Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na... body z Rio
Wczorajsza dostawa do Rio zmieniła moje zdanie co do tego sklepu. Zazwyczaj pojawiały się tam ubranie nie w moim stylu, złote i w panterkę, ale wreszcie dodali tam coś na mój gust "normalnego" i ciekawego.

BUTTERFLY ROMPER |  14 SD  | RIO CHICAS
Z początku (na wieszaku w sklepie) wydające się koszulą body z najnowszej dostawy zauroczyło mnie już w poście o nowej kolekcji. Wzór jest naprawdę ładny, a kołnierzyków od białych koszul nigdy zbyt wiele, bo zawsze się przyda. Ciuch można wykorzystać bardziej plażowo nie zasłaniając dołu lub zrobić to i otrzymać ciekawą górę, która dopełni nasz look. Chciałam zrobić coś z odkrytym dołem, ale wszystkie stylizacje wychodziły dziwne, chyba jeszcze nie mam weny na letnie stylizacje. Body pasuje do wielu kreacji i większości kolorów, ale to zależy jak jest użyta. Według mnie nie jest wcale taka droga, a potrafi być przydatna i mając na nią pomysł może wyjść coś na prawdę ciekawego. Nie żałuję zakupu i polecam. Bardzo fajnie wygląda ze spódniczką z tej samej kolekcji (ostatnia stylizacja).
Co myślicie o body? Podoba wam się nowa kolekcja Rio?

12 komentarzy:

  1. Body mi też się spodobały. Pierwsza stylizacja jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I stylizacja jest boska! A body są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna pierwsza i druga stylizacja. Body jest śliczne i na pewno je kupie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje świetnie, ale body nie przekonuje mnie na tyle by ją kupić. Zobaczę natomiast spódnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę są body? Byłam pewna, że to koszula o.O Ja w każdym razie jej nie kupię, nie mam sd. Śliczne stylziacje :

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mogłyby być koszulą, też się zdziwiłam XD

      Usuń
  6. Te body są cudowne, ale niestety mnie na nie nie stać. II stylizacja jest dla mnie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 2 stylizacja mi się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Body jest prześliczna, miałam kupić, ale kupiłam buty.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. Body jest świetne! Na razie nie kupiłam, nie za bardzo mam pomysł. Kupiłam tylko kapelusz i mi wystarczy. Ogólnie cała kolekcja niezbyt mi się podoba, ale znajdzie się parę fajnych rzeczy jak to body (i spódnica, której użyłaś). Stylizacje są świetne, nic bym w nich nie zmieniła.
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!