Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
WAKACJE!
Hej dziewczyny :D
No i mamy w końcu tak oczekiwane wakacje.Jestem ciekawa gdzie się wybieracie .
Ja wybieram się na kolonię, a potem jadę do mojej babci.
Dzisiaj stworzyłam dla was letnie stylizacje, w sam raz na wakacje :).
Naszyjnik-ROYALTY
Bralet-ORIGINAL FUTURE
Kurtka-Evil Panda
Pasek-Bonjour Bizou
Spodenki-BASIC
Buty-PPQ
Kamizelka-Callie's Picks
Bralet-Bonjour Bizou
Szorty-Bonjour Bizou
Naszyjnik-Fallen Angel
Torba-BASIC
Buty-Callie's Picks
Naszyjnik-Jean Paul Gaultier Tribute
Top-Bonjour Bizou
Pasek-Fallen Angel
Torebka-IT GIRLS
Spódniczka-LE
Buty-Nicholas Kirkwood Tribute
Lewy manekin
Torba-SPECIAL OFFER
Top-Saint Laurent
Pasek1-SPECIAL OFFER
Pasek2-Bonjour bizou
Spódniczka-BASIC
Buty-SPECIAL OFFER

Prawy manekin
Kolczyki-Pretty'n Love
Bluzka-Pretty'n Love
Pasek-WINDOWS OF THE WORLD
Szorty-LE
Buty-SPECIAL OFFER


Życzę Wam, słonecznych, spokojnych, ciekawych i odkrywczych wakacji.
Nie zapominajcie zaglądać na najlepszego bloga o stardoll QoF !!!
Pozdrawiam emu.musia





31 komentarzy:

  1. Podobają mi się tylko dwie stylizacje, czyli trzecia i ostatnia. Reszta jak dla mnie jest kompletnym nie wypałem. W pierwszej zmieniłabym bluzkę i kurtkę, w drugiej kamizelkę, a o trzeciej to się nawet nie wypowiem...
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje najlepsza według mnie to pierwsza, druga i ostatnia ale i tak wszystkie są fantastyczne :D A z wakacji cieszę się jak dziecko :P ale z drugiej strony będzie mi brakować tych nauczycieli, moja wychowawczyni płakała za nami a później każdy zaczął po kolei ryczeć ;P
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje, wakacje, wakacje!
    Ja lecę za dwa tygodnie do Norwegii do taty, a z powrotem zwiedzę Szwecje, Danie i Niemcy. W sierpniu zaś jadę do rodziny do Brodnicy. Może ktoś jest z tego rejonu? :p
    Co do stylizacji: przedostatnia jest mega, ale nie pasuje torebka, pierwsza i druga, też kozackie. :D

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizację nawet mi się podobają, najlepsza jest 1 i 3.
    Reszta jest słabsza.
    Z wakacji to się w sumie cieszę, jednak będzie mi trochę brakować szkoły, niby można się wyspać, w końcu, ale ja lubię chodzić do szkoły ;)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza 3, żałuję, że sprzedałam tą spódnicę z LE... Dwie ostatnie mi się nie podobają. Dwie pierwsze takie zwykłe, bywały lepsze ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja jest genialna ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie jadę? Moje sobie zjechać na tyłku po schodach do kuchni, najlepsza podróż ever! Bardzo ładne stylizacje. Najbardziej podoba mi się ta 2, nawet nie wiem czemu. 2 ostatnie wyglądają trochę jak monster high, tak mi się jakoś skojarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się 2 i ta różowa.
    Moje wakacje raczej spędzę w domu

