Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze contra mistrzowie



lista osób zgłaszających się:
Grupa I ( N ): 1 jusia95,  Punkdosia, aniula38555,  samanta070,  Marysia...xD, klamar33, Czekoladka333, 8 lewa0702, SweetOMonisia, 10 MISSPati16671, 11 DancerMarika, 12 chomiska, 13 Kotek717, 14 weronika1408, 15 Alaamiss2012, 16 maja6229, 17 ladycornelia821, 18 __kwiatuszek___,19  kaka4444, 20 Szklanka9, 21 aga...11, 22 _Nemezis_, 23 awcia, 24 maja11223344, 25 zabawawlalki, 26 amewieczna123, 27 sylwia5278, 28 KiaCarnes, 29 katniss-ne, 30 dora_dorka, 31 Sillybiedroncia, 32 CarmelElectra, 33 biedronka0, 34 misskinga0065, 35 Modna...Julia, 36  Duquesa10, 37 olka170, 38 nastolattka, 39 AramintaMona, 40 diana_ona, 41 Taradielle, 42  pinia18, 43 klarunka86, 44 martynka782, 45 missjula20105, 46 PARKERKA, 47 sylwia77777, 48  Malin_Love, 49 kami151, 50 coure096, 51 AvrolEmoPunk, 52 Super_Rocky., 53 fifi12fifi, 54 kukikochaciacha, 55 weronisia1986, 56 Padmey, 57 selenaAngel9, 58 misswiolet123, 59 CzarnaGotka, 60 adzik225, 61 lola1212a, 62 Najka., 63 misiu123..., 64 sweetka123, 65 LonelyGirl_13, 66 Niciia02
W drodze losowania z grupy I do konkursu przystąpią: 
adzik225, katniss-ne, diana_ona, Kotek717, Modna...Julia, 
misswiolet123, _Nemezis_, awcia, Marysia...xD, selenaAngel9, 
LonelyGirl_13, amewieczna123, klarunka86, sweetka123, missjula20105, 
Czekoladka333,  Najka,.  DancerMarika, biedronka0, AramintaMona

lista osób zgłaszających się:
Grupa II ( M )
 1 nikiwi2468, 2 Regina1321, 3 domsot, 4 HaniaEmily34, 5 jarus55, 6 DzikaNaomi, 7 punkkokoo, 8 nivea11, 9 B.E.A.T.K.A, 10 Weronikao99,  11 filus4444, 12 FantasticLove2,  13 888kamila, 14 Mary__Jane, 15 CudneOczka,  16 Aleksandra0308, 17 BlackLilou, 18 ...yellow.... , 19 CleverSell,  20 Sei-chan., 21 MyMelisaWhite, 22 synopsa, 23 MajkaStar1999, 24 Diana.miss2, 25 Kicia1912, 26 Saritka1995, 27 Maura3611, 28 -SWEET-GIRL-22, 29 Aneczka96,  30 botakchce, 31 _carolciaaa, 32 miss_miley_van


W drodze losowania z grupy II do konkursu przystąpią: 
Aleksandra0308, MyMelisaWhite, Regina1321, MajkaStar1999, CleverSell,
Aneczka96, CudneOczka, ...yellow....,  nivea11, filus4444, 
jarus55, domsot, miss_miley_van, FantasticLove2, Kicia1912,
Saritka1995, HaniaEmily34, 888kamila, Weronikao99, Sei-chan.

Jeśli ktoś chce zrezygnować proszę o informację w komentarzu, wtedy poszukamy osoby na jej miejsce.
-----------------------
Mam nadzieję, że dobrze wybrałyśmy osoby do poszczególnych grup. 
Wraz z dziewczynami z redakcji przy  selekcji sugerowałyśmy się wygranymi konkursami tych osób na sławnych blogach. Jeśli popełniłyśmy błąd i należy kogoś przełożyc do innej grupy to piszcie!
--------------------

W etapie I  walkę stoczą:
edit( przekreślone nicki-prace nie oddane)

