Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza blogowa + relacja
Witajcie! Jakaś słabo czuję te wakacje. Nie jest tak gorąco, nie wstaję codziennie rano na czarodziejkę z księżyca (mam nadzieję, że znów będzie lecieć na tv4 o 7:05) i przede wszystkim jest weekend czyli rodzinka w domu, a ja tam wolę przebywać sama.

Zapraszam wszystkich serdecznie na dzisiejszą imprezę blogową!
Zgodnie z prośbami w trakcie poprzedniej imprezy, tematem przewodnim zostają
WAKACJE
Interpretujecie to na swój sposób. Bikini, tropikalne wzory, odsłonięty brzuch - ruszcie wyobraźnią!
Start już o godzinie 18:00, ilość miejsc ograniczona przez stardoll.
Dla najlepiej ubranej osoby 20 sd od missmarikszy.
Wyniki i relacja po imprezie będą dodane w tym poście.
Mam nadzieję, że się zjawicie, czekam!
Jeszcze raz zapraszam!

Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy:
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=43685939
---------------------------------------------------------------------------------
Nasza impreza właśnie się skończyła. Było bardzo wakacyjnie i wesoło - tak powinny minąć nam wakacje! W połowie imprezy wyszło na jaw, że.. tak naprawdę mam 46 lata, męża i małą córeczkę, a do tego nie mam pracy, ale mój mąż bardzo dobrze zarabia więc ja nie muszę "nic robić" i całe dnie spędzam w internecie dlatego zgimbusiałam. Wiem, że was na to nie nabiorę, ale 2 dziewczyny nie z bloga chyba się na to nabrały. Po tej całej grze aktorskiej zagraliśmy w butelkę, czasem pytania były normalne, a czasem dziwne (Co jadłaś na śniadanie tydzień temu?). Bardzo miło spędziłam tą godzinę i dziękuję wszystkim za przybycie!
Screen z początku, musiałam zmienić komputer więc wgrałam go troszkę wcześniej.
Podczas gry w butelkę dołączyło do nas parę osób.
Pod koniec próbowaliśmy na szybko zrobić minki. Taki moment udało mi się uchwycić.
Nagrodę za najbardziej wakacyjny strój zgarnia
hill88
gratulacje! Zgłoś się do missmarikszy w ciągu 48h.

40 komentarzy:

  1. Raczej mnie nie będzie, ale temat fajny c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat dość fajny , ale nie wiem czy przybędę choć postaram się przyjść :>

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym być, ale mam ognisko na zakończenie roku :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, raczej na bank się nie załapię, bo mam już na ten wieczór inne planu i raczej się tak szybko z nimi nie uwinę. Wbiję może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super temat, może wpadnę :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jade do dziadka na imieniny :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się być. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. czarodziejka z księżyca leci rano? :O OMG kochałam tę bajkę co prawda mi się nie chce rano wstawać ale chyba się zmuszę :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leciała rok temu o 6:06 lub 7:15, nie pamiętam

      Usuń
    2. ooo... :( a narobiłam sobie takiej nadziei no cóż czytanie ze zrozumieniem się kłania XD

      Usuń
  9. Nie wiem czy będę, ale postaram się przybyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będzie miejsce to wpadnę :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie zdążyłam, ale raczej bym nie przyszła, bo oglądam mecz =P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przyjdę, nie mam pomysłu na stylizację ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh nie zdążyłam ;/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że nie weszlam na bloga szybciej :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka szkoda, że przyszłam prawie na koniec ;[
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam, czujecie ten fejm? XD
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam, ale musiałam iść :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej, ejejejejej.... Nope, nie biorę nagrody, nawet jeśli taka "bogata" jestem (3SD jaki SWAG). Bo ja coś mówiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłaś, że chcesz zrobić relacje dać mi nagrodę, ale ja ci nie pozwoliłam i dałam sprawiedliwie najlepiej ubranej osobie, jestem taka zła mwahahahahaha szatańsko.
      Jak nie chcesz to oddaj na loterię czy coś :P

      Usuń
  19. Musiało być fajnie. Byłam wtedy na spacerze z psem więc nie miałam czasu. Gratulację hill88!

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie, jak zwykle, nie było, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żeby tradycji było nie za dość nie mogłam oczywiście przyjść, a teraz żałuję. No trudno, może następnym razem się uda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego (jak zawsze) za późno przeczytałam tego posta?!!

    OdpowiedzUsuń
  23. byłam ale prawie caly czas na zw ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Pewnie świetnie się bawiłyście. Mnie tradycyjnie nie było w domu, ale o tej godzinie raczej i tak nie byłoby mnie na stardoll.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie było mnie, szkoda. Fotki super!
    Postaram się być następnym razem.
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam o imprezie, a szkoda :(


    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeju jak zwykle zapomniałam że jest impreza :P ale trudno następnym razem postaram się być :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nie czuję, że są wakacje. Rok temu było lepiej. Nie kojarzę tego serialu/bajki (nie wiem) czarodziejkę z księżyca.
    Nie mogłam być na imprezie, bo nie miała dostępu do laptopa, szkoda :( Spodobało mi się parę stylizacji. hill88 gratuluję, naprawdę ładne stylizacja.
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogłam przyjść, szkoda. Może za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda że już po imprezie dowiedziałam się o niej dopiero po :(,ale cóż zrobię.Te wakacje nie są jak z bajki w kółko leje deszcz,są burze i jest zimno(brak 30+C) a gdzie zapach morza się podział i basenu na ogródku:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie było mnie , a co do wakacji też ich nie czuję :(
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!