Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Granie to nie jest coś, z czego można wyrosnąć
Wybaczcie, że tak długo mnie nie było. Masa zaliczeń, w następnym tygodniu egzaminy. Dzisiaj taki bonus, na sobotę spróbuję przygotować dla Was post o blogowaniu. Mam nadzieję, że Iwona mnie nie udusi za takie nie trzymanie się grafiku, bardzo chciałam w końcu coś dodać!


Gry to nie tylko przeglądarkowe ubieranie lalek, minecrafty, loly, metiny czy inne gry RPG, gdzie liczy się nabijanie levelu oraz pogoń za sławą w danym wirtualnym świecie. To strasznie.. płytkie, często (jak w przypadku stardoll) aż zbyt pieniądzo-chłonne. Jasne, gry to czysta rozrywka, zabijacze czasu, oderwanie się od życia codziennego.. z jednej strony uzależnienie, z drugiej strony pasja.
Tak, pasja. Jest wiele gier, które opowiadają wspaniałe historie, stają się coraz lepsze pod aspektem technicznym, a grafika coraz bardziej zachwyca. To jak.. obejrzenie dobrego filmu, w pewnym sensie przeczytanie też dobrej książki, po której masz czasami pewnego rodzaju kaca i żyjesz tą opowieścią przez kilka dni. To nie zawsze są oklepane historyjki, choć faktem jest, że ciężko teraz stworzyć coś nowego, bez utartych schematów i nie dotyczy to tylko gier. Technologia prze do przodu, ale nie zawsze idzie w parze z kreatywnością, niestety.
Cóż moi drodzy, sprzęt kosztuje, gry również kosztują (szczególnie te "pudełkowe") i inne gamerskie gadżeciki - też kosztują. Jeśli jest to prawdziwe hobby, to jest dosyć drogie, choć z drugiej strony pod wieloma względami rozwijające. I w naszej laleczkowej ubierance też możemy tego w pewien sposób doświadczyć, rozwijając nasz styl, czy zaczynając bawić się grafiką, co czasami okazuje się być naszym atutem. Niektórzy przez to właśnie pokochali też blogowanie, czego przykładem jest nasza redaktorka- aniula38555, która dzięki temu stała się pewniejsza siebie i bardziej otwarta.
Osobiście często oglądam gameplaye, tj. filmiki graczy, jak przechodzą daną grę. Oczywiście to bywa nudne w typowych strzelankach, ale dla gier fabularnych jak The Walking Dead, Beyond: Two souls czy The Last of Us, to cud-miód. Te właśnie gry na początek gorąco polecam, najlepiej "smakują" na kanale Cryaotic.
Także moje drogie, nie denerwujcie się kiedyś na swoich chłopaków pod tym względem, a spróbujcie zrozumieć ich zainteresowanie. Jestem pewna, że są tu osoby, które grały w Mario na kasetach, które wkładało się do Pegasusa. Granie to nie jest coś, z czego można wyrosnąć. Bo czy można wyrosnąć z oglądania dobrych filmów i czytania znakomitych książek?

-Paulina

22 komentarze:

  1. Czytam sobie czytam i tu nagle JA, WOW, JA (w tym momencie wstydzę się mojego ciulowego nicku, buu). Ten ostatni obrazek jest świetny, bardzo mi się podoba. Napisałaś o grach tak wiele, że w sumie nie wiem co dodać. Może nie gram często, ale mam z nimi styczność od małego. Pamiętam jak brat expił mi na metinie, graliśmy w gry, a ja zazwyczaj czesałam go lalkowym grzebykiem i spryskiwałam mgiełką (po włosach, cały mokry chodził XD).Mi teraz ciężko znaleźć jest sensowną grę, to wszystko już kiedyś było, wszystko się powtarza, ale w końcu nawet wyobraźnia ma swoje granice. Teraz tylko portale społecznościowe i uploady anime online zajmują mi dzień.
    P.s. to o mnie to prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś to o sobie w urodzinowych postach na qof, więc pozwoliłam sobie to wykorzystać. I cóż, darmowe gry na pewno ciężko jest znaleźć ;)
      I wszystkie obrazki są z gier!

