Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza 888kamila
PRZED:
Ubiór:
Stylizacja jest niekonwencjonalna, ale ciekawa. Ma w sobie coś oryginalnego i nieczęsto spotyka się taką stylistykę na Stardoll. Ogólne wrażenie jest jak najbardziej pozytywne.
Twarz:
Make-up jest idealnie dopasowany do ubioru, chociaż ja bym chyba zrobiła trochę mocniejszy. Doll ma świetne brwi. Jedyną rzeczą na nie, jak dla mnie, są kolczyki, które według mnie nie pasują do stroju.


PO:
Ubiór:
Szukałam czegoś co by mnie mogło zainspirować w szafie, a akurat podobają mi się pepitki (chociaż wiem, że to już nie pora na to) oraz zdecydowanym hitem dla mnie jest płaszczyk, którego użyłam (niestety nie pamiętam skąd pochodzi). Tak, połączywszy te dwa elementy powstał efekt końcowy. Czerwona torebka ma dodać trochę życia tej czarno-białej stylizacji.
Twarz:
Doll bardzo ładnie jest w tym kolorze włosów, więc go zostawiłam, znajdując jednocześnie fajną fryzurę ze Stardesign Hair. Kolor ust ma pełnić podobną funkcję jak torebka. I hope you like it! ;)


Podoba Wam się? Lepiej przed czy po? Skomentujcie!

28 komentarzy:

  1. Stylka i przed, i po mi nie podoba się. Jednak twarz znacznie lepsza- po.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja PRZED jest ładna, ale myślę, że naszyjnik powinien zostać wymieniony. Makijaż jest strasznie jasny i z daleka go nie widać. Płaszcz w stylizacji PO wg mnie ma złe cieniowanie, ale bez niego byłoby tak pusto. Outfit jest średni. Włosy ze SDH są urocze. Makijaż jest ok.
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk DKNY ;p Makijaż i stylizacja bardziej podobają mi się 'przed', jednak w twarzy nie podobają mi się kolczyki. W stylizacji 'po' brzydko wyglądają wystające rękawy spod płaszcza. Jak dla mnie po metamorfozie twarz wygląda fatalnie, wcześniej policzki i usta były pomalowane cudownie. Makijaż w sumie na odwal.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie udana metamorfoza. Przed nie podoba mi sie stylizacja. Nie rozumiem połączenia koszuli z krótkimi spodenkami. Makijaż byłby fajny gdyby nie te kolczyki i cienie (?) na nosie. Po podoba mi sie stylizacja. Bardzo lubię połączenie czerni z bielą i mimo iż widziałam juz dużo stylizacji w tych kolorach, to nigdy mi się nie znudzi. Dobrze, ze torebka jest w czerwonym kolorze, przez co stylizacja nie jest nudna. Makijaż również jest bardzo ładny, usta i kolor cieni na powiekach fajnie nawiązują do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed.
    Makijaż po.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardziej podoba się po. Zarówno makijaż jak i strój po metamorfozie bardziej trafiają w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja przed jest lepsza. Dla mnie ten płaszczyk jest niewypałem, a nie hitem. Makijaż po jest lepszy od przed, ale nie jest dobry.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardziej podoba mi się przed. W po jest coś nie tak. Makijaż przed też jest o wiele lepszy, ale ładniej wyglądałby bez kolczyków. Po nie jest źle, ale według mnie cienie pod oczami są po prostu brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje są dobre, ale niezbyt w moim stylu. Bardziej przekonuje mnie ta 2, bardziej stonowana i elegancka, super! Świetny makijaż, doll wygląda bardzo kobieco. Brąz naprawdę jej pasuje. Przed nie jest źle, ale... zbyt kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się przed jak i po.
    Stylizacja przed, to zupełnie nie moje klimaty, pomieszana masa kolorów, która nie wygląda najlepiej.
    Makijaż przed jest świetny, fajnie dobrane kolory.
    Stylizacja po nie podoba mi się wszystko pomieszane byle jak, dodatkowo torebka, która do niczego nie pasuje.
    Makijaż po także mi się nie podoba, brzydko nałożone cienie.