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze trzy stylizacje są bardzo proste i dosyć schematyczne, ale maja swój urok. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Mimo iż zmieniłabym w niej kamizelkę, to i tak naprawdę mi sie podoba. Jest taka typowo letnia i w moim stylu. W dwóch ostatnich pracach poszalałaś z kolorami. W czwartej zmieniłabym torbe, ale piata jest bardzo ładna.
    Na wakacje nie mam jakiś szczególnych planów, ale na pewno pojadę do babci nad morze i może jeszcze gdzieś zagranice. Zapewne większość czasu spędzę w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. W wakacje wybieram się do Włoch i zabieram koleżankę na Mazury (już nie mogę się doczekać!) :)
    Jeśli chodzi o stylizacje:
    1: Bardzo ładna. Ale czyżby czarny był dobrym kolorem na lato? ;p Przeszkadza mi trochę klamra przy pasku. Mogłaby być srebrna. Ogólnie stylizacja dobrze się prezentuje.
    2: Świetna. Wszystko jak najbardziej na swoim miejscu. Taka trochę moda zeszłoroczna, ale to nic. Jest dobrze!
    3: Chyba najładniejsza z wszystkich stylizacji. Ta spódnica jest genialna! ♥ Rozumiem, że chciałaś dopasować torebkę do spódnicy, ale coś nie wyszło. XD
    4: Nienawidzę takiego różu, więc lepiej, żebym nie wypowiadała się na temat tego stroju.
    5: Oczywiście zazdroszczę szortów, są świetne. Bluzka mi się nie podoba, więc zmieniłabym ją na inną. Wtedy będzie o wiele, wiele lepiej. :)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się stylizacje, ale zdecydowanie 3 i 5 bardziej przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, ja też czekałam na wakacje! Chciałabym pojechać do Chorwacji lub Hiszpanii, ale nie wiem czy się uda.
    Dzisiaj stylizacje średnio mi się podobają. W pierwszej zmieniłabym pasek i spodenki. W drugiej nie podoba mi się kamizelka i tak nisko założony naszyjnik. Trzecia, choć nie wymyślna to najbardziej trafiła w me gusta. W kolejnej jest mocny róż, za którym nie przepadam. W ostatniej wszystko jest ładnie oprócz spodenek.
    Również życzę Ci ciekawego i pełnego radości wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, tak, tak! Wakacje uważam za oficjalnie rozpoczęte. :p A wracając do stylizacji... Najbardziej podobają mi się pierwsze 3 outfity, choć uważam, że są trochę za proste. Skoro mamy już lato myślę, że dobranie do nich kapelusza byłoby świetnym posunięciem. Pierwsza z twoich inspiracji jest naprawdę fajna, ale tak jak już wspomniałam brakuje mi jakichś dodatków, które by ją wzbogaciły i wyróżniły na tle innych. Torebka musi pojawić się obowiązkowo! ;) Druga stylizacja to moja faworytka. Poza brakiem jakiegoś nakrycia głowy nie mam się do czego przyczepić. Trzeci outfit również jest niczego sobie. Podoba mi się połączenie spódnicy z naszyjnikiem i butami. Osobiście zmieniłabym jednak zwykły, biały top na coś w tym samym kolorze, ale o ciekawszym kroju. Dwie ostatnie stylizacje w ogóle do mnie nie przemawiają. Pierwsza jest jak dla mnie "za różowa", a w drugiej przeszkadza mi dziwny "materiał" z którego wykonane są spodenki (nie wiem jak wam, ale mi to przypomina lateks XD).
    Mimo tego, że trochę się czepiałam artykuł czytało się miło. Z niecierpliwością czekam na kolejną dawkę inspiracji. ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu wakecjeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Ja będę jechała 18 lipca ( w moje urodziny ♥) nad polskie morze. Potem może jeszcze gdzieś do kuzynki, cioci? Kto wie...
    A co do postu:
    Wszystkie stylizacje bardzo ładne, ale fenomenem jest ta z spódniczką LE ♥ Po prostu się zakochałam.
    Druga i pierwsza też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzecia stylizacja śliczna ;) Pozostałe też bardzo ładne. Ja wybiorę się chyba nad nasze morze, ale opcji jest kilka więc pewnie wyjdzie coś spontanicznego jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się stylizacja ze spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się trzecia stylizacja :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  20. Jupi, wakacje ^^ (chociaż uważam, że to nie sprawiedliwość 10 miesięcy nauki = 2 miesiące wakacji. Na Litwie, czy gdzieś tam są 3 miesiące). Ja wyjeżdżam na wieś do babci i może nad morze :>
    Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, nic dodać nic ująć. Ale, gdyby była taka w realu na wakacje to raczej w chłodniejsze dni z powodu kurtki. Nie wiedziałam, że da się zrobić ładną stylizację z tą torebką, jakoś ona nie przypadła mi do gustu, ale tutaj pasuje :) Druga stylizacja jest ok, ale nie podoba mi się trochę kamizelka. Jest taka za jasna. Trzecia (i pierwsza) są najlepsze ze wszystkich. Myślę, że naszyjnik jest takim dopełnieniem całej stylizacji. Bez niego mogła wydawać się taka pusta (naszyjnik to dodatek, więc wiadomo, ale piszę :p). Czwarta jest średnia, nie podoba mi się ten róż. Piąta jest ładna, ale szorty jakby za bardzo świecącą? błyszczącą? (nie wiem) wyglądają normalnie, ale mi sprawiają wrażenie błyszczących (to przez te jasne cieniowanie, chyba). W sumie teraz tak myślę, to admini raczej specjalnie tak zrobili.
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  22. Szału nie ma ze stylizacjami, ale niektóre urzekają w swojej prostocie. Co do wakacji, dzisiaj miałam podobno zakończenie roku szkolnego. Ale ja już mam je od 19 mam wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pff... wakacje. Ja tam się nie cieszę, nie chcę opuszczać mojej klasy!
    Świetne stylizacje

