Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
kombinezon? ....a dla czego by nie ?
Witajcie ;
Kombinezon- raczej rzadko wykorzystywany, ja ostatnio bardzo je polubiłam:)
Znalazłam kilka modeli i fasonów, których użyłam do zaprezentowania dzisiejszych stylizacji.
Oto i one;

Pomarańczowy kombinezon - ELLE; buty- RIO; pasek- Calie's Picks;
Karmelowy kombinezon- RIO; bezrękawnik- RIO; buty-LE; pasek-royalty; naszyjnik- voile
Brązowy kombinezon- Miss Sixty; buty- killah; torebka-special offer; pasek-pet'a porter;
 bransoleta- Calie's Picks

Czarny kombinezon- PPQ; kopertówka -LE; buty- PPQ
Grafitowy kombinezon- RIO; kopertówka-nelly.com; buty-voile; 

Granatowy kombinezon-boniour bizou; pasek-windows on the world; buty-Chanel Tribute,
torebka- Chanel Tribute; róża- decades, kapelusz-windows on the world;kolczyki- Dork diaries.

Co sądzicie o kombinezonach? jest jeszcze kilka ciekawych fasonów, tych oto ubrań na sd.
Życzę słonecznego weekendu-emu.musia

13 komentarzy:

  1. Nie nosze kombinezonów, ani w rzeczywistości, ani na stardoll. Stylizacje jak zawsze są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stardoll czasami moja doll nosi kombinezony, ale w rzeczywistości ich nie ubieram, ze względu na wygodę. 4 i 5 stylizacja skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne stylizacje są piękne! Ostatnia także, a te trzy pierwsze takie sobie, a w szczególności ich kroje. W realu nie chodzę w takich rzeczach, może jedynie ogrodniczki jeśli się zalicza xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje. Ja rzadko ubieram kombinezony, ale częściej w prawdziwym życiu niż na sd

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczowy kombinezon ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam żadnego kombinezonu ani na stardollu ani na żywo (no chyba, że w wersji piżamy się liczy xd). Podoba mi się zwłaszcza ostatnia stylizacja. Jedynie uważam, że pierwsza stylizacja nie jest za ładna, taka zbyt zwyczajna...
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pomarańczowy kombinezon jest nawet fajny :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie. Przedostatnia stylizacja moim zdaniem najlepsza. :)

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się czarne wydania oraz to granatowe ;) Natomiast w pierwszych dwóch nie pasuje mi kolor, a w 3 krój kombinezonu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia stylizacja świetna i najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!