Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagrody za komentowanie/czerwiec
Kochani, czerwiec dobiega końca. Bardzo się cieszę, że te chudziutkie komentarze wraz z pojawieniem się wygrania SS zaczeły grubieć. Jednocześnie mam nadzieję, że będziecie nadal tak ochoczo komentować.
Prawdopodobnie wkrótce znów zrobię niespodziankę z doładowaniem SS dla "grubszych komentarzy"

Tymczasem podaję zaległe nagrody.

W czerwcu najczęściej komentowali:
Diana.Miss2, Padmey, Czekoladka333, Kotek717, Najka., haniusia97, sunflower, BlackLilou,
CzarnaGotka, dora_dorka, Punkkokoo, awcia, BritnejGirl, _Nemezis_, jusia95, MISSPati16671,
DancerMarika, weronika1408, adzik225, weronikao99, klamar33, jaghoda, Sweet0Monisia,
....Yellow...., minerwaaa, _kwiatuszek__, agentmonia, lolicza123, CarmelElectra, painfulHhug,
Super_Rocky., zuzka2731D, _carolciaaa, CudneOczka, lola1212a, taradielle, Modna...Julia,
nikiwi2468 

Wymienione osoby  znajdą się w zakładce Elita QoF.
Osoby mają większe szanse w zdobyciu nagrody w loteriach na blogu.

Jeśli ktoś namiętnie komentował, a nie uchwyciłam go w liście powyżej to bardzo przepraszam.
 Może zgłosić swój nick wraz z zażaleniem.

Nagrodą za komentowanie z czerwca jest po 50 stardollarów.
A nagrodzeni komentatorzy to: MISSPati16671 *Czekoladka333 *, adzik225 *Diana.Miss2 *

The most frequent & intelligent commentator- nagroda 30sd również dla czterech osób.
Tym razem dla: Najka. *lola1212aagentmonia *, sunflower * 

Komentatorem miesiąca czerwiec zostaje:
( nagroda 100sd plus miesięczna reklama w pasku bocznym)
awcia *



-------------------------
SUPER nagroda dla 3 osób - doładowanie SS na 3 tygodnie wraz z 140sd zdobyli:
BlackLilou*, BritnejGirl *, Jaghoda ( odbiór we wrześniu)
osoby, które wygrały SS muszą poprosić mnie o przyjaźń, rozmowa przez czat w sprawie doładowania SS
----------------
Należy zarezerwować coś w swoim bazarze za tę kwotę lub dodać do listy życzeń rzecz 
i zgłosić się do mnie w ciągu 2 dni.
missmariksza
*- odebrane

46 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluje wygranym :)

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! Szkoda tylko, ze parę osób zaczęło komentować tylko po to, by zdobyć ss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to mnie też wnerwiło i trochę zabolało. Mam nadzieję, że jak już zaczęli to nie przestaną. :)

      Usuń
  3. Gratulację. :) Mam nadzieję, że te "grube komentarze" zostaną, bo przyznam trochę mnie to zdenerwowało. Jestem i tak szczęśliwa, że znalazłam się w elicie. Też zacznę komentować "grubymi komentarzami"(oczywiście jak będę miała wenę :D), bo skończyła się nagroda po prostu nie chciałam jej wygrać, bo bardziej się przyda komuś innemu.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, dziękuję!
    Gratuluję całej reszcie. :)
    Awcia - kontrowersyjna stylka. ;p
    Ja od niedawna zacząłem komentować i nie mam zamiaru przestawać. Życzę dalszych sukcesów i jeszcze więcej stałych komentatorów!

