Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not
Ocena stylizacji amawieczna123



Mary__Jane: trochę się tu podziało! Po pierwsze, musisz popracować nad screenami, ale wszystko jest do dopracowania :) Co do stylizacji: ten blazer bardzo źle wygląda w połączeniu z niedopasowanymi ubraniami, dlatego twoja doll wygląda nieco ,,workowato, ale kolory i podstawy się zgadzają. No i oczywiście umieść jakieś dodatki. NOT
Avril_EmoPunk:Wiem, że nie każdy umie pięknie obrabiać zdjęcia, ale umiejętność robienia screenów przyda Ci się zawsze. Może poczytaj trochę na ten temat? Albo chociaż nie wycinaj obrazków w paincie... Stylizacja dobrze zaczęta, jednak musisz wybrać, blezer albo spodnie. Jedno i drugie połączone nie wygląda za dobrze. Niestety daję NOT.
ManiakPupili: Bardzo mi się nie podoba. Zacznę od góry-jest poprawnie, ale nudno i dużo jest takich połączeń. Pasowałby ciekawy naszyjnik. Dół kompletnie się ze sobą nie komponuje- te spodnie w połączeniu z butami wyglądają okropnie. Poza tym buty wyglądają za ciężko w tej stylizacji. Powinnaś się również zdecydować-albo blezer, albo spodnie. Ocena-NOT

Ocena stylizacji bblvghlv

Mary__Jane:  już sama nie wiem co napisać... kolejna świetna stylizacja, w której spokojnie każda doll czułaby się dobrze. Muszę jednak przyznać, że dzisiaj twoja stylizacja nie jest idealna. Zmieniłabym torebkę lub buty. HOT
Avril_EmoPunk:  Zawsze podobał mi się sposób w jaki przedstawiasz swoje stylizacje. Widać, że musiałaś się tu trochę napracować tylko szkoda, że screen nie jest wyraźniejszy ;/ Mimo wszystko stylizacja bardzo mi się podoba i daję HOT.
ManiakPupili: Ta stylizacja, jest dla mnie taka sobie, góra jest fajna, ale dół mi się nie podoba. Usunęłabym cały i zrobiła od nowa. Rażą mnie również nogi jak patyczaki. Ocena- HOT/NOT

14 komentarzy:

  1. Jakość screenów jest odrażająca. II stylizacja jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, screeny fatalne. Druga stylizacja jest śliczna, nie rozumiem tylko po co ta chusta na dłoni

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie się zgadzam z opiniami. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. W drugiej trochę nie pasuje mi dół stylizacji oraz oprawa graficzna... Ale i tak jest niebo lepsza niż pierwsza i dostaje moją łapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam- dwie łapki w dół. Pierwszy screen jest fatalny, w regulaminie powinnyście coś o tym napisać...
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  6. fatalny screen nr. 1, ale mam nadzije, że nie ocenialiście tego i nie wpłyneło to na ocene dalabym hot/not bo stylizacja jest taka sobie
    niewiem czemu ale druga jest brzydka. jednak jest kilka fajnych połaczen tez hot/not

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza NOT
    Druga HOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi :c
    Pierwsza stylizacja jest okropna.
    Zakochałam się ♥
    Druga przepiękna.
    Pozdrawiam lola1212a ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. druga jest boska :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!