( N) adzik225katniss-ne, diana_ona, Kotek717, Modna...Julia
contra
( M )Aleksandra0308, MyMelisaWhite, Regina1321, MajkaStar1999, CleverSell
-----------------------
( N) misswiolet123, _Nemezis_, awciaMarysia...xDselenaAngel9,
contra 
( M )Aneczka96CudneOczka, ...yellow....,  nivea11, filus4444
-----------------------
( N) LonelyGirl_13, amewieczna123, klarunka86, sweetka123, missjula20105
contra
( M ) jarus55domsot, miss_miley_van, FantasticLove2, Kicia1912
-----------------------
UWAGA: w miejsce biedronka0 wchodzi aniula38555
( N) Czekoladka333,  Najka,.  DancerMarika, biedronka0  aniula38555, AramintaMona
contra
( M ) Saritka1995HaniaEmily34, 888kamila, Weronikao99, Sei-chan.
------------------
przykład:  osoba N walczy z osobą M ze swoich grup  góra-dół,
przykład adzik225 vs Aleksandra0308

jednocześnie grupy 5-osobowe N oraz M walczą między sobą.


podkreslone-prace oddane
Zadaniem w tym etapie jest wystylizowanie swojej doll na:
grzeczna dziewczyna lub zbuntowana nastolatka.
Są wakacje, więc możecie zaszaleć i pokazać na co Was stać!

W tej konkurencji walkę toczą nowicjusze vs mistrzowie.
Jednocześnie walka jest między sobą w grupach N i M.
Do kolejnego etapu przejdą najlepsze stylizacje spośród N i M.

Podpisane prace oddajecie w komentarzu do dnia 6 lipiec godz.23.59
Zatem do dzieła! 
-----------------------

Pamiętajcie aby stylizację wykonać na białym tle ( doll = wielkość pokoju plus full screen lub powiększenie do 150 %) , format PNG, nick na dole pod doll, można  wyprostować nogę, przekręcić rękę. 

oznaczenia:
N-nowicjusze
M-mistrzowie



128 komentarzy:

  1. Dziękuję, miło mi że się dostałam :) Do tego ciekawy temat :p Powodzenia wszystkim życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się "zbuntowana nastolatka"
      http://1.bp.blogspot.com/-cigOU30rS2c/U7AZm6Hh4kI/AAAAAAAAHZo/8Uf2cTbN2BU/s1600/vzvz.png
      A tak w ogóle to mamy wybór tematu czy jest on przydzielony, w sensie, że N mają "grzeczną dziewczynkę" a M "zbuntowaną nastolatkę" czy jest to dowolne? Tak z ciekawości pytam bo i tak nie wybrałabym drugiego tematu xD

      Usuń
  2. Oj, muszę pomyśleć nad tematem. Niby banalny, ale coś mi w nim nie pasuje. :P
    PS Dzięki za miejsce, generatorze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako pierwsze chciałam zrobić stylizację gdzie połączyłabym złoto i srebro. XD Ale to chyba za mało rebel. XD
      http://i.imgur.com/uaGfc0E.png
      Punkowa księżniczka pozdrawia (bez hejtów, plz :<).

      Usuń
    2. Jakby były wątpliwości to jestę buntoniczkę. :|

      Usuń
  3. Bardzo nam miło, że trafiłyśmy do mistrzów :)
    Potwierdzamy też nasz udział.
    Szykuje się fajna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Walczymy po kilka osob przeciw drugiej grupie, ale kilka osob z naszej grupy tez odpadnie? :)
      Chcemy sie upewnic czy zrozumialysmy dobrze.

      Usuń
    2. osoba N walczy z osobą M ze swoich grup. Góra-dół, jednocześnie grupy 5-osobowe N oraz walczą między sobą.

      Usuń
    3. Zgłaszamy naszą buntowniczkę :)

      http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2h874w5&s=8#.U7Zwu7GzlnU

      miss_miley_van

      Usuń
  4. Buu nie dostałam się, a temat bardzo fajny, kiedyś go wykorzystam na imprezę :P Szkoda troszkę, bo chciałabym się bawić z wami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak się dostałam! Zostałam buntownikiem, to do mnie bardziej przemawia. Wiem, że w grzecznej dziewczynce zostałabym różowym kiczem xD
      http://oi57.tinypic.com/r1c3f9.jpg
      2 różne buty są efektem specjalnym, tak bardzo buntowniczo, bo wszyscy chodzą w 2 takich samych! Mocny makijaż, bandana, drapieżny wzór na bluzce, podarte rajstopy, ćwieki, rękawiczki na motor dopełniają mój bardzo buntowniczy wow look

      Usuń
  5. Szkoda, że się nie dostałam, ale trudno :c Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za to miejsce. Postaram się swoją szansę jak najlepiej wykorzystać :) Biorę się do pracy, ponieważ temat jest niby łatwy, ale może przysporzyć sporo kłopotów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za nowicjuszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ze się dostałam c: Temat mimo pozorów nie jest taki łatwy, żeby nie stworzyć czegoś banalnego. Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kontra MajkaStar1999. Nie mam szans :c Potem któraś z nas odpadnie?

