Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze contra mistrzowie
Wygrywasz konkursy, wiele osób uważa, że jesteś mistrzem stylizacji  więc jest to konkurs dla Ciebie!
Być może jest ktoś kto mówi: robisz słabe stylki- to również możesz wziąć udział w konkursie.

Zgłaszający się do konkursu zostaną  podzieleni na dwie grupy:
nowicjusze i mistrzowie.

Przede wszystkim najważniejsze są zasady!

- koniecznie musisz być obserwatorem naszego bloga
- w każdym etapie można wysłać tylko jedną podpisaną pracę, bez gifów, odbić itp.
- w każdym etapie stylizacja musi być na białym tle
- redaktorzy naszego bloga mogą brać udział w konkursie
- kopia stylizacji w konkursie = dyskwalifikacja,
prace rozpikselowane i nieestetycznie zescrenowane nie będą brane pod uwagę przy ocenach/ankietach
- zgłaszacie swój nick do 25 czerwca (środa), do godziny 24:00.
Natomiast do I etapu przejdzie od 10-15 mistrzów
oraz 10-15 nowicjuszy

Zasady są proste i oczywiste! Nagroda?

I miejsce - 600sd

Dla pozostałych uczestników także przewidujemy dużo nagród.
II miejsce - 300sd
III miejsce - 100sd
Być może w trakcie konkursu pojawią się niespodzianki.

Zgłoszenia przyjmujemy pod tym postem.
Życzmy powodzenia!

Konkurs będzie składał się z kilku etapów, do każdego z nich wybierzecie swoimi głosami wskazaną liczbę osób i ich stylizacje, a każda z nich będzie mogła wygrać konkretną sumę pikselowych pieniążków.


Po każdym etapie uczestnicy mogą zrezygnować lub walczyć dalej!
 Czyli grają - mogą mieć wszystko (tytuł mistrza i 600sd) i świetną zabawę lub rezygnują i nie mają nic.

Przygotujcie się, ponieważ walka będzie zacięta, dlatego Wasze stylizacje powinny być na wysokim poziomie.
Tematy do etapów będą podawane na bieżąco.

110 komentarzy:

  1. Zgłaszam się,
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  2. kurdekurdekurde! akurat musze mieć zepsutego lapka ;/... ale sprostam jakoś, mam nadzieję, o ile zostanę przyjęta, poszantażuję trochę brata >:-) nie mogę tego przegapić, tak jak to było z modowymi rywalami.

    zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę kusi mnie żeby się zgłosić. Ale pewnie nie dostanę się do żadnej z grup, więc po co robić sobie nadzieje i psuć humor? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, do miszczów się dostaniesz. Zgłaszaj się. :D

      Usuń
    2. Ja do mistrzów? Skisłem xD
      http://2.bp.blogspot.com/-DjAj1XrjPIY/U6ScQ6442lI/AAAAAAAAC1A/W3mQuIwtTXg/s1600/%C5%9Bmiech.gif

      Usuń
    3. Ja Cię na duchu podtrzymuję, a Ty się ze mnie śmiejesz. :C

      Usuń
  4. Zgłaszam się
    lewa0702

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaryzykuję i się zgłoszę.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się, ale jak dla mnie to konkurs jest przesądzony - i tak wygra ktoś z mistrzów
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przesadzony, wiadomo że wygra Jarus55, domsot lub Aniula38555, która robi brzydkie stylizację jednak MissMariksza je docenia. Jeszcze te ankiety, i to proszenie o głosy. Smutne, ale prawdziwe.

      Usuń
    2. Anonimku, ja się nie ślinię w komentarzach pod każdymi stylizacjami, więc daj sobie na wstrzymanie. To zwykle Wy oceniacie stylizacje i oddajecie swoje głosy w ankietach.
      Co do tego kto wygra to chyba lekka przesada, jakoś w Królowej mody nie wygrała Polka. Myślę, że konkurs będzie w porzo, a uczestnicy nie będą prosić o głosy. Najwyżej zainstalujemy kamery XDD

      Usuń
    3. Ej, zostałam zatrudniona do pomysłu na, ale jak wam coś przeszkadza to mogę tego nie robić i wcale nie będę po tym płakać. Widząc komentarze pod metamorfozami na temat moich makijaży, które wiem, że nie były dobre, a te posty zgodziłam się dokończyć za redakcyjną koleżankę po prostu zrezygnowałam, bo na dłuższą metę nie dałabym rady. Staram się tworzyć czegoś, czego jeszcze nie widziałam, ale TAK, STARAM SIĘ TO ROBIĆ Z WYCZUCIEM STYLU I NA WYSOKIM POZIOMIE. Zdaję sobie sprawę, ze czasem wyglądam jak dziecko, starsza babcia lub strach na wróble, ale mi się to podoba, a to co podoba się mi, bo jestem taką wielce zadufaną egoistką dopuszczam do opinii publicznej. Rozumiem, że może Ci się to nie podobać, ale myślę, że chodzi o ten konkurs z sukienką - większość była tego samego zdania co missmariksza.

      I W OGÓLE JAK MASZ COŚ DO MNIE TO CHO NA SOLO ANONIMKU 8)
      Ja potrafię się wykłócać

      Usuń
    4. lel, sorcia, ale jestem kłótnicą z natury XD

      Usuń
    5. A zresztą wygra ten kto mi się spodoba, w końcu to ja sponsoruję:P

      Usuń
  9. Zgłaszam się ;)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! :)

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosiłabym się bo bardzo lubię konkursy etapowe, w których nigdy nie jest dokładnie powiedziane co będziemy robić, ale chyba sobie odpuszczę. Nie podoba mi się wybór zwycięzców. Byłoby fajnie, gdyby również nowicjusze mieli szansę, ale w takim sposobie oceniania jest to raczej niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety podzielam Twoje zdanie.

      Usuń
    2. Ja również się zgadzam. W modowych rywalach wygrała jakaś beznadziejna stylizacja i zdobyła aż 50 głosów (przyoadek??? Inni mieli najwięcej około 20)- teraz będzie tak samo.

      Usuń
  12. Zgłaszam się.

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    BlackLilou

    PS. Myślę, że takie same nagrody powinny być przeznaczone również dla nowicjuszy. Inaczej zabawa jest trochę bez sensu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się i popieram blacklilou
    ladycornelia821

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    __kwiatuszek___

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się,
    CleverSell

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się
    zabawawlalki

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam sie.
    Oto dowód, że obserwuje bloga : http://bankfotek.pl/view/1744518

    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ;)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się


    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się http://pl.tinypic.com/r/i20nlc/8
    martynka782

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    Kicia1912

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie jaki bym sie dostala jeszze nic nogdy nie wygralam :(

      Usuń
  27. Zgłaszam się.

    missjula20105

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Malin_Love

    OdpowiedzUsuń
  29. A dobra, co mi tam. Zgłaszam się ;)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  32. dowód obserwowania: http://bankfotek.pl/view/1734632 :)
    zgłaszam się

    weronisia1986

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się. :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się.

    selenaAngel9

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się :D Dowód obserwowania: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2rggmck&s=8#.U6h4T3C8BgQ
    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się. Mam pytanie, czy stylizacje będą mogły być robione na kimś innym? Bo jestem nowicjuszem i nie mam dużo ciuchów :/ : )
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :]

    misiu123...

    OdpowiedzUsuń
  39. Duzo chetnych juz jest, ale co tam!
    Zglaszamy sie.

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)

    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!