Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ocena apartamentów
Ocena wnetrza CrazyWorl1024

Mary__Jane: na pierwszy rzut oka nie wygląda to najlepiej, ale źle też nie jest. Dobranie czegoś do tej podłogi to wyzwanie i nawet dobrze sobie z nim poradziłaś, bo nie przesadziłaś z meblami i fakturami. Gdy jednak przyjrzałam się bliżej to podłoga powinna być odbita lustrzanie, bo ścianka wydaje się teraz fruwać w powietrzu. Nie wiem też czy dobrym pomysłem było stawiać wszystkie meble pod ścianą, zamiast połączyć je w jakiś miły kącik. 2/5
3siostry:  Nie podoba mi się, pomysł miałaś dobry, ale realizacja nie wyszła zadowalająco. Natłok wzorów- kropki, szachownica, ozdobne drzwi – trochę tego za dużo. Podłoga jest ustawiona krzywo, a przy czarnych drzwiach podłoga się urywa co wygląda jakby była tam dziura. Wielkość mebli względem pomieszczenia również jest zła. Brakuje mi również dodatków, całość nie prezentuje się najlepiej, przez co daje Ci ocene 2/5
Ocena wnętrza Natalula
Mary__Jane: prosto i wesoło. Podoba mi się kolorystycznie, a przede wszystkim zwróciłam uwagę na świetną podłogę. Ale im dalej w las... Dość ubogie w dodatkach okno, a firanka wystaje pod sofą. Dobrze, że postawiłaś na jeden rodzaj mebli, ale poprzestawiałabym je bliżej siebie, żeby tworzyły jeden wypoczynek. 2/5
3siostry: Ładny i prosty pokój . Jest jednak kilka rzeczy które bym zmieniła. Podłoga jest bardzo ładna, ale nie podobają mi się ciemniejsze listwy ( do tego pod jedną jest schowana zasłonka ). Brakuje mi tu również takich dodatków, które tworzyły by w pokoju atmosferę przytulnego. No i ja ustawiłabym meble blizej siebie 3/5
Ocena wnętrza nikiwi2468
Mary__Jane: nie powinnam robić tego tutaj, ale świetna stylizacja ;) Co do apartamentu: wygląda szykownie i profesjonalnie. Nie jestem jednak przekonana co do wielkości mebli, a szczególnie kanapy. Wydaje się nieco ,,zagubiona we wnętrzu razem z za dużymi poduszkami. Następnym razem czekam też na jakieś rośliny :D  4/5
3siostry: Ten pokój podoba mi się najbardziej. Miałaś pomysł na to pomieszczenie i wyszło całkiem ciekawie. Wybrałaś ładne kolory, a meble pasują do siebie. Nie odpowiada mi za to jak stawiłaś schody, ponieważ wygląda to trochę jakby wchodziły na ścianę( proponuje przesunąć je trochę do przodu ). No i jeszcze brakuje tu jakiegoś zielonego akcentu! Dodaj wazon z kwiatami lub coś w tym stylu 4/5

36 komentarzy:

  1. Trzecie wnętrze najbardziej mi się podoba. Drugie też jest bardzo ładne-takie ciepłe, ale troszkę niedopracowane. Rzucają się w oczy niedociągnięcia. Co do pierwszego to widać, że był jakiś pomysł, ale samo wykonanie i ogólny wygląd nie przekonują mnie. Zgadzam się z Waszymi ocenami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wnętrza. Są bardzo ładne i nie zrobiłabym lepszych :)) Nie zgadzam się z większością ocen, które uważam za zaniżone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie zgadzam sie z Waszymi ocenami. Pierwszy pokój może nie jest najlepiej wykonany, ale trudno zrobić na stardoll naprawdę dobra łazienkę. Drugie pomieszczenie jest bardzo przytulne i spójne w kolorystyce. Przydałoby sie tylko poprawić szczegóły. Trzeci pokój najbardziej mi sie podoba. Lubię takie nowoczesne wnętrza, w klasycznym połączeniu bieli z czernią. Niestety proporcje mebli nie są najlepsze, ale zawsze można to poprawić :).