      Usuń
  9. gratuluję dostania się dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat rzeczywiście fajny. Biorę się do roboty

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem mistrzem :O Nie wierzę :O Dla mnie to naprawdę spore wyróżnienie, dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dostałam się :( Życzę wszystkim powodzenia

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że sie dostałam i będę się z Wami bawić. Potwierdzam też swój udział. Fajny temat, biorę się do roboty :)

    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dostałam się :c
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, nivea, nie mam szans. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę powodzenia wszystkim


    dora55xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekajcie, czyli jest dowolność wyboru - grzeczna dziewczynka lub buntowniczka, dobrze zrozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha byłam w mistrzach hahahaha szkoda, że się nie dostałam ;) Może następnym razem, życzę wszystkim powodzenia, nie mogę się doczekać aż zobaczę wasze stylizacje :D
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie będę brała udział w walce, no ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy można dodać obróbki graficzne? (np. wygięta ręka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przekręcić nogę, wygiąć rękę, ale nie urwać:D

      Usuń
  21. Chyba się cieszę, że jeszcze nie moja kolej, zobaczę jak będzie wyglądać pierwsza taka bitwa :D Powodzenia wszystkim :) jestem ciekawa efektów

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dylemat, który temat wybrać ;)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że mi się nie udało ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahaha, jaki nie fart. Wylosowano między innymi osoby z numerami: 15, 16 i 18. Ja byłam 17. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie. Wylosowano 20,21,23. Ja byłam 22 :D

      Usuń
  25. Łoł, jestem "mistrzem", dziękuję :D świetny temat :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że się nie dostałam. Byłaby świetna zabawa. :D
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, nawet nie widziałam, że jest coś takiego. :o A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłaś tego wiedzieć. Zaczęłaś komentować dopiero od momentu ogłoszenia konkursu z ss.

      Usuń
    2. A może by tak nie z anonima?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. A ja chciwości

      Usuń
    5. Jakiej chciwości? Atrakcyjna nagroda, więc zaczęłam komentować. Nic w tym złego.

      Usuń
    6. Twojej, komentowanie felietonami dla nagrody, żałosne. Ale gratuluje, udało ci się, jesteś zadowolona?

      Usuń
    7. Ktoś tu ma ból dupki, oj przykre ;'(
      Nie tylko ja komentuję dla atrakcyjnej nagrody. Większość tak robi.

      P.S.Nadal nie widzę nic w tym złego kotku717 :*

      Usuń
    8. Od razu jak ktoś się ciebie czepia to mam to być ja? Nie muszę się przed tobą chować pod zasłoną anonima, bo się ciebie nie boje i nie obchodzi mnie co o mnie myślisz. Jakbym chciała coś od ciebie to napisałabym to ze swojego konta i nie komentuję tutaj tylko tak jak ty dla nagrody, więc nie sprawia mi różnicy czy wygram ss czy nie. I na pewno z tego powodu nie mam bólu dupy. Szukaj dalej detektywie haha
      P.S. Następnym razem swoje podejrzenia przemilcz, bo możesz komuś nowemu, nieprzyzwyczajonemu do hejtów sprawić przykrość.

      Usuń
    9. Jak nie kotek to czekoladka. Co za różnica?

      Usuń
    10. Jaki detektyw. Aż się boję hahaha. Dla mnie jest to ogromna różnica, bo odpowiadam za siebie, a nie za moją przyjaciółkę i nie dam mieszać mnie z błotem, przez takie osoby jak ty.

      Usuń
    11. Jak nie BritnejGirl to nivea11. Co to za różnica?
      Wiesz co, współczuje ci bo widać ze ktoś na prawdę cię nie lubi.

