Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Jestem obecnie w stanie pełni wewnętrznego szczęścia. Mam czas na "nocne życie", ale wstaję też dość wcześnie. W sumie zastanawiam się czemu nie byłam na rozdaniu nagród w Warszawie, ale jakoś tak wyszło, że długi weekend tam mnie ominął, a szkoda. Może dostanę stypendium artystyczne, jej!

Ten post jest stworzony dla was, czytelników. 
Możecie w komentarzach porozmawiać na różne tematy. 
Poruszcie taki, który was intryguje, a może rozwinie się bardzo ciekawa dyskusja.
Nie zapomnijcie chociaż raz podpisać się nickiem, inaczej nagroda wam przepadnie.
Mam nadzieję, że będą dołączać coraz nowsze osoby.
Serdecznie zapraszam i miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej sensowne komentarze osoby nagroda w postaci:
Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
jaghoda
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

92 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że dostaniesz stypendium :)
    Nawet nie wiecie jak się cieszę, że już wakacje! Jestem w euforii.
    Martwię się tylko, że kiedy przyniosę świadectwo do domu, będę musiała wypchać sobie uczy watą.
    Średnia poniżej 4,0 - tragedia? Czy raczej nie? Co myślicie? :D

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym, mam też problem z Pulpitem nawigacyjnym Bloggera.
      Kiedy na niego wchodzę, pojawia mi się tylko jeden post, chociaż obserwuję wiele więcej blogów.
      Klikam na "Wczytaj Więcej", ale nic to nie daje. Przez to nie jestem o wszystkim poinformowana, co strasznie mnie denerwuje ._.
      Mieliście taki problem? Wiecie jak go rozwiązać?

      Usuń
    2. Też ci życzę abyś dostała to sypenium, również cieszę się, że dziś są wakacje. W końcu mogłam się wyspać. :P Niestety nie wiem jak rozwiązać ten problem z Bloggerem. Ja mam w zkładce blogi od których jestem uzależniona m.in. ten. ;3
      jusia95

      Usuń
    3. Ja bedę walczyc o stypendium w drugiej klasie ;D
      MISSPati16671

      Usuń
    4. Co do średniej to ja od zawsze miałam powyżej 5.0, ale wiadomo zależy to od własnych możliwości.
      Co do bloggera to też od wczoraj mam ten problem =[

      Usuń
    5. Dokładnie zależy od własnych możliwości, ale też od wyrozumiałości rodziców. Ja mam średnią powyżej 5 chyba dzięki swojej mamie, bo zawsze jak dostane 3 to mówi " dobrze, że nie 2 " i się śmieje. Moja kochana mama. :*
      jusia95

      Usuń
    6. Również mam ten problem z bloggerem i juz mnie do trochę denerwuje. A z wakacji sie bardzo cieszę, jeszcze tylko w czwartek na zakończenie roku :)

      Usuń
    7. Też mam taką nadpiję, podobno jest niewielkie, ale zawsze coś. Ja już od bożego ciała mam wakacje, szkoda tylko, że dziewczyna brata przyszła wczoraj tak wcześnie(</3) i dopiero za 4 dzwonkiem jednak zdałam sobie sprawę, że ktoś przyszedł i szybko się zerwałam, a spać poszłam bardzo późno. 4,0 to dobrze, mniej też. Ja mam 4.73 za głupi w-f, nie nic. Mam ten sam problem z bloggerem, ale używam go tylko do pisania postów, bo jestem wierna tylko qof. Dzisiaj sobie pojadę do koleżanki, która ma moją nagrodę i przy okazji chwilę spędzę z Ulczkiem.

      Usuń
    8. Ja podobnie jak CudneOczka mam problem - wczytywanie mi nic nie daje a nie urządza mnie pokazywanie jednego postu na krzyż. Przynajmniej wiem, że nie popsuł mi się komputer/wyszukiwarka/blogger, tylko jakiś problem techniczny? Hmm... Ja mam wakacje już od 19, mimo, że zakończenie będzie 27 :)) Mi się udało ze stypendium a odbiorę je dopiero we wrześniu...