      Usuń
    2. Wiem, że pisałam i nie zastrzegam nikomu prawa do pisania tego, a po obrazkach dość dobrze widać, że to gra. :)

      Usuń
  2. JAK MOGŁAŚ NIE POWIEDZIEĆ NIC O PEWDIEPIEU?!!!! WSTYD! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodziło mi o gameplaye. A artykulik śliczny, Paulinko. Bardzo mi się spodobał. Aż zachciało mi się pozbierać hajs na Skyrima. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięks. Nie wspomniałam o Pewie, bo jak dla mnie to on Cry'owi może stopy lizać xD

      Usuń
    2. Ale fajnuchny jest! Kocham jego gameplaye z simsami. XD

      Usuń
  4. Fajny temat na artykuł! Co jest ciekawe, Stardoll tak bardzo kojarzy się z różowością, dziewczęcością, modą i cukierkami że czasem ciężko nam sobie wyobrazić co robią osoby poza tym. I fajnym zaskoczeniem jest też dowiedzieć się, że ktoś dzieli inne nasze zainteresowania, a zwłaszcza kiedy są to inne gry. Ja osobiście pogrywam w cs:go, więc jeśli któraś z Was9bądź któryś:P) ma ochotę na jakąś turniejówkę i nie boi się spaść w rankingu to możemy się dodać na steamie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykuł spoko... Ja uwielbiam grać w Drakensanga (on-line jest do ...) Tylko na cd polecam! Morrowind też nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy temat. Ja lubię oglądać bajki z dzieciństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. The last of us było za trudne ale świetnie się oglądało jak ktoś gra xd

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak fajnie że w końcu dodałaś jakiś artykuł :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam oglądać PewDiePie ;) Przekonał mnie do wielu gier, chociaż sama gram od dawna. Moje ulubione to Warcraft i World of Warcraft ;) Nie są typowo dziewczęce xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba tylko ja poczułam się urażona, bądź źle zrozumiałam, ale każdy ma swoje upodobania do gier. Właśnie w wymienione "minecrafty, loly, metiny" gram (grałam) i naprawdę nie wiem czy ja to źle zrozumiałam. Jestem po części uzależniona, a z drugiej strony jest to moja pasja i nie wyobrażam sobie bez tych gier życia. Jest to dla mnie trochę delikatny temat, bo nie znam dziewczyny (w moim otoczeniu), która grałaby w w/w gry i np. w CS'a, w którego już nie jestem tak zapatrzona jak kiedyś.
    Pamiętam jeszcze swoje gry z dzieciństwa...tak, Warlords (o ile dobrze napisałam), Twierdza Krzyżowiec, Heroes'y, Wormsy czy GTA. Od razu widać, że w ubieranki to ja nie grałam i może stąd moje zamiłowanie do gier.
    Sam artykuł jest ciekawy, ale jak mówię: może źle zrozumiałam, może dobrze, ale urażona się po części poczułam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, nie miało. Po prostu wiem, że to popularne gry i kojarzą się z czystym nabijaniem leveli i ewentualnym poznawaniem ludzi. Chciałam pokazać, że nie tylko na tym gry polegają

      Usuń
    2. Może i nie tylko na tym, bo są różne rodzaje gier, ale każdy ma swoje upodobania. Wymienione gry z pewnością są popularne, ale nawet w wielu takich można wykazać się kreatywnością. Gry takie jak Metin rzeczywiście polegają na nabijaniu lv. i staniu się jak najbardziej popularnym na serwerze.

      Usuń
  11. Jedyne gry w jakie gram to harvest of moon, pokemony i simsy. :D

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam gry! najbardziej to Call of Duty, Assasin, Gta oraz simsy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gram tylko w GTA V i SIMSY.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja głównie gram w stardoll. Jednak mam też Simsy 2 i 3 dodatkami, oraz dwie gry na PS4. Ja nie oglądam filmików z gier tak jak Ty, mój internet się rozwala przy tym niestety :c
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak byłam mała to nałogowo grałam w GTA, z dziwną radością topiąc faceta w aucie, łoł. Teraz grywam w Alice Madness Return, moja ukochana gra :3
    Świetny artykuł, przyjemnie się czyta, tak.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!