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacje średnie, ale ostatnia ma w sobie coś takiego co mnie przyciąguje.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że już oficjalnie mamy wakacje, na to właśnie czekałam! ♥
    Pierwsza stylizacja jest trochę za prosta, ale zła też nie jest. Uważam, że jest troszkę za ciemno, ja raczej preferuję bardziej pstrokate outfity na te dwa upalne (mam nadzieję) miesiące. Druga jest już lepsza od pierwsze, ale nadal za prosta. Trzecia to według mnie mistrzostwo, bo po pierwsze strasznie zazdroszczę Ci tej cudownej spódnicy! ♥ Wyszło delikatnie, lekko, no i w mojej ulubionej kolorystyce! Trzecia stylizacja wprost idealna dla lalek Barbie, zbyt różowa, kiczowata. Ostatnia jest ładna, podoba mi się kolorystyka. Ogólnie Twoje propozycje na lato przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podobają mi się numery 1 i 3. To nie są Twoje najlepsze zestawy, myślę, że stać Cię na więcej. Wg mnie przydałoby się więcej biżuterii i dodatków, chociaż w lecie zwykle stawiamy na prostotę. Niemniej jednak kilka bransoletek nie zaszkodzi ;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje spędzę raczej w domu, tak najlepiej odpoczywam. Nie cierpię opalania się na plaży i tego typu rozrywek. Być może później wyjadę gdzieś z przyjaciółką.
      sunflower

      Usuń
  27. Jejku...jak ten czas szybko leci ! Wreszcie doczekane waaaakacje ! ♥♥♥ Jadę do Niemiec i Świonioujścia (dziwna nazwa , ale fajnie tam jest ;P ) Jadę też do parku rozrywki z koleżankami .:>
    Co do stylizacji są świetne , prawie każda mi się podoba jednak trzecia podbiła moje serce ♥ Świetne połączenie spódniczki .Czuję to morze ♥♥

    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  28. Najładniejsza ta ze spódniczką LE .

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne stylizacje ROCK styl widać że go lubisz :).Ja już byłam na wakacjach w Grecji było super poznaliśmy nowych znajomych a ta koleżanka powiedziała mi o tej stronce :).Więc dzięki

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety na wakacje nie wybieram sie nigdzie bo pracuje chyba ze na dwa dni w weekend. Co do letnich stylizacji pierwsza nie jest w moim stylu. Szersza biała kamizelka lekko wisi na manekinie czego nie lubie. Druga stylizacja zdaje mi sie najlepsza. Piękna turkusowa/zielonkawa ( mam problem z kolorami ) spódnica idealnie współgra z resztą. Trzecia kreacja też mi się podoba choć unikam na codzień tyle rózu noi ostatnia o której nie umiem zbyt dużo powiedzieć wydaję się taka skąpa jakby w tej stylce czegoś grakowało. Ogólnie lubie takie posty bo dają dużo pomysłów. :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!