece).Co do stylizacji, są bardzo ładne. Według mnie druga jest najlepsza. Kupię chyba też okulary z pierwszej stylizacji, są fajne c:
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest bardzo ładna i jej dodatkowym plusem jest waluta. Akurat w tych stylizacjach średnio mi się podoba, ale raczej ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczkę kupiłam, stylizacje nie w moim stylu, ale najbardziej podoba się mi ostatnia.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam bluzkę, jest śliczna. Z Twoich stylizacji spodobała mi się jedynie pierwsza, jest przesłodka! Spódniczki nakładające się na siebie wyglądają genialnie, muszę kupić tą różową. Reszta trochę chaotyczna, poszczególne połączenia wyglądają świetnie, jednak razem tak sobie.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka nie przypadła mi do gustu. Stylizacje ładne, ale czegoś mi w nich brakuje.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacje, ale nie jestem przekonana do drugiej..

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza stylka jest najlepsza ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli chodzi o bluzkę to spodobała mi się od razu, a że ta cena jest niska więc od razu ją kupiłam. Stylizacja też zaraz wyszła sensowna i zadowalająca. Co do Twoich set'ów to nie przypadły mi do gustu. Może po prostu nie mój styl. Każdy element z osobna podoba mi się, ale w takich zestawieniach już do mnie nie trafiają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza stylizacja powaliła mnie na kolana, zdecydowanie najlepsza. Tym samym zachęciłaś mnie do kupna sweterka, jest za sm, tani i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsze stylki to 1 i 3. Druga też jest ok. Może kupię. Jest całkiem ładna.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubię ubrań z napisami ,ale trzeba przyznać ,że fason jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się bluzka spodobała, chociaż mam wątpliwości co do jej założenia, bo wygląda bardzo cukierkowato, ale ja lubię takie cukierkowate rzeczy mimo swojego wieku XD
    Pierwsza stylizacja jest według mnie najlepsza spośród całej trójki, ale jak już się wyraziła BlackLilou-jest za słodka. Nawaliłaś do niej tego wszystkiego, odnoszę wrażenie, że spróbowałaś na siłę zrobić z niej przesadnie słodką dziewczyneczkę. Druga stylizacja to totalny koszmar, nienawidzę łączenia pasteli z ciężkimi, czarnymi rzeczami, tak więc ja już nic nie poradzę. Zraziłam się do niej całkowicie. Ostatnia stylizacja trochę mi się podoba, a troszkę nie. Czarna spódnica do odstrzału, narzutka również, co tu dużo mówić. Z drugiej strony razem to jakoś ładnie wygląda. Nie umiem się zdecydować XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta bluzka z tej dostawy jakoś mi umknęła i jej nie zauważyłam. Ale moje oczy zatrzymały się na dłużej przy tym poście gdy zobaczyłam stylizację oraz bluzkę. Pierwsze co zrobiłam to ją kupiłam a pozniej próbowałam nieudolnie stworzyc tak dobre stylki. Bardzo mi się wszystkie podobają ta pierwsza taka delikatna i zwiewna przypomina mi troszeczkę małą dziewczynką przez to że trzyma watę cukrową w ręce. W Drugiej stylizacji jak sama pisałas ukryłaś trochę tą bluzkę za czarnym płaszczem co było mega pomysłem. Noi ostatnia stylizacja chyba moja ulubiona przypomina mi trochę strój lolity, gdybym miała tą spodnicę na pewno bym sie tak ubrała. :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Jest bardzo dziewczęca i idealna na lato. Pozostałe stylizacje są trochę cięższe, ale to nic złego. Nie przeszkadza mi połączenie pasteli z czernią; róż i czerń od dawna łączy się ze sobą. W drugiej stylizacji wyrzuciłabym nakrycie głowy, a w trzeciej zrezygnowałabym z woalki, ale pozostawiłabym kokardę. Gratuluję pomysłowości: stworzyłaś trzy ciekawe stylizacje, wykorzystując tani top za monety.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest bardzo ładna, ale poczekam aż trochę się "znudzi" ludziom, bo jest wszędzie, każdy ją nosi :P

    hanisuia97

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!