      Usuń
    9. może to niedługo naprawią, bo nie widzi mi się ominąć tyle postów na blogach o lalkach pullip

      Usuń
    10. Dziś blogger już działa normalne :) Całe szczęście :)

      Usuń
    11. 1. Ze średnią to różnie bywa. Musisz wziąć pod uwagę to do której klasy chodzisz. Pasek w podstawówce to przecież nie to samo co w liceum. ;) Po za tym w każdej szkole trochę inaczej oceniają- u mojej koleżanki, aby mieć 6 na koniec wystarczy, że masz średnią ocen powyżej 5,25. U mnie trzeba być laureatem konkursu z danego przedmiotu. Także więc średnia średniej nie równa.

      2. Z bloggerem też miałam problem. Na stronie głównej pokazywał mi się tylko jeden (!) post, który pochodził z blogów, które obserwuję, a listy nie dało się rozszerzyć. Wtedy właśnie zdałam sobie sprawę jak ważna jest dla mnie ta tablica. Bez niej siedzenie na stardoll znudziło mi się po pierwszych 15 minutach. Całe szczęście, że już wszystko jest ok.

      3. A was też jest dzisiaj w szkole dzień sportu? Ja nie mam żadnych lekcji. Nauczyciele siedzą sobie w pokoju nauczycielskim, a wszystkich uczniów zagoniono na salę gimnastyczną "żeby patrzyli jak inni grają". Według mnie to trochę bez sensu. Wolałabym zamiast bezczynnie siedzieć w szkole mieć już wakacje. :P

      Usuń
    12. Ja dzień sportu miałam w pierwszych dniach czerwca, 3 chyba i dokładnie to samo było. Teraz już w domciu od bożego ciała

      Usuń
  2. Ubrani czy piżamka? Ja się ubiorę o 13, teraz sobie maluje i jak mi się przypomina, że muszę naczynia umyć to aż mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ubiorę się w sukienkę dopieeo o 15:30 gdy będe juź wymalowana i uczesana na akademię, a później znomu piżamka. <3Chociaż możliwe, że przyjacióła przyjdzie i będe musiała się ubrać w normalne ciuchy. :( Na szczęście u mnie zmywarka jeszcze nie zapakowana, więc nie musze zmywać ;3; ale za to muszę sprzątnąć mój pokój i kuchnię, i jeszcze poodkurzać. :( ( nienawidze odkurzac ;d)
      jusia95

      Usuń
    2. Jeszcze śpię XD i mam od naczyń zmywarke xd

      Usuń
    3. a ja nie mam zmywarki, bo nie ma gdzie jej wcisnąć, mała kuchnia XD

      Usuń
    4. nie chcecie widzieć mojego biurka, serio XD Ja sprzątam na nim codziennie, ale za chwile jest syf :C

      Usuń
    5. Ja tak mam w pokoju posprzątam to zaraz jakiś kubek przyniosę, jakieś ciuchy na podłodze zostawie, kołdrę zostawię porozrzucaną na całym łóżku i dużo więcej. :p
      jusia95

      Usuń
    6. nie lubię pościelonego łóżka, wolę jak jest rozwalone, bo aż woła "Any chodź, leż na mnie, Any kochanie!"

      Usuń
    7. No właśnie ja też tylko dla mnie głupie jest ścielić łóżko, bo znowu pójdzie się spać i znowu będzie rozwalone. Tylko piszę tak, bo z tymi kubkami i ciuchami mój pokój wygląda jakby się w nim nie sprzątało od wieków. :D
      jusia95

      Usuń
    8. ja mojego biurka nawet nie sprzatam, bo zaraz jest to samo i tak mi dobrze. Też wole jak nie mam łóżka poscielonego, a mama zawsze mi ścieli :((

      Usuń
    9. Nie sprzątam biurka. Jak jest, tak jest. I jest dobrze. Jestem nie w temacie - jakieś zakończenie?