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wpisanie mnie do Elity qof (ołje!). Dziękuję też BARDZO, ale to bardzo za doładowanie. To będzie I raz, gdy jaghoda będzie ss. Dziękuję. Gratuluję także innym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że trafiłam do Elity QoF, napewno nadal będę komentować bloga :)
    Gratuluję wygranym!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że jestem w Elicie ;) Dziękuję bardzo i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za dodanie mnie do Elity :)
    A także Gratuluję pozostałym :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo! Będę dalej komentować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że wygrały te osoby które dopiero co zaczęły komentować, pewnie tylko dla nagrody, a inni komentowali od dawna i to im bardziej należała się ta nagroda w postaci SS. Ale to nie ja decyduje, przedstawiłam po prostu swoje zdanie.
    Za swoją nagrodę bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te osoby co wygrały doładowanie to widzę często ich komentarze. No i cieszę się, że to właśnie one wygrały. :)
      jusia95

      Usuń
    2. Kurczę, nie każdy mógł zacząć komentować szybciej, choćby dlatego że dopiero zaczął obserwację bloga (tak mówię o sobie). :)
      Spójrzcie na to z innej perspektywy - ile osób się wykruszyło, dla niektórych nawet tydzień to za długo.
      : )

      Usuń
    3. Tak też zobaczyłam ich komentarze, niestety dopiero od momentu ogłoszenia konkursu.
      Napisałam swoje zdanie. Czy muszę mieć takie samo jak wy?

      Usuń
    4. Nikt nie napisał abyś miała takie samo zdanie jak my. :)

      Usuń
    5. Bardzo się z tego powodu cieszę. :)

      Usuń
  12. Dziękuję i gratuluję innym :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe ile teraz osób zostanie? Przybyło 20, zostanie 5? Gratulacje wszystkim, jak się tak rozszalejecie z tymi nagrodami to będzie więcej osób do pogaduszek, mhm, cudnie *mwahahahaha* ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się zdziwisz!

      Usuń
    2. Kiedyś im się z nudzi, teraz tylko pozory, że nie są pozerami, ale mam nadzieję, że ty zostaniesz, bo wydajesz się miła *^* Wiedz, że Cię lubię, ale nie znam.

      Usuń
    3. Any, ale to chłopak. Wnioskuje z tego, że napisał "zacząłem", więc wydajesz się miły, a nie miła. :P Od razu przepraszam za poprawianie.
      jusia95

      Usuń
    4. Właśnie, Any chyba wie najlepiej, kto tu kiedyś komentował, dodawał nam skrzydeł. Niestety komentatorzy po jakimś czasie się wypalają:( Gdyby na obecną chwilę byli równiez tamci TOP KOMENTATORZY było by nas full. Niestety tak nie jest i jest to bardzo smutne!

      Usuń
    5. A to przepraszam, ma nick Najka. to tak wiecie... dziewczęco.
      Nawet dobrze, że mnie poprawiasz. I tak w ogóle nie wińcie mnie za wszystkie pomyłki, dowiedziałam się, że jest poniedziałek o godzinie 16. Mało spałam, ale normalnie funkcjonuję czego nie można powiedzieć o racjonalnym myśleniu.
      znudzi* tak w ogóle to muszę się poprawić XD

      Usuń
    6. Jestem tu od około 1,5 roku, bo zaczęłam grubo przed 1 urodzinami i pamiętam naprawdę wiele osób, które tu kiedyś komentowały, choćby z bloggerowego awatara. Elita liczyła tylko garstkę naszej rodzinki, a była nawet arystokracja (ja! ♥loff♥ xD), teraz jest tego ze 3 razy więcej. Ja się sobie dziwię, że dalej tu jestem. Chyba zbyt bardzo się przywiązałam, bo mam bardzo słomiany zapał. Dajmy przykład tej nieszczęsnej gitary, dostałam się do szkoły muzycznej, ale zrezygnowałam i w sumie nie żałuję. A tu co? Jestem tak długo, niesamowite. Zostałam nawet "kimś więcej" - redaktorem. Nie dostałam się przez kasting, bardziej przez znajomości u administracji i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Poprawiłam swój styl pisania, podrasowałam posty drogą wyrzeczenia jakim jest pisanie o mnie. Słowa "Any chyba wie najlepiej, kto tu kiedyś komentował, dodawał nam skrzydeł." sprawiają, że czuję taką wewnętrzną dumę. Wszystko ma nową erę, zmienia się i wiadomo - ludzie tak trochę jak zapałki, chęci gasną, wchodzi się "z przymusu" tak jak ja na resztę wcześniej komentowanych przeze mnie blogów. Tak mnie troszkę wzięło na przemyślenia, przez was będę smutna :C