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 na pierwszy rzut oka bardzo mi się spodobało, po dłuższym przemyśleniu stwierdzam, że jest tu za dużo wzorków, kratki kropki itd. pomysł był jednak z wykonaniem trochę gorzej, dla mnie tak 3/5 :)
    2 wnętrze nawet mi się podoba, takie pogodne, ale w niektórych miejscach jest trochę pusto. Kolor ściany mógłby być trochę jaśniejszy, według mnie 4/5 :)
    3 wnętrze jest nawet ładne, wszystko kolorystycznie do siebie pasuję, chociaż jest trochę nudo, ściana gdzie są schody powinna być szara, a schody trochę lepiej ustawić. 4/5 :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie prawie ze wszystkim co napisałyście. Najbardziej do gustu przypał mi ostatni pokój. Kocham minimalizm, aranżacje czy stylizacje b&w, więc trudno, abym się nie zakochała w tym pomieszczeniu! ♥ Dałam pięć gwiazdek :) Pozostałe pokoje oceniłam na trzy gwiazdki. Ładne są, widać że był pomysł, ale czegoś mi w nich brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o wszystkie wnętrza to "szału nie ma dupy nie urywa". Dwa pierwsze pokoje oceniłam na 3/5. W obu nie podoba mi się podłoga. Szachownica według mnie zupełnie nie nadaje się do stardollowy wnętrz. Po prostu je przytłacza i nie widać niczego poza nią. Nie lubię też bardzo oklepanych paneli DIY. Wykonana nimi podłoga jest po prostu nudna (i jeszcze ten sraczkowaty kolor...). Ostatnie wnętrze podoba mi się najbardziej. Oceniłam je na 4/5. Ocena mogłaby być wyższa, gdyby nie zupełny brak cieniowania na ścianach oraz stojące zupełnie nie wiadomo dlaczego na środku pokoju schody. Wiem, że zamiar autorki był inny, a stopnie znajdują się teoretycznie w mini-przedpokoju, ale tak to właśnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszym pokoju wydaje mi się jakby fotele były nieproporcjonalne do reszty pokoju jak i samej lalki, podłoga również nie zachwyca. Jest normalnie, nic nadzwyczajnego.
    W drugim pokoju na pierwszy rzut oka nie jest najgorzej, jest całkiem fajnie ale coś mi w niem nie pasuje. Poza tym widzę krzywo ułożona podłogę.
    trzeci pokój, najlepszy z całej trójki. Bardzo podoba mi się kolorystyka jak i sam pomysł. Obrazki na ścianie sprawiają, że pokój stał się bardziej przytulny a schody dodają charakteru, bardzo mi się podoba :)

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie wnętrze jest najlepsze, ale nie dostatecznie dobre, aby otrzymać 5 gwiazdek, dlatego ode mnie dostaje ich 4.
    Jeśli chodzi o pierwsze wnętrze - widać, że był pomysł, ale wykonanie jest słabe. Najbardziej razi mnie podłoga, która wygląda tragicznie. Ta dostawiona ściana jest według mnie zbyt mocno wysunięta. Dostajesz 3 gwiazdki.
    Podoba mi się kolorystyka 2 pokoju i dopasowanie mebli, jednak już ich rozstawienie nie jest tak ciekawe. Rażą mnie ciemne deski, ktore oddzielają podłogę od ściany. Kompletnie tam nie pasują. Przydałoby się także więcej roślin. 3 gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 3/5, 3/5, 4/5
    Wszystkie wnętrza są ładne, ale czegoś mi w nich brakuje. Najbardziej podoba mi się trzecie, tylko wg mnie jest coś nie tak z proporcjami.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trzy śliczne ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. 2/5
    3/5
    4/5
    Żadne wnętrze nie jest idealne. W każdym czuć taki niedosyt. Według mnie trzecie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie trzecie wnętrze jest najładniejsze. Kolorystyka jest dobrze dobrana, lecz czegoś mi tu brakuje. Również zgadzam się z Waszą oceną.
    Pierwsze wnętrze najmniej mi się podoba. Ogółem za dużo wzorów. Ocena jest sprawiedliwa.
    Pokój Nataluli jest nudny. Mogła by zmienić kolory bo nie są zbyt ciekawe.
    zuzka2731D



