Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#29 "Pudroworóżowa zebra"
Hej! W dzisiejszej stylizacji zobaczycie połączenie zebry i pudrowego różu. Właściwie to kiedy kupowałam buty pomyślałam o tej spódniczce, reszta sama się jakoś dobrała. Kupiłam też Karla i mam nadzieję, że kiedyś będzie cenny, bo zainwestowałam w 2 sztuki. Podoba Wam się Fendi? Ja kiedy zobaczylam spojlery byłam załamana. Nie podobalo mi się nic, ale kiedy kolekcja weszła i mogłam to zobaczyć na lalce od razu zakochałam się w większości rzeczy. Dziwna jestem ;o



37 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi od razu spodobała sie kolekcja Fendi, nawet w spoilerach. Jestem załamana cenami, ale jakoś to przeboleje. Stylizacja mi się podoba. Ciekawe połączenie kolorystyczne. Jedynie ta torebka w panterkę mnie drażni, ponieważ wtapia sie w spódniczkę :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, podoba mi się połączenie tej spódniczki z butami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za dużo wzoru zebry, ale ogólnie ładnie :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nawet podoba, świetne dobranie spódniczki i butów.
    Top nawet pasuję, ale sprawia, że za dużo zebry w stylizacji jest.
    Torebkę mogłaś dać inną, pasek także mi tu nie pasuję :)
    Ale ogólnie nie jest źle. Mi się ten karl nie podoba i raczej go nie kupię :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Fendi Tribute spodobało sie juz w spoilerach. Buty, tak samo jak kilka torebek są cudowne i z pewnością bym większość z nich kupiła, gdyby nie kosmiczne ceny. Stylizacja jest bardzo ładna, podoba mi sie w niej połączenie różu z motywem zeberki. Jedynie zrezygnowałabym z torebki i zostawiła samego Karla :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie jestem przekonana do tej stylizacji. Medoll trzyma w dłoni za dużo rzeczy. W ogóle mam wrażenie, że jest wszystkiego za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, ale kiczowato.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie Fendi spodobało się w spoilerach , ale gdy zoabczyłam je w plazie to już radość spadła i do tego te ceny...bez kometarza .
    Stylizacja podoba mi się .Zdjęłabym ten breloczek z ręki .Zazdroszczę totalnie spódniczki ;)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja ogółem mówiąc jest ładna. Uwielbiam właśnie pudrowy róż, a ten kolor idealnie współgra z motywem zebry. Świetnie dobrałaś dodatki i dlatego właśnie nie wieje nudą. Efekt końcowy, zniewalający.
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę za dużo się tu dzieje. Ten wzorek - jest go za dużo. Doll trzyma w ręce trochę za dużo, Pozbyłabym się, albo Karla albo torebki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem ten komplecik jest dość kiczowaty, kojarzy mi się z taką typową blacharą (bez urazy). Buzia śliczna, ale powinnaś zrezygnować z torebki. Zresztą, Twoją doll widzę w streetowych stylizacjach. :)