      Usuń
    12. Nasz anonimek zniknął. Dziękuję kotku za odwagę. :)

      Usuń
    13. + nie bardzo rozumiem tego: "widać, że ktoś na prawdę cię nie lubi"

      Usuń
    14. Skoro pisze takie rzeczy to chyba cię nie lubi, czego tu nie rozumieć? :)

      Usuń
    15. + naszego anonimka nie ma już od 30 czerwca około godz. 21, co widać po tym że na komentarz aniuli38555 też nic nie odpisał. :)

      Usuń
  28. ja niestety muszę zrezygnować z takiej szansy, ale wyjeżdzam na wakacje, i nie będę miała wifi żeby oddać pracę na czas, także oddam tą radość innemu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej! Dostałam się jako nowicjusz ;) Niedługo oddam pracę, w końcu taka szansa to trzeba się zastanowić...
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda,że się nie dostałam,temat dla mnie idealny :> Życzę wszystkim powodzenia ^^
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  31. weeeeeeeeee :D dostałam się jeju co za szczęście :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=fNkd6hpTbcOko5o6MP%2FJR4h4l5k2TGxc#.U6_dH_l_sz4

      mam nadzieję że poprawnie spełniłam wszystkie wymogi konkursu :)

      moim tematem przewodnim była "zbuntowana nastolatka" i myślę że w miarę poradziłam sobie z tym zadaniem a jeśli nie to ktoś przecież musi pierwszy odpaść :D

      Usuń
  32. O je, dostałam się. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję bardzo.
    Zgłaszam się.
    Wybrałem zbuntowaną nastolatkę.
    http://bankfotek.pl/image/1748761.jpeg
    Heh, dawno nie zgłaszałem się na jakieś konkursy :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej *.* Jestem w MISTRZACH ♥ Bardzo dziękuję. Zaraz oddam stylizację. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.tinypic.com/r/2s118g7/8

      Kicia1912 (Piszę z konta siostry)

      Usuń
  35. Gratulacje! Czekam na Wasze stylizacje, myślę, że będzie ciekawie. Rzadko biorę udział w konkursach na stylizacje, (wolę te wnętrzarskie), ale zawsze śledzę ich przebieg.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  36. Uuu, dzięki!
    Postaram się jak mogę. : )
    Styliki tylko na sobie czy można na kimś innym?

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ktoś wyrazi zgodę możesz na jego doll, jednak przy zgłoszeniu pracy napisz na jakiej doll zrobiłeś.

      Usuń
  37. http://screencast.com/t/41xHmT6EbmF
    Sei-chan.

    Fajnie być mistrzem, +10 do respektu na dzielni (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i poszłam w "zbuntowaną nastolatkę". Soo rebel

      Usuń
  38. Dziękuję :)
    http://bankfotek.pl/image/1749036
    Grzeczna dziewczyna.
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  39. Zbuntowana nastolatka jest prostszym tematem, założenie podartych, czarnych ubrań.
    Tak więc wybieram drugi temat, grzeczna dziewczyna :)
    http://i62.tinypic.com/91aq11.jpg

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzeczna dziewczyna - sukieneczka/spódniczka w jasnych kolorach, drobne butki i upięte włoski - wygląda niewinne i grzecznie
      Zbuntowana nastolatka - musisz nadać ten buntowniczy charakter drobnymi elementami jak ćwieki czy biżuteria, czerń i dość dużo elementów, odpowiednio roztrzepana fryzura, wszystko w ciemnych i mocnych kolorach
      Że niby prostsze?

      Usuń
    2. http://i2.pinger.pl/pgr368/3feed0d9001a79814cadfcb4

      TAKIE SŁODKIE

      Usuń
    3. http://31.media.tumblr.com/tumblr_m8hw0uDvcP1rcq7apo1_500.gif

      TSUMIKI ZAWSZE BARDZIEJ! XD

      Usuń
    4. http://i62.tinypic.com/2ibzrig.jpg
      Nie bierz tamtej pod uwagę, tylko tą :)

      DancerMarika

      Usuń
  40. Bardzo dziękuję za możliwość udziału w konkursie :):):)
    "GRZECZNA DZIEWCZYNA"

    http://bankfotek.pl/image/1749189

    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  41. Buntowniczka kojarzy mi się z kolorowymi włosami, mam nadzieję, że nie za mocno przerobiłam doll.
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=n12nhw&s=8#.U7BAsfl_vbw
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki!:)
    Oto moja praca:http://pl.tinypic.com/r/34nhdur/8

    missjula20105

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetna praca :D
      Podbiła moje serce, trzymam kciuki żebyś przeszła dalej ;)

      Usuń
  43. Zbuntowana nastolatka
    http://bankfotek.pl/view/1749296
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe dlaczego akurat aniula dostała to miejsce? Hmm.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Porozmawiaj z generatorem.

