Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W poszukiwaniu stylu idealnego- Shironuri

Witajcie kochani!
Wybaczcie, że w zeszłym tygodniu nie ukazał się post, ale nie miałam zbyt dużo czasu jak i chęci oraz weny.
Dziś znów moja doll jest shironuri. Ten styl zdecydowanie najbardziej mi odpowiada.
Tych, którzy nie kojarzą tego stylu odsyłam tutaj.
Teraz doll wygląda o niebo lepiej, w moim mniemaniu oczywiście.
Widać sporą różnicę pomiędzy moją stylizacją sprzed dwóch miesięcy, a teraźniejszą.
Podobno mariksza wygląda jak Minori- przedstawicielka tego stylu.

Bardziej podobają się Wam stylizacje z poprzedniego postu na temat shironuri czy z tego?
Komentujcie!



(otwórz w nowej karcie, by powiększyć)

18 komentarzy:

  1. No teraz widze. XD Zdecydowanie ta stylizacja lepsza od poprzednich.

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Jak patrze na tamte stylizacje to się dziwie jak mogłam zrobic tak tragiczne stylizacje XD

      Usuń
  2. Mi też bardziej podoba się ta stylizacja niż z poprzedniego wpisu ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta stylizacja jest o niebo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, wpasowała się świetnie w ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mało zdań, tak wiele "shironuri" razy użyte. A mi się każesz pilnować, fajnie cnie :\ Tło zbyt ciemne, istnieje też szary halo. Hejt na hejcie hejta popycha :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jakiego słowa mam użyć zamiast shironuri?

      Usuń
    2. niektóre są niepotrzebne, ale widzę coś się tym bawiłaś + zawsze można użyć słowa styl, trend

      Usuń
  6. Ładna stylizacja ale twarz do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, ale nie w moim stylui ;p
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta tutaj jest o niebo lepsza! :o Normalnie się zakochałam xd

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc, każda stylizacja jest.... bardzo... ekstrawagancka i taka nie w moim stylu. Z drugiej strony fajnie jest bawić się modą i próbować nowych rzeczy, tak więc brawo za odwagę:))

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  10. Uu, trochę jak zjawa panny młodej z horroru. Ale jak najbardziej okej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ozdoba we włosach, wyszła śliczna stylizacja w stylu shinouri. Troche za ciemne tło, zbyt przytłoczyło wygląd stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś do mnie nie przemawia ten styl XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka świetna biała dama, świetny duch :D Coś wątpię, żebym sama się tak ubierała, ale styl ciekawy, oj bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podoba mi się wcześniejszy post o tym stylu. W doll przeszkadza mi taka blada twarz. Suknia, opaska i oczy wyglądają świetnie ;)
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!