    OdpowiedzUsuń
  13. 3/5, 3/5, 4/5
    Trzecie wnętrze jest zdecydowanie najlepsze. Drugie jest moim zdaniem najgorsze. Nie będę pisać więcej, bo nie lubię oceniać wnętrz.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Nie jest specjalnie ładnie.Jest ciemno , ciemno i jeszcze raz ciemno ! Stolik dosunęłabym do foteli i dodała coś kolorowego , np. obraz , kwiatki .2/5
    2.Tu jest już lepiej , tak letnio :) Podoba mi się okno . Ta brązowa listwa jest troszkę krzywa (radzę poprawić ) i z okna ta wiejąca zasłonka jest dziwnie ułożona także radzę poprawić ;) Jak dla mnie 4/5
    3.Świetne wnętrze :) Nic bym tutaj nie zmieniła
    Osobiście najbardziej przypadło mi do gustu ostatnie wnętrze :)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi przypadło do gustu tylko ostatnie wnętrze. Nigdy nie próbowałem aranżować pokoi, więc nie mi oceniać trudność i czas jaką włożyły w to dziewczyny, dlatego oceniłem tylko nikiwi, 5/5.

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobają mi się 2 ostatnie. Pierwsze wnętrze jest trochę 'nie realne', wielkość podłogi i niektórych mebli odbiega od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  17. W większości zgadzam się z Waszymi ocenami. Mi również najbardziej spodobało się ostatnie wnętrze. Autorka pierwszej aranżacji miała ciekawy pomysł, ale wyszło średnio. Nie podoba mi się szachownica na podłodze, która nie wygląda najlepiej w połączeniu z kropkami na ścianie, a także z ozdobnymi drzwiami. Meble też nie są w najlepszych proporcjach. Szkoda, ze autorka ustawiła wszystkie meble w jednym rzędzie, przez co pokój wydaje się pusty. Ten pokój wymaga dopracowania. Ocena 2/5. Drugi pokój na pierwszy rzut oka wygląda bardzo przytulnie. Bardzo ładnie wygląda okno i obraz jaki jest za nim. Dobrze dobrane meble, które tworzą jednolitą całość i pasują do koloru pokoju, a także ciekawy obraz i dywan, który pasuje do podłogi. Dodałabym jeszcze kilka drobiazgów, ale pokój podoba mi się :) Ocena to 4. Ostatni pokój jest najbardziej w moim guście i w moim stylu. Lubię szarość z bielą, taki minimalizm w dobrym wydaniu. Dobrze, ze podzieliłaś pokój na części. Kanapa faktycznie powinna być trochę wieksza, ale poza tym nie ma się do czego przyczepić. Dałam maksymalną notę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się ostatnie wnętrze. Jest takie minimalistyczne i bardzo oryginalne. Mogłaby je trochę rozjaśnić żółtymi akcentami i byłoby idealnie :) 5/5
    Pokój Mary_Jane jest bardzo przytulny, lecz czegoś mi w nim brakuje. Hmmm, może zmiana tła za oknem? Tak czy inaczej... jest nice, dałabym 3/5
    CrazyWorl1024-...Musze przyznać że gdyby nie to okno bałabym się tego wnętrza, jest zimne i ciemne brr! Jakoś ten pokój do mnie nie przemawia, wszystkie wzory są ze sobą pomieszane 1/5
    Ale co się będę rozpisywała, nie ja tu jestem od oceniania :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  19. EJ PISAŁAM KOMENTARZ ZARAZ PO DODANIU POSTU, A TEN SIĘ NIE WYSŁAŁ, CHAMSTWO XD
    Pierwsze 2/5 - Nie rozumiem fenomenu czarnych ścian. Chciałabyś przebywać w takim depresyjnym pokoju. Szachownica ma troszkę zbyt duży rozmiar. Nie wiem po co tam ta ściana, aby te drzwi odgrodzić? Zły rozmiar mebli.
    Drugie 3/5 - Po pierwsze - czy za oknem jest jednorożcolandia? Kolory powinny być tam ciemniejsze, trawa koloru liści załatwiłaby sprawę. Meble troszkę zlewają się z podłogą, te listwy krzywo ustawione. To tak jakby wrzucić wszystko co brązowe do pokoju.Przydałby się jaśniejszy kolor ścian.
    ostatnie - 5/5 - Uwielbiam biel i czerń i to wnętrze tak bardzo do mnie przemawia! Jest eleganckie i stonowane, wcale nie trzeba tam kwiatków, bo bez tego jest świetnie! Mi się wszystko bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. CrazyWorl1024 dałam 3/5, Natalula 3/5, nikiwi2468 5/5. Myślę, że opinie pasują. Jeśli chodzi o CrazyWorl1024 to wg mnie, powinnaś zrezygnować z podłogi, ścianki, i kropek mogłabyś zamienić na coś innego np. jednokolorową płytkę z SDI? . Natalula - listwy są nie równo, jedna pufa wchodzi na ścianę, na doniczkę od wchodzi listwa, a firanka jest pod listwą i kanapą. Ale ogólnie jest w miarę ok :) Najbardziej spodobało mi się wnętrze nikiwi2468, jest bardzo ładnie, ale 3siostry mają rację, schody są za blisko ściany.
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokój pierwszy - zgadzam się z oceną 2/5 a według mnie to podłoga jakoś zlewa mi się z tym oknem i dodałabym parę zielonych elementów (nie wiem czemu)
    np. jakiś obraz i roślinkę :)
    Pokój drugi - zgadzam się z oceną 3/5. Pokój jest dość ładny ale " nie dokładnie " wykonany czyli jedna z zasłon wpada pod ciemną listewkę, pufy są tak jakoś porozrzucane ( jeden bliżej stolika drugi pół pokoju dalej ).
    Trzeci pokój - jak na mój gust to 5/5. Dodałabym jedynie jakąś zieloną roślinkę :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokój 1 - zgadzam się z innymi 3/5
    Pokój 2 - wszystko ok tylko ta ciemniejsza podłoga ;// 4/5
    Pokój 3 - nie widać tej białej ściany trochę ale 5/5