      Usuń
    3. Bo jestem VIP, hehe i mnie generatorki lubią czasem.
      Może tak się odsłoń i wyjdź spod płaszcza anonima, nic ci nie zrobię, ale chcę wiedzieć kim jesteś.
      Zawsze łatwiej się ukryć, co nie? Łatwiej tak być tchórzem i się czepiać wszystkiego w ukryciu, a nie swoją "twarz" pokazać, co nie? :*

      Usuń
    4. Generator ciebie nie wylosował :') Po prostu missmariksza się nad tobą lituje.

      Usuń
    5. W sumie nie obchodzi mnie to czy to litowanie się czy nie, ale zdaje sobie sprawę, że nalegałam na to przy pomocy do rozdzielania osób na N i M. Widać wszystkie większe konkursy dostaną własnego "anonimka-złośnika"

      Usuń
    6. Zastanawiam się czemu ten anonim sie tak czpia Ciebie ~~ Przecież ktoś tam zrezygnował więc może Aniula wzięła jego miejsce ? Po za tym uważam ze zasłużyła na nie bo często komentuje bloga a za komentowanie sa przywileje i nagrody :P

      adzik225

      Usuń
    7. Ja się nie czpiam :') Po prostu pytam czemu akurat ona......... Chyba nie tylko mnie to interesuje.

      Usuń
    8. Nie wzięłam, dostałam. Nie wiem czemu, nie moja decyzja. Może dlatego, że ona ma numer 33, a ja 3?

      Usuń
  45. http://bankfotek.pl/image/1749480

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Grzeczna dziewczyna,
    http://oi57.tinypic.com/23m20ht.jpg
    CleverSell

    OdpowiedzUsuń
  47. Grzeczna dziewczynka:
    http://oi57.tinypic.com/315zf61.jpg
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  48. Grzeczna dziewczyna
    http://i60.tinypic.com/j6kef8.png
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  49. Zbuntowana nastolatka
    http://bankfotek.pl/view/1750057
    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  50. Grzeczna dziewczynka:
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=9qlh89&s=8#.U7KLjfnV-VU
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  51. Grzeczna dziewczyna
    http://i58.tinypic.com/vowwty.png
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  52. Grzeczna dziewczyna, a co tam ;)
    Dziękuję za przyjęcie zgłoszenia.


    http://i57.tinypic.com/ric313.png

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny konkurs , szkoda że się nie zgłosiłam. Osobiście kibicuję : Saritka1995, Sei-chan i HaniaEmily34.
    Życzę wam wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Grzeczna dziewczynka w moim wykonaniu:
    http://i60.tinypic.com/e6819c.png
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  55. Zbuntowana nastolatka
    http://imageshack.com/a/img841/7393/5sug.png

    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  56. Szok, że jestem w mistrzach ;o :D

    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=wjghuo&s=8#.U7Xalvl_uX8

    Aneczka96

    OdpowiedzUsuń
  57. Zbuntowana nastolatka. :)
    http://bankfotek.pl/view/1752310
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  58. Zbuntowana nastolatka
    http://vlep.pl/e5zx2r.png
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się

    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=sv6v4g&s=8#.U7g7L_l_u1k

    jako buntowniczka :))

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się

    http://pl.tinypic.com/r/20ma8y/8
    zbuntowana nastolatka :)

    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się: sweetka123

    wybrałam buntowniczkę ^^

    http://oi58.tinypic.com/213p01k.jpg

    OdpowiedzUsuń
  63. Dlaczego do konkursu przystąpiła jedna osoba która ma dwa konta?

    OdpowiedzUsuń
  64. Miałam zrobionych tyle stylizacji, ale wybrałam tę. :)
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=347ihxz&s=8#.U7koCpR_tc0
    Można się domyśleć, że na temat ,,Grzeczna Dziewczynka.''
    Marysia...xD

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepraszam za zwłokę :) I tak uważam ze za bardzo nie mam szans z osoba z która konkuruje ale trudno :D

    http://i57.tinypic.com/or5b12.jpg

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  66. http://www.bankfotek.pl/view/1752712
    Czekoladka333, zbuntowana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. http://bankfotek.pl/view/1752900

    zbuntowana nastolatka
    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  70. bankfotek.pl/view/1752935
    Brzydka, wiem, nie mam kompletnie pomysłów.
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  71. Filusia jest grzeczna :D
    http://bankfotek.pl/image/1752969

    filus4444

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!