      Usuń
    10. na moim biurku oprócz komputera jest: szczypce chirurgiczne, kubek, gumka, wsuwka, łyżeczka, talerzyk, scyzoryk, podkładka, ołówek, rysunek, długopis, nożyczki, szkatułka-lusterko, dyplom, telefon, piórnik, kartka, 2 podkładka, szczotka, stare etui, jakaś szmatka, bransoletki/naszyjniki/pierścionki/charmsy/kolczyki kilka ton, organizer, wieszak, PERUKA LOL, teczka, koszulka, misiek, opakowanie po lodzie, gałązka jakiegoś drzewa(boże ciało cnie xD) marker bez zatyczki, wielka ekierka, bibuła, kamera... a to tylko tak z grubsza, nie odkopuje reszty XD

      Usuń
    11. Wow. To ja względem ciebie mam teoretyczny porządek. Po co ci szczypce chirurgiczne? Ja mam tylko mnóstwo poplątanych kabelków, telefon, komputer, tablet, zeszyty i długopisy/ołówki. Kable zajmują 3/4 biurka T.T

      Usuń
    12. aby spinać takie kółeczka do kolczyków, zabrałam z apteczki XD

      Usuń
    13. Widzę, że Any to artysta ;))

      Usuń
    14. a jak 8) bałagan daje takiego kopa twórczego, że hoho
      A nie tak serio to maluję/rysuję/szkicuję etc na kartce/komputerze, lepię z modeliny, szyję, tworzę dużo diy, ozdabiam wszystko co mi w ręce wpadnie, gotuję, "upiększam jedzenie", tworzę swoja mangę, robię biżuterię i figurki, inspiruję się tokijską modą uliczną i "praktykuję" to na sd/w realu i wiele innych - można powiedzieć, że artysta 8)

      Usuń
    15. +bransoletki z muliny, zakładki, a nawet pluszaki - zapomniałam

      Usuń
    16. Any Picasso. Raz zrobiłam pluszowego kota, który wyglądał jak Serdel. Najlepsza zabawka ever

      Usuń
    17. Świetnie :) A o czym manga? Ja się ograniczam do pakowania prezentów bo nie mam smykałki artystycznej...

      Usuń
    18. O gejowskiej przyjaźni. TAK, MAMA NIE WIE XD Zaczęłam tworzyć obrazki na rinmaru games i dodawać do nich tekst, wymyślać ogólną historię etc. Ja mam niedokończonego misia i kilka pluszowych bałwanków, bo resztę gdzieś posiałam.

      Usuń
    19. w sumie pisałam tam tekst przez jakieś może 10 minut w sobotę, ale dawniej rysowałam swoją mangę - skończyło się na 1 pełnej stronie 8)

      Usuń
    20. http://oi57.tinypic.com/2i8bpd0.jpg
      nyahoi! Czemu telefan tak jakość psuje ;w; Mam też na szafie, ale stare bardzo

      Usuń
    21. Any, sama to rysowałaś? Jak tak, to chciałabym zobaczyć twoją mangę :) Podoba mi się kreska :))) Słuchasz Vocaloid?

      Usuń
    22. Wszystkie sama, pisałam wyżej, że obrazki są stworzone przez grę, ja tam tylko dodaje historię, a nawet o tym w sumie zapomniałam. Słucham, słucham, w sumie nawet czesto

      Usuń
  3. Piżamka, jakoś nie mam ochoty się ubrać.
    Kocham moje różowe spodnie w serduszka i długą po kolana bluzkę, mogłabym być tak ubrana cały rok ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zainwestować w nową pidżame!