    najlepszy 2

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie trzy są ładne... najlepsze chyba drugie :). Idealne na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z ocenami - najlepsze trzecie wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nr 1- jakoś tak nie za ładnie, chyba przez wiele wzorów, pomimo niewielu elementów wydaje mi się, że jest tam bałagan. Podłogę chociaż przydałoby się zmienić... Zgadzam się z oceniającymi redaktorkami- 2/5
    Nr 2- Te ciemne, drewniane listwy mi nie pasują i dziwnie wystająca spod nich firanka (pod kanapą). Pomysł na wnętrze w tym stylu dobry. Brakuje mi elementów ozdobnych na stole. Poza tym z lewej strony nakładające się na siebie doniczka i pufa (może trochę ściana?) brzydko wyglądają. Ogólnie zrobione nieestetycznie. Moja ocena taka sama jak 3siostry,
    Nr 3- Według mnie najlepszy, chociaż brakuje jakiegokolwiek koloru, ale i tak ode mnie masz 5/5!
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  26. CrazyWorl1024: Zgadzam się z oceną, czyli 2/5. Niby miał być nowoczesny klimat, ale tego nie czuć. Pustka zapanowała i totalny brak dodatków. No co jest? :( Obraz mówi sam za siebie - nudny i trudny do wykorzystania. Ta osoba sobie z nim nie poradziła. Nienawidzę tej podłogi, ale to tak naprawdę szczegół. Nadal nie rozumiem, dlaczego fotele i stół są osobno ;/
    Natalula: Już jest o wiele lepiej niż w poprzednim pomieszczeniu, ale nie jest idealnie. Ściana do wymiany, okno i krajobraz za oknem. Brakuje mi także dodatków.
    nikiwi2468: To wnętrze podoba mi się. Faktycznie meble trochę nieodpowiednio dobrane wielkością, ale jest ok. Brakuje czegoś, co by ożywiło to wnętrze. Może dodatków lub tak jak wspomniała Mary__Jane - roślin. Wtedy byłoby o wiele lepiej. :)
    Ogólnie najlepszą robotę wykonała nikiwi2468 :D

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  27. CrazyWorl1024: Kiedyś w początkach mojej gry używałam tej podłogi, później przestała mi się podobać i nie lubię jej do dzisiaj ALE ty całkiem nieźle dobrałaś meble do tej szachownicy! Gdyby je ustawić inaczej; wyrzucić zasłonkę truskawki, dodać kilka elementów ten pokój bylby bardzo fajny. Ciekawa jestem innych twoich wnętrz :) Pomyśl może o zrobieniu obrazku z panelu z kropkami, zamiast dawać go na całą ścianę lub o włączeniu jakiegoś trzeciego koloru do wnętrza, ja bym postawiła na niebieski lub zielony.