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  11. W oryginalnej stylizacji Kamili nie jest źle, ale nie ja lubię łączenia takich spodenek z tym typem bluzek, jakoś nigdy mi się to nie podobało. Kolorystycznie jest bardzo fajnie. Makijaż uroczy, fajnie że zrobiony pod stylizację. Metamorfoza mnie się bardziej podoba, wyszła fajna stylizacja z klasą, ale ja osobiście zmieniłabym buty. Makijaż do mnie kompletnie nie przemawia, po pierwsze fryzura, która wygląda na tłustą i ze strąkami. Wygląda to tak, jakby ktoś dał 3-latkowi nożyczki i niech podetnie coś tu i tam. Oczy pomalowane są na już nudny sposób, strasznie drażni mnie ten tusz na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  12. W przed jest zbyt dużo kolorów i to nie gra ze sobą. żółty, szary, czerwony, pomarańczowy. Jest tego po prostu za dużo. Makijaż przed jest bardzo oryginalny i w tropikalnych kolorkach, co pasuję do dzisiejszego klimatu. Bardzo mi się podoba. W stylizacji po zmieniłabym tylko spodnie. Reszta jest cudna. Zwłaszcza ta torebka. Ożywia całą stylizację :) Makijaż po też mi się bardzo podoba :) Czerwone usta dodały charakter, ale nie jest dobry na co dzień. Pozdrawiam
    oluniaptysio
    P.S Poproszę metamorfozę (stylizacja i makijaż)
    oluniaptysio

    OdpowiedzUsuń
  13. W obu przypadkach bardziej podoba mi się 'po' ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się strój przed, ale wg mnie doll ma zbyt dużo biżuterii. Zrezygnowałbym z opaski lub z naszyjnika. Makijaż przed metamorfozą jest bardzo udany. Strój po jest całkiem ładny, ja też bardzo lubię pepitkę. Wydaje mi się, że płaszcz pochodzi z DKNY. Makijaż i fryzura po dodały lalce stylu i klasy.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. I przed i po jest ładnie. Stylizacja Kamili jest ładna, ale zmieniłabym buty i torebkę lub sam naszyjnik. Makijaż z bliska wygląda bardzo ładnie, choć przeszkadzają trochę kolczyki. Niestety z daleka, w stylizacji, wogóle go nie widać. Jednak plus za ładne części twarzy. W stylizacji po metamorfozie prawie wszystko mi się podoba. Jest elegancko i z klasą. Spodenki z płaszczem wyglądają świetnie. Dodanie czerwonej torebki i szminki było strzałem w dziesiątkę. Ożywiło to całą stylizacje i nadało jej charakteru. Jedynie zmieniłabym buty. Makijaż jest już trochę gorszy. Oczy pomalowane są w strasznie prosty sposób. Za włosami ze stardesign hair tez nie przepadam, a te nie są jakoś szczególnie piękne. Policzki są jednak ładnie pomalowane i jest pasująca do stylizacji kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja przed nie bardzo mi się podoba . Zmieniłabym naszyjnik i tę szarą bluzkę która według mnie wcale tutaj nie pasuje . Makijaż natomiast jest śliczny ! Ciepła kolorystyka , taka letnia . Stylizacja po jest dość ładna . Połączenie płaszczu ze spodniami wygląda świetnie tylko nie wiem do czego pasuje tutaj ta czerwona / ciemno różowa torebka (?) Rozumiem ,chciałaś ożywić stylizacje , jakoś mi się to nie podoba .Każdy ma swój gust . Makijaż po jest trochę nudny . Sposób pomalowania go też . Nie lubię włosów ze stardesign :/

