Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar
Alaamiss2012











22 komentarze:

  1. Dzięki za umieszczenie mojego bazarku :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzedajecie dzisiaj naprawdę świetne rzeczy! Najchętniej kupiłabym wszystkie meble od missmariksza :) Zastanawiam się nad wysokimi kozakami od domsot.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość rzeczy jest brzydkich, ale w paru bazarkach są rzeczy, które chciałabym kupić, niestety nie mam kasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jest i mój bazaar ;) Kilka rzeczy podoba mi się u Alaamiss2012 i u domsot :) Kto wie ? Może na coś się skuszę *.*

    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadło mi w oko kilka rzeczy, ale w czasie pojawiania się Tribiutów, muszę wykupić najpierw z nich wszytko co chcę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za umieszczenie mojego bazaru. Nic nie kupię bo nie mam sd

    OdpowiedzUsuń
  7. Może coś zakupie, choć na razie nie mam za dużo kasy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic ciekawego, kupiłam tylko buty za 2 sd. Gdybym była bogaczem to bym kupiła większość *^*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę fajne rzeczy, ale nie na mój portfel xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne meble u missmariksza, ale jakie drogie :c
    Chyba zostawię trochę sd u domsot :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam kupić jedyną rzecz za sm (różowe buty), które miały ciekawy desing ale ich nie było T.T Bardzo fajne rzeczy ale za drogo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie kupuję-za drogo ;p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie udało mi się kupić sukienkę z Valentino Tribute, tyle jej szukać a tu nagle za 20 sd jest :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę znaleź tego co trzeba ;/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej nic nie kupię

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam kupić kolczyki od domsot, ale trochę się spóźniłam :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic ciekawego nie widzę, co ładne to przy drogie :c
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nic mnie nie zainteresowało i dziękuję za umieszczenie mojego bazarku.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajrzałem, spóźniłem się.
    Postaram się nadrobić w kolejnym czasie. :)
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ubranka macie dziewczyny:).Ciekawe ubrania i z kapką magi :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!