Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza adzik225
PRZED:
Ubiór:
Stylizacja jest poprawna i ciekawie wyglądająca. Mimo, że jest normalnie to jednak jest z klasą. Wszystko jest na swoim miejscu, tak jak powinno być.
Twarz: 
Co do twarzy to nie powiem, żeby była bardzo ładna, ale rozumiem, że może się podobać właścicielce konta. Doceniam fakt, że graficznie prezentuje się całkiem nieźle (mam na myśli cienie z włosów), ponieważ sama chciałabym, żeby moją Doll miała twarz w 3D, ale niestety nie umiem :(


PO:
Ubiór:
Początkowo, nie miałam pomysłu na stylizację, jednak kiedy znalazłam spódniczkę z Decades stwierdziłam, że to będzie to! W tym tygodniu postawiłam na styl lat 20-30. Dlatego też są koronki, frędzle, biżuteria i czapka Coco, czyli coś na kształt Decades Tribute ;) Bardzo żałuję, że admini nie byli w stanie nic stworzyć do tego sklepu i postanowili pójść na łatwiznę, likwidując go ze Starplazy. 

Twarz:
Chciałam usunąć z twarzy Doll cienie, ale niestety nie prezentowała się dobrze. Dobrałam ciemniejszy kolor włosów i fryzurę trochę bardziej z tej epoki. Makijaż klasyczny. Mam nadzieję, że spodoba się choć trochę.


Podoba Wam się? Lepiej przed czy po? Skomentujcie!

16 komentarzy:

  1. Oba stroje, ale twarz przed. Fryzura po jest brzydka, sorcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje mi sie podobają tak samo jak makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardziej mi się podoba przed, a makijaż niestety żaden :(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, udane ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak wg to jak się można zgłosić do metki?
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce "Tu przyjmujemy zgłoszenia" na pasku bocznym z prawej strony, ale na razie mamy pełną kolejkę i nie przyjmujemy zgłoszeń. Dopiero jak się trochę sytuacja poluzuje to odblokowane będą komentarze :)

      Usuń
  6. Podobają mi się obie stylizacje, chociaż jednak 'po' jest ciekawsza. A jeśli chodzi o makijaże przeciwnie. Bez tych rys twarzy byłoby lepiej, może twarz wygląda źle bez nich, ale może zmieniając wysokość nie było by tak fatalnie.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  7. MI się bardziej podoba stylizacja po ale makijaż przed troszeczkę lepszy :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja przed lepsza. Makijaż po (cienie także) ale fryzura...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie makijaż jak i stylizacja przed znacznie lepiej.

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi się twarz doll, stylizacja przed, makijaż po

    OdpowiedzUsuń
  11. Po znacznie, znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja mi się bardzo podoba w mojej mi czegoś brakowało :D A co do twarzy moja mi pasuje każdy ma swoje gusta ^^ A aktualnie troszkę inaczej wygląda moja doll :3

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!