      Usuń
    2. a ja mam szarą z takim w kratkę na kołnierzu i spodnie do połowy uda do kompletu całe w kratkę, mój fav

      Usuń
    3. Ja mam spodenki i bluzkę w taką bohaterkę z dawnej kreskówi. Zapomniałam nawet jak się nazywa. :)
      jusia95

      Usuń
    4. A ja mam biały t-shirt i krótkie, miętowe spodenki. To jest mój faworyt, za nic go nie oddaje ;))

      Usuń
    5. A ja śpię w bieliźnie i przydługim t-shircie. Ale chyba rzeczywiście czas kupić ładną piżamkę

      Usuń
  4. Idę sobie jeszcze pospać z moim kiciusiem kochanym \*0*/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz,że chodziło o kota? XDDD nie no dobra, o kota XD

      Usuń
    2. ja nie mam kota, a one są takie puszyste i milutkie bardzo ♥

      Usuń
    3. mój jeden jest rasowy i strasznie puszysty, ma też fajne niebieskie oczy :3

      Usuń
    4. Nienawidzę kotów. Haters gonna hate now

      Usuń
    5. Mam na nie uczulenie i zobojętniałam na nie.

      Usuń
    6. Jak można nie lubić kociaczków, why :(

      Usuń
    7. Ja ma trzy koty z tego wszystkie przygarnięte, ale takie kochane i piękne. Niestety tata nie pozwala mi ich trzymać w domu. :(

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jak ma się doładowaną ss, to jest ograniczenie w pisaniu wiadomości w kg 'za jednym zamachem' (non stop)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do jednej osoby co 20-25 minut mozna wyslac

      Usuń
    2. A do wielu, za jednym zamachem?

      Usuń
    3. chyba raczej nie o ile nie są takie same

      Usuń
    4. Any, skąd Ci się wzięło 20-25 minut /:

      Usuń
    5. bo jak komuś coś napiszę, a potem chcę dodać coś jeszcze to się nie wysyła i trzeba czekać 20 minut. Tylko ja tak mam?

      Usuń
    6. Mi po 5 minutach gdzieś styka xD

      Usuń
    7. Ja wyłączam przeglądarkę i od razu mogę albo 5 min czekam. ;3
      jusia95

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. U mnie czeka się 5 minut :p

      Alaamiss2012

      Usuń
    10. co, zgłoszę to do prokuratury, marnują mój czas XD

      Usuń
    11. No właśnie. Ja teraz ślę spam innym (tylko tak (nie mam sd. na transmitowane) można jakoś wypromować swój klub itp) i czasem muszę czekać 10 minut. Mój rekord to 46 minut. Zdążyłam przez ten czas zaobserwować kilka fajnych blogów!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam być szczera? Na razie nie ma nic (dyskusji itp.), za to są setki, tysiące takich samych klubów. Tylko nazwa się nie powtarza :))

      Usuń
  8. Może już dawno po Eurowizji, ale zamiast 'kobiety; z brodą powinni wygrać oni: https://www.youtube.com/watch?v=hWJFfnHNOWI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=ChkJpnOgIwQ może dlatego, że wygląda jak rosek *dalej posiada wyżebraną foć bez koszulki*, a może dlatego, że śpiewa za..cudownie i zrobił świetne show

      You thought this world was too cold
      And you’ve made up a whole new world

      Usuń
    2. Uuu też kolejny świetny wokalista, który powinien wygrać. ;3

      Usuń
    3. Czyli Eurowizję wygrało babo-chłop? (Przepraszam ale nie wiem jak inaczej mogę ją/go/to nazwać)

      Usuń
  9. Oglądacie mistrzostwa świata? Komu kibicujecie? Ja kibicuje trzem drużynom, czyli: Mexico, Niemcy i Urugwaj, ale Meksykowi najbardziej. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kibicuję Holandii i Urugwajowi :) Tak strasznie się wczoraj cieszyłam jak Urugwajczycy wygrali z Włochami :D
      ....Yellow....

