Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Cześć! Koniec roku za nami. Oby tylko te wakacje nie minęły za szybko. Na dzisiaj przygotowałam dwa główne projekty i dwa takie przy okazji. Głównie chodzi mi tutaj o wyeksponowanie wzoru. Usta. Szminka. Stworzyłam sobie dwie koszule. Wzorowałam się na koszuli takiej jednej dziewczyny, którą widziałam na wycieczce niecały miesiąc temu. Taadaaam!



Jako że piszę dzisiaj o projektach, a niedawno na stardoll pojawiła się możliwość tworzenia nowych fryzur, pozwolę sobie zamieścić jako dodatek kilka projektów ze stardesign hair.



Co sądzicie o projektach? Czekam na Wasze opinie w komentarzach. Miłej niedzieli i ogólnie pierwszego tygodnia wakacji.





35 komentarzy:

  1. Bardzo dobre projekty. Ubrania szczególnie. Masz smykałkę do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam tylko, że bardzo podoba mi się połączenie spódnic z ostatniego manekina. Włosy troszkę mniej. Kupiłabym projekty ubrań, gdybyś sprzedała za sm, w co wątpię :((

      Usuń
  2. Nie za bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, reszta lepsza, ale chyba najbardziej podoba mi się druga. Fryzury są przepiękne (pierwsza♥), w trzeciej Twoja doll wygląda wspaniale, ale ten ogromny pieprzyk wszystko psuje :c
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne projekty :)
    Co do stylizacji nie podoba mi się tylko 1, jest trochę w niej pusto.
    Włosy także ładnie ci wyszły :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne projekty ;) Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają. Fryzurki też świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, to są takie bluzki do projektowania? XD Świetne wzory, ja nigdy nie potrafię zrobić tak, aby wyglądały jak rozrzucone, a nie jak ułożone na lini czy coś. Bardziej podoba mi się ten ze szmineczkami, taki uroczy! Ostatnia fryzura najlepsza, ta pierwsza troszkę zbyt przyklepana

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne projekty i stylizacje! Jedynie do ostatniej nie jestem przekonana.Fryzury oszałamiające! Jak ty to robisz? Mi nigdy nie wyszła jeszcze żadna fryzura :c Fajnie by było gdybyś tworzyła DIY swoich projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje projekty są genialne! Wyglądają jak markowe stardoll'owe ubrania. ;) Naprawdę! Stylizacje z nimi są niesamowite! Bardzo mi się podobają!
    Jak patrzę na te fryzury to nie mogę uwierzyć, że zrobiła to Polka. Jesteś bardzo utalentowaną osobą! Fryzury są bardzo starannie wykonane i z chęcią jedną bym kupiła, ale sam za mało stardollarów. :c Szkoda.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię twoje projekty jak i stylizacje. Szkoda, ale tym razem zawiodłaś mnie fryzurami ;[
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fryzury! Szczególnie podoba mi się pierwsza i druga :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dawno wszedł ten nowy desin, a ty już robisz na nim profesjonalne fryzurki :)). Co do projektów to najbardziej podoba mi się ten z szarą bluzką w usta. Idealny na lato ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga i trzecia bluzka są nieziemskie!
    Włosy też fajne.
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ty to robisz *o* Świetne projekty !

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, genialne projekty zarówno ubrań jak i fryzur. Jestem pod wielkim wrażeniem. Masz zdecydowanie do tego talent. Pierwsza stylizacja najmniej mi sie podoba, jest taka pusta, ale druga i czwarta to mistrzostwo! Pierwsza i druga fryzura są świetne, wyglądają jak z Tress Up, a może nawet lepiej c: Naprawdę nie wiem jak można robić takie cuda na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga fryzura genialna, projekty też są świetne ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz na prawdę piękne projekty. Najlepsze w nich jest to, że wyglądają jak normalne ubrania markowych marek. Stylizacje są świetne. Pierwsza zaprezentowała piękną sukienkę. Druga ma cudowne kropki i kolory. Trzecia zawiera mój ulubiony kolor, a ostatnia jest według mnie najlepsza. Bardzo ładne wykorzystanie spódnicy. Co do fryzur, to pierwsza jest przepiękna! Gdyby nie te dostawy to z chęcią bym ją kupiła :) Reszta też jest bardzo ładna, podziwiam jak mogłaś to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne stylizacje najładniejsze według mnie to pierwsza i druga ale dodałabym im jakiś skromny łańcuszek, a fryzury cudne zwłaszcza druga :D
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne projekty, a z fryzur podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne projekty, z ubrań najbardziej spodobał mi się drugi manekin <3 Fryzury też piękne, ostatni projekt najbardziej przypadł mi do gustu.
    PS Z jakiego sklepu są buty z pierwszego manekina?
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  19. Projekty są naprawdę świetne, te włosów też są ładne, ale mimo wszystko zbyt sztuczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj właśnie patrzyłam czy nie zaprojektowałaś nowych fryzur. Są genialne. Ostatnie najlepsze. Ciuchy świetne wzory. :3 Ogólnie to wspaniale zrobiłaś. :) Mogę się tylko przyczepić, że w pierwszej fryzurze góra jest niedopracowana. ;(
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się też pochwalić swoimi. :) (Ostatnie najgorsze, ale to szczegół.)
      http://i58.tinypic.com/2a8i9ti.png

      Usuń
    2. spoglądam niżej, a tam...

      http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2a8ia1u&s=8#.U7HJFXCnps5 !
      lel, śmieszne to jest XD

      Usuń
  21. Mi osobiście najbardziej podoba się koszula w usta. Jest bardzo oryginalna, a przy tym uniwersalna. Może zastanowię się nawet nad jej zakupem. ;)
    Z fryzur najbardziej do gustu przypadła mi druga. Po prostu uwielbiam nowe kosmyki w StarDesing Hair. Peruki, które są z nich wykonane wyglądają jak z Tress up. A twoje projekty nie odbiegają od tej reguły. Tutaj też może przemyślę zakup, ale to już po tych wszystkich "trajbutach". XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne projekty, zakochałam się w drugiej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne projekty; najbardziej podoba mi się druga koszula. Wzór przypomina motyw z ostatniej kolekcji Saint Laurent. Drugi projekt także jest zabawny i bardzo udany.
    Podobają mi się także projekty fryzur, sama nie wiem, który jest najlepszy.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszule są piękne, najbardziej spodobała mi się ta sukienka, ona jest transparentna? Bo jeśli tak, to piszczę z zachwytu. Co do fryzur, bajeczne i nie mogę wybrać najlepszej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sądzę że super to zrobiłaś,ubrania bombowe a fryzury bardzo fajne :D.Chciała bym mieć takie na stardollu ubrania

    OdpowiedzUsuń
  26. sama nie projektuję ubrań ani fryzur,ale jestem pod wrażeniem. Twoje projekty po woli zmieniają moje nastawienie to tego działu w grze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie Twoje posty uważam że masz ogromny talent powinnaś Go troche oddać swoim czytelniczkom :D A tek serio to jesli Ty robiłas te projekty to ja naprawdę ide się zakopać ze Swoimi. Są naprawdę mega a w szczególności włosy ^^ Jesli dołapie jakąs kase na superstar to moze się skusze na jakieś zakupy u Ciebie ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  28. Projekty piękne , za ile byś sprszedała te bluzki?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!