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja i makijaż po zdecydowanie lepszy tylko w stylizacji nie pasuje mi ta czerwona torebka :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  18. W twoim wykonaniu (VanicaBloom) makijaż i stylizacja (skąd ta czerwona torebka?!) w ogóle mi się nie podobają. Make-up Kamili podoba mi się bardzo (dobrze powiedziałaś: BOSKIE brwi). Stylizacja przed w porównaniu do po jest sto razy lepsza. Wybacz ale ta metamorfoza nie należy do udanych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się ani jedna, ani druga wersja stroju. Druga może byłaby lepsza, gdybyś wybrała ciemniejszą torebkę. Jeśli zaś chodzi o makijaż, podobają mi się obie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja "przed" niby jest ładna, ale ja bym się tak nie ubrała. Coś mi w niej nie pasuje, wolę "po". Makijaż też wolę "po"

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja Przed ~ Ładnie, mi się podoba.
    Makijaż Przed ~ Estetycznie, ładna twarz i fryzura.
    Stylizacja Po ~ Nawet ładnie, jednak mi się nie podoba
    Makijaż Po ~ Ślicznie.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo udana metamorfoza :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja przed nie podoba mi się. Miało być ciekawie i kolorowo, a wyszło kiczowato. Nie wiem skąd wzięła się ta bluzka, nie pasuje do niczego. Spodenki niby miały zgrać się z obcasem butów, ale to są zupełnie dwa inne kolory. Jedyne co podoba mi się w tym stroju to połączenie szpilek z torebką. Jeśli chodzi o makijaż to również mi się nie podoba. Czerwone powieki i dwie żółte kreski - za mało. To właśnie oczy mają grać pierwsze skrzypce w tym makijażu! ;)
    Strój po bardziej mi się podoba niż przed, choć mógłby być lepszy. Jest prosto, elegancko, ale pusto. Stylizacja zasługuje na miano "królowej StarDesignu". Jedna rzecz, może dwie nie są zaprojektowane, haha. :D Ja bym nigdy nie ubrała tak swojej doll, bo nienawidzę tych projektów (chodź znajdą się poszczególne rzeczy, które są ok). Makijaż za prosty, więc nie podoba mi się.
    Strój lepszy po, a makijaż nie wiem (y)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja - lepiej po, ale makijaż itede lepiej przed.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam mieszane uczucia, obie stylizacje są przeciętne, pierwsza letnia, druga zimowa.
    Raczej przychyliłbym się ku drugiej, aczkolwiek ten płaszcz. On jest okropny, co z tego że DKNY, jak jego wykonanie jest fuuj.
    Makijaż lepszy przed.
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem PRZED :)

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  27. Ubiór podoba mi się zarazem przed i po;).Po makijaż jest lepszy:fajnie podkreśliłaś usta czerwoną szminką,ale oczu bym nie robiła czereśniowych tylko lekko niebieskie :)taka mała rada.Przed makijaż jest obrzydliwy:usta wyglądają jak nie pomalowane a te kolczyki wielka masakra,oczy przypominają mi kosmitę ale nie dziewczynę żółty z czerwieniem tworzące oczy po skosie:/ i policzki koloru kremowego odchudzają twarz robiąc ją brzydką :). Ja bym ją do tego umalowała lekko różowe usta,ale nie zbyt lekko ,miętowe oczy z białą kredką na dole oczu i policzki lekko beżowe .A teraz co do ubioru w stroju po założyła bym zamiast białej koszuli granatową koszule i złote korale <3.W ubiorze przed jest ładnie :)To są moje rady :D,Nie chciałam nikogo obrazić tylko poradzić ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm a mi się podoba przed. Wydaje mi się że dolka nie potrzebowała takowej metamorfozy. Ubranie bylo naprawdę świetne. Poteż jest niezłe ale nie pasuje mi ten płaszczy i torebka jest zbyt małym akcentem czerwonego a podejżewam że nią chciałas przełamać ten stereotyp bieli i czerni. Makijaż był naprawdę dobry w obu przypadkach i jak dla mnie mają remis :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!