Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca stylu
Kochani! Już od dawna nie ukazywały się wydania łowcy stylu, za co bardzo przepraszam.
 Mam nadzieję, że posty znów będą publikowane systematycznie. 

Dziś urzekła mnie stylizacja BlackLilou. Po pierwsze nowy płaszcz z It Girls wygląda fantastycznie.
Połączony z rzeczami w pasy daje niesamowite wrażenie. Dodatki bordo są wisienką na torcie. 




bluzka It Girls, spodnie LE, płaszcz It Girls, buty Versace, 
kapelusz BonjourBisou, okulary Callie Picks, torebka Rio

Podoba Wam się stylizacja? Komentujcie!

36 komentarzy:

  1. Podoba mi się jej stylizacja, ale nie lubię połączenia pasków z tym płaszczem.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę skromna i nie skomentuję tego jakże i pięknego outfitu XD
    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna, jednak torebka mi tam przeszkadza.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Co takiego wow jest w tym płaszczu, który tak na prawdę jest kamizelką i wygląda jak worek na zemniaki? Dodatkowo okropny kolor, ble, ble, ble mój najbardziej nieulubiony ever. Sama stylizacja jest ładna, fajne dobranie bordo+ bialo-czarne paski. Okulary wygladaja dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) . Muszę zakupić ten oliwkowy płaszczyk *.* + zazazdroszczę kapelusza ;)

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest fantastyczna, mimo, że nie przypadł mi do gustu płaszcz (jego desing jest ciekawy ale dla mnie za długi), tak teraz wpasował się tu idealnie! Jak zawsze piękna BlackLilou :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się średnio podoba, nawet ładnie wszystko pasuję, jednak za dużo się w niej dzieję.
    Pierwsze to paski, jest ich za dużo, są pionowe i poziome nie wygląda to ładnie.
    Dobór torebki też mi się nie podoba, za bardzo się wyróżnia.
    Okulary także mogłyby być inne.
    Ogólnie stylizacja nie jest najgorsza, ale mogła być lepsza :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna! Buty - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja ładna, ale do tej chwili zobaczyłam już lepsze stylizacje z tym płaszczem. W stylizacji nie pasują mi buty - za dużo siè w nich dzieje. Zmieniłabym je.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się. Teraz połowa Stardolla będzie w tym oliwkowym worku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja podoba mi sie, aczkolwiek szału nie ma. Widziałam lepsze prace z wykorzystaniem tego płaszczu. W tej bardzo podoba mi się połączenie motywu pasów i zielonego koloru. Czerwona torebka na ramię fajnie współgra z makijażem i mocnymi ustami. Zmieniłabym jednak buty, które według mnie nie za bardzo pasują i zdjęła okulary lub zmieniła je na inne bez złotych elementów. Przeszkadzają mi również wystające spod płaszcza rękawy bluzki. Podsumowując stylizacja jest dobra, ale mogłaby być lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szału nie ma, paski jak w więzieniu, pojedyncze elementy są świetne ale razem nie są już tak zgrane.

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest ładna, ale mam wrażenie, ze ładniejsza od niej jest twarz doll, która na prawdę wygląda pięknie. Stylizacja jest ciekawa, podoba mi się połączenie pasów z oliwkowym płaszczem. Dobrze dobrane są dodatki, szczególnie czerwona torebka oraz okulary. Niestety są drobne szczególiki, które trochę psują całe wrażenie. Mowa tu np. o wystających rękawach od bluzki. Trochę też razi mnie odkryty tak mocno brzuch. Ale podsumowując stylizacja jest nadal bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie wiem co sądzić o tej stylizacji. Jest ładna, ale taka... nie wiem jak ją opisać. Podoba mi się połączenie pasków i tego płaszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona!
    Stylizacja jest PIĘKNA! Taka niewymuszona a ciekawa! Wszystko jest super przemyślane, czerwień ust i torebki z zielenią tego płaszcza, no cudo!
    Ann1334

    OdpowiedzUsuń
  16. GENIALNA!
    Podoba mi się nastrój stylizacji, uwielbiam taki! Nie jest przesadzona, więc podoba mi się. :) Dodatków właściwie nie brakuje, bo okulary wystarczą. Usta świetnie współgrają z torebką - mm.. cud, miód, malina! ♥ Wszędzie szukam tych spodni i nie mogę ich znaleźć... Są świetne! I płaszczyk też.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, śliczna! Buty genialnie uzupełniają całą stylizację. Makijaż bardzo ładny. Wszystko przemyślane w tej stylce. Niby prosta, ale coś mnie w niej urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna ! Podoba mi się, wszystko jest dokładnie dopasowane do siebie, nic dodać, nic ująć :d

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba c: Myślę, że buty są średnio ładne, ale pasują kolorystycznie do stylizacji.
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna! Bardzo ładnie połączyła ze sobą te piękne ciuchy ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten płaszczyk jest genialny, muszę go mieć :D.
    Stylizacja całkiem, całkiem. Wszystko pasuje do siebie kolorystycznie, dodatki bordo są ekstra ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie dopasowane wszystko, jednak mam dwa zastrzeżenia: rękawki od bluzki nie za ładnie wystają spod płaszcza (chociaż w sumie nie zwraca to tak uwagi) oraz ułożenie torebki pod płaszczem- wiele osób tak robi, ale dla mnie wygląda to po prostu nieestetycznie, kto na żywo tak robi! Jeszcze dodam, że twarz doll jest wspaniała!
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie podoba mi się :c
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się w 100%. Stylizacja jest super!

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa stylizacja. Połączenie pionowych i poziomych pasków tworzy oryginalną i nieszablonową stylizację. Podoba mi się też sposób w jaki użyłaś torebkę. Płaszcz również świetnie się tutaj prezentuje. A stylizacja tworzy interesującą, spójną całość. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, bardzo fajne użycie tego praktycznego płaszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna ale nie w moim stylu
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  29. sympatyczna ,ale torebka trochę krzywo nałożona

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja Olga taka śliczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Hmmm nie wiem czemu ale stylizacja nie przypadła mi do gustu. Nie lubie połączenia poziomych i pionowych pasków. Noi ten brzuch na wierzchu ~~ zmieniłabym torebkę bo jakoś dziwnie wystaje z pod płaszcza. Ale ogólnie nieźle się przedstawia ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry wybór! Połączenie ubrań w paski poziome i pionowe daje świetny efekt. Luźna narzutka dodaje złożoności i bardzo dobrze komponuje się z czerwoną torebką. Pozostałe dodatki są znakomitym uzupełnieniem: kapelusz jest dopasowany do fryzury i razem z narzutką nadaje stylizacji "festiwalowego" charakteru. Buty przykuwają moja uwagę w pozytywny sposób, chociaż nie przepadam za takim krojem. Zrezygnowałabym z okularów, wg mnie złote oprawki za bardzo się wyróżniają.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurde, moim zdaniem albo poziome, albo pionowe paski. Co za dużo to nie zdrowo.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!