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja ładna, ale bez przesady... Za dużo tej zebry moim zdaniem.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodko troszkę, ale ładnie, może bez tej torebki stylizacja prezentowałaby się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi Fendi spodobało się w spoilerach. Od razu upatrzyłam sobie kilka perełek. Jednak kiedy weszło do starplazy zostałam trochę załamana. Rzeczy które mi się spodobały na lalce nie wyglądały ciekawie. W dodatku te kosmiczne ceny, które sprawiły, ze chyba kupie tylko trzy pary butów. Co do stylizacji to jest ona na pewno ciekawa. Połączenie bluzki ze spódnicą wygląda jak sukienka, co jest na duży plus. Niestety zawsze jest jakieś ale. A mianowicie nie podoba mi się złoty naszyjnik, a także torebka i Karl w jednej ręce. Pozbyłabym się i naszyjnika i torebki. Poza tym bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybacz ale stylizacja w ogóle mi się nie podoba. Dodatki (torebka i brelok) do wymiany. Połączenie dołu z górą też uważam za nieudane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja taka typowo dziewczęca :) a tą spódniczkę to ja ubóstwiam ale niestety nie stać mnie na nią :(
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, bardoz mi się podoba. Fajnie dobrałaś buty do spódniczki. Ciekawe połączenie torebek. Chociaż przy dłuższym przyjrzeniu się całej stylce wydaje mi się że za dużo tutaj tej zebry :p
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze co zobaczyłam: po co ci ten wielki karl, co? Ten kolor i wzór razem wyglądają bardzo uroczo, ale jednak zebry jest troszeczkę ze dużo. Torebką po prostu przepełniłaś, lepiej by było dać jakąś pudrową czy coś. Zmieniłabym naszyjnik na srebrny, złoto się tu gryzie i dodałabym coś na ramiona, ale nie musisz mnie słuchać, bo po prostu szczerze nienawidzę koszulek na szelkach tego typu.
    Mi się fendi spodobało od razu na spoilerach, chciałam wszystkie zawieszki i planowałam je zakupić jeśli byłyby po normalnej cenie, ale cóż... skończyłam z butami, kopertówką i 1 zawieszką, smutek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja, Karl jest trochę dziwny, ale też ładny i ciekawy.
    Ja z Fendi kupiłam tylko kolczyki (może dokupię bransoletkę :P ), trochę drogi ten tribute. W sumie mogłabym nie kupować kolczyków i kupić silk wirst scarf (na początku myślałam, że to bandamka ;o), lub buty. Oglądając spoilery też nic mi się nie podobało, ale teraz chciałabym kupić większość rzeczy z niego.
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę za dużo dodatków, naszyjnik pasowałby srebrny ale poza tym ok.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, idealnie dobrałaś kolory :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja :)
    A swoją drogą, Fendi to załamka. Takie ceny... na dodatek nie mam pojęcia, co kupić, w końcu zdecydowałam się na jakieś buty za 25sd.

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszkę ta stylizacja przypomina mi kicz. Aczkolwiek bardzo dobrze połączyłaś ze sobą kolory, co mi się podoba! ;) Na ogół nie lubię różu, ale ten jest bardzo ładny. ♥ Bardzo ciekawy pomysł na naszyjnik. A wystarczy trochę pomyśleć... Dzięki połączeniu jednego z drugim dodatek nie jest nudny. Chyba wyrzuciłabym kopertówkę w zebrę, bo jest niej zdecydowanie za dużo. Reszta jak najbardziej na miejscu. Tak jak wspomniałam: nie moje klimaty, ale nie biorąc tego pod uwagę jest dobrze. :)
    Jeśli chodzi o Fendi: myślałam, że będą lepsze rzeczy i coś kupię. Jednak nic mi się nie spodobało. :(

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna sukienka! Uwielbiam różowy kolor, także dla mnie idealna. Wszystko się dobrze łączy tworząc komplet ;) Mi osobiście tan breloczek się nie spodobał, trochę za wielki i to pomarańczowe coś wystające z tyłu jest z jednej strony bez sensu ale w sumie kolor się przyda...
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm... Co mogę powiedzieć o stylizacji w której wszystko do siebie pasuje ? Tylko tyle że jest boska ^^ Rozpaczam że nie mam tej sukienki i osobiście zastanawiałam się czy kupić jakiś bryloczek w fendi ale ten Karla wydawał sie dla mnie za duzy :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebusia jest w złym miejscu. Schowaj kawałek pod sukienką, byłoby wtedy suuper

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem stylizacja jest ładna , chociaż nie lubię koloru różowego :D

    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się Fendi Tribute spodobało, ale jestem przerażona tymi cenami! Ludzie, 60 sd za torebkę. Rozbój w biały dzień!
    Stylizacja mnie do siebie nie przekonuje. Całość wygląda strasznie kiczowato, plastikowo. Zdecydowanie przeholowałaś z ilością zeberki w tej stylizacji, w torebce i spódnicy zdecydowanie by starczyło.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to mi się nie podoba...
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie troszkę za dużo się dzieje. Zrezygnowałabym z wzorzystej torebki i postawiła na coś stonowanego. Tak aby dodatki troszkę "wyciszyły" stylizację i aby nie sprawiała ona wrażenia "przepełnionej".

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się bardzo podoba stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja jest udana, chociaż nie podoba mi się różowa spódniczka. Niemniej jednak strój jest spójny.
    Mi podobały się spoilery Fendi, a dostawa mnie rozczarowała, zwłaszcza pod względem cen. Nie wiem jeszcze, czy coś kupię.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  35. to prawda cały sklep Fendi jest słaby

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mój styl, bo wolę bardziej stonowane rzeczy, ale jak ktoś lubi to na pewno mu się spodoba.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!