      Usuń
    2. Jeśli akurat jestem w domu to oglądam ;) Ja kibicuję Holandii i Niemcom :)

      Usuń
    3. Też się strasznie wtedy cieszyłam, ale bardziej jak wygrali z Anglią. Wtedy to były emocje do końca. Haha Anglia odpada i dobrze. :)
      Ręczną też lubię i to bardzo. Ogólnie to z mamą oglądamy skoki, ręczną, nożną i oczywiście siatkówkę. <3
      jusia95

      Usuń
    4. Ostatnio oglądam z tatą, który zasypia po I połowie... Nie wiem komu kibicuję, wiem tylko, że tak się nawzajem faulują, że ho, ho!

      Usuń
  10. 1. Znacie może tytuły jakichś fajnych piosenek, które lecą ostatnio w radiu? W poniedziałek jadę na obóz i koniecznie muszę zgrać sobie coś na MP3.

    2. Mam też kolejne pytanie. Co sądzicie o cenach Fendi Tribute? Jak dla mnie to jakaś zupełna pomyłka! 60 sd za torebkę, serio? Już LE jest tańsze, a jest przecież limitowane. Jak na razie mam kilka rzeczy na liście życzeń, ale nie jestem pewna czy je w ogóle kupię. Są naprawdę drogie, a mam zamiar oszczędzać kasę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie wiem czy to leci w radiu, bo sama go nie słucham, ale ostatnio cały czas leci u mnie iggy azealia - fancy lub iggy azealia - bounce lub iggy azealia - work lub iggy azealia - my world // podsumowując IGGY AZEALIA LECI U MNIE NA OKRĄGŁO

      2. Makabryczne! Czemu za najlepsze rzeczy mamy tyle płacić!? Ja mam 3 rzeczy, cenę butów, kopertówek jeszcze przeboleje, ale 16 sd za prawie bezużyteczną zawieszkę to dużo. Kupiłabym wszystkie 3 najdroższe torebko gdyby nie oszczędzanie, bo znowu wydawałam dużo sd. Jak fendi utrzyma się jakieś 2 tygodnie to sobie kupię z innego konta, walić system.

      Usuń
    2. A co do rzeczy które lecą w radiu wejdz sobie na eska.pl i na listę gorącej 20 :D Tam masz takie mniej wiecej rzeczy które leca w radiu ale sama powinnas wybrać co Ci sie spodoba bo każdy ma inny gust muzyczny :D

      adzik225

      Usuń
    3. a. Ja nie słucham radia ze względu na to, że nie puszczają tego czego lubię. :(
      b. Dla mnie ceny na stardoll od dłuższego czasu to istna żenada. Wiem, że tribute, fendi itp. to drogie marki. Ceny idą w górę i jeszcze wyżej. A biedna, jaghoda nawet nie patrzy na nowe dostawy, bo nie ma sd i nigdy nie była ss ;))

      Usuń
  11. Ceny są okropne, zgadzam się z wami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Siemano :D jestem nowa i może coś spróbuje napisać na tych pogaduszkach ? ^^
    AA takze uważam że ceny Fendi Tribute są beznadziejne co nie zmienia faktu ze straciłam 200 sd :(
    Ogarnia ktoś temat maratonu nocnego - Władca pierscieni ? Zastanawiam się czy wytrzymam tak długo w kinie ? :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kino ma prawie cały czas jakieś nocne maratony, ale ja bym nie wytrzymała, filmy mnie nudzą

      Usuń
    2. Byłam na nocy muzeów i odsypiałam cały następny dzień...

      Usuń
  13. A jeśli ktoś to wogole jeszcze czyta to moze przeczyta nie chciałabym spamowac ale mysle ze w pogaduszkach mogłabym poprosic o mała pomoc :D
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=661941747219350&set=a.661939660552892.1073741830.418608858219308&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomogę bo nie mam fb. Talentu to ci nie brak i nawet nie przecz! Szkic jest fantastyczny! Jak długo go robiłaś?

      Usuń
    2. No ładnie, ładnie.
      dora_dorka

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!