      Usuń
    7. Taak, jestem chłopakiem. :)
      Konto po siostrze, zawsze lepiej zacząć od 20 lvl niż od 0.
      Niby na skróty, ale nie narzekam (nick mylący, ale się przyzwyczaiłem :)).
      Co do komentatorów, zawsze jest ktoś kto zaczyna, później odchodzi, taka kolej rzeczy, niestety.
      Niektórzy się starzeją i odchodzą, niektórym doskwiera lenistwo.
      Ale jak blog funkcjonuje to zawsze znajdzie się ktoś, kto tu zajrzy, choćby za sto lat.

      Usuń
    8. Ej, ja byłam u Ciebie wczoraj chyba i akurat przeczytałam, że jesteś chłopakiem. Takie błędne i zamknięte koło. Przykro mi to pisać, ale kolej rzeczy jest taka, że coś się rodzi i po pewnym czasie umiera. Kiedyś tak stanie się też z blogiem, moją obsesją, którą sprawdzam co 10 minut, a przynajmniej jak mam czas. To takie dołujące.

      Nie życzę blogowi źle, tak mnie po prostu spycha na te tematy.

      Usuń
    9. I tak w ogóle jeśli kogoś to interesuje - u mnie też narodziło się to z chciwości, byłam raczkującym stardollowiczem bez kasy, a to był jeden z 1 jak nie 1 mój blog o stardoll. Na początku zgapianie pomysłów na pokoje, a potem "o, nagrody za komentowanie, chcę" i jakoś mi to przeszło

      p.s. czemu 75% konwersacji innych ze mną to moje wypowiedzi XD

      Usuń
    10. Ależ się rozpisałaś:) Tak to jest, wszyscy idą naprzód, a my czekamy na nich z tyłu.

      Usuń
    11. Hehe, coraz częściej mi się to zdarza XD

      Usuń
    12. Wpisze to sobie jutro do mojego dokumentu z cytatami xD

      Usuń
    13. Ten blog też jest moją obsesją. Kiedy jeszcze nie komentowałam to sprawdzałm go co 4h(?). Później coraz częśćiej i w końcu zaczęłam komentować. Gdy jestem przy internecie to sprawdzam go co 5 min. To już dzięki mnie macie przynajmniej z 100 coś wyświetleń, ale wyświetlenia to nie wszystko. Dla redaktorów blogów najbardziej liczą się oczywiście komentarze to dodaje im skrzydeł. Macie moje słowo, że jak nic złego w moim życiu się nie wydarzy to zostanę tutaj dodąd aż blog będzie funkcjonować. Macie moje słowo. :3 ;)
      jusia95

      Usuń
    14. Any, Ty już jesteś uzależniona od QoF. Nie wiem czy się cieszyć czy smucić.

      Usuń
    15. Uzależniona od internetu jestem bardziej, ale raczej cieszyć, tylko tu tak czesto wchodzę. Taki stalker jak ja to skrab! XD

      Usuń
  14. Gratuluję i dziękuję za dodanie mnie do Elity QoF.
    Ja nie wiem czy będę "grubo komentować", bo może mi się w każdej chwili skończyć internet. Ale jak zawsze staram się być z wami zawsze :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciu..super, że się znalazłam w elicie ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje zwycięzcom i komentatorowi czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i fajnie, że dostałam się do Elity QoF ;]]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał naprawdę dziękuję pierwszy raz dostałam się do czegoś takiego jak elita QoF. I stwierdzam że naprawde opłaca się poświecic 5 minut po pracy na skomentowanie paru postów :D Jestem mega happy bardzo dziekuję za wyróżnienie ktwotą 50 sd.

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej! Dzięki za tak wielką nagrodę ;* No to wszystko wydam na nowe tribute ;3
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje nagrody :) :) :) !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję i gratuluję wszystkim :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wszystkim serdecznie. Teraz postaram się zawalczyć o cieplutkie miejsce w blogowej elicie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!