    Natalula: Najlepszy wg mnie pokój w tym zestawieniu. Serio nie ma do czego się przyczepić i o czym rozpisywać – no można jedynie o tych dobrych rzeczach. Fajnie dopasowane meble i dodatki, niczego mi tu nie brakuje, śliczny widoczek za oknem ożywiający wnętrze, kolorystycznie wszystko współgra. Co bym tu jeszcze dodała... może elementy w kolorze złotego/żółtego – nawiązując do obrazu. Fajnie też, że jedna ze ścian jest innego koloru, przez to pokój sprawia wrażenie większego i okno + zasłony dodatkowo zyskują z tego powodu.

    nikiwi2468: Kolejna czarno-biała propozycja dzisiaj. Niestety mniej gustownie dobrane meble niż w wersji zrobionej przez pierwszą koleżankę z ocen. Podłoga i ściana za schodami tworzą jedność, co nie wygląda dobrze. Obrazki i meble mam wrażenie, że zostaly dobrane po prostu z tego co miałaś w tym kolorze akurat w schowku bo niezbyt mi to wszystko do siebie pasuje. Oraz jest smutno, szara ściana i biało-czarny pokój, który podejrzewam miał robić wrażenie eleganckiego niestety jest nudny i wygląda niekorzystnie. Myślę, że obrazy na ścianie lepiej by wyglądały gdyby były innej wielkości. Jeśli mam poradzić i chcesz nadal pozostać przy bieli i czerni i podejrzewam nowoczesności – zrób to bardziej gustownie.


    Najlepszy tutaj zdecydowanie jest POKÓJ NUMER 2!
    AnnDoll88

    OdpowiedzUsuń
  28. Matko jak dawno temu były robione te screeny-teraz mam o wiele wyższy poziom,inną cerę oraz co najważniejsze: pokój wygląda trochę inaczej :)
    1. Nic mi się nie podoba-daję 2/5 za dobre chęci
    3. Kolejny pokój minimalistyczny-jest ich tysiące na Stardoll! Nie przepadam za tym stylem-wolę przytulność,otwarte przestrzenie itp... Pomimo tego pokój nie jest zły, ale nie podoba mi się ta "biała pustka" po prawej stronie...3/5
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja oceniać apartamentów nie będę bo chciałabym sama chociaż w połowie mieć tak dobry jak niektórzy na tym blogu. więc zapewne mój można porównać z tymi albo powiedzieć ze wyglada jeszcze gorzej. Mi na pierwszy rzut oka się spodobały :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się apartament nr 2 . Jest ładnie urządzony , lecz gdzieniegdzie są niedociągnięcia. Taki pogodny i przytulny.
    1 apartament i 3 apartament nie podchodzi pod moje gusta. Nie lubię pokoi biało-czarnych ;/
    Pod względem urządzenia podoba mi się z tych dwóch - apartament 3 . Takie biuro coś w tym stylu :)

    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne wnętrza!
    1) Moim zdaniem zasługuje na 4. Pokój jest spójny stylowo, jedynie okno trochę nie pasuje. Zrezygnowałbym ze ściany i ustawiła więcej przedmiotów z przodu-pokój wyglądałby naturalniej.
    2) Przyznałabym 4. Widok za oknem jest uroczy i bardzo pasuje do miłego wiejskiego salonu. Zmieniłabym jedynie kolor ścian, np. na żółty.
    3) Wg mnie zasługuje na 5. Wnętrze jest konsekwentne i spójne. Jest trochę zimne, być może przydałyby się drobne akcenty kolorystyczne, np. czerwone.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  32. rzetelne oceny chociaż trzecia dostała za wysokie noty w/g mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkie mi się podobają, ale to 3 mnie zachwycił. Niby jest zwykły, ale to ta prostota daje mu to "coś"

    pozdrawiam haniusia97

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!