Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or not
Ocena stylizacji kaskamaska

Mary__Jane: widać, że włożyłaś w stylizacje wiele pracy i wiele ubrań. Doll wygląda nieco obszernie, a ten naszyjnik fruwa w powietrzu. Pozbyłabym się przynajmniej zewnętrznej narzutki. Mimo wszystko, daję HOT za pomysł.
Avril_EmoPunk: Hmm... nie wiem co powiedzieć. Strasznie dużo rzeczy założyłaś na lalkę. Narzutka z piórkami od Marka Fasta i to wszystko pod spodem wygląda jak jedna cała sukienka. Chociaż narzutka na samej górze mi się nie podoba to daję HOT
hill88: Pomysł jest naprawdę świetny, ale mam wrażenie, że stylizacja jest bardzo ciężka, oczywiście przez tak wiele warstw ubrań. Niemniej jednak stylizacja mi się podoba i daję zasłużone HOT

Ocena stylizacji Sillybiedroncia



Mary__Jane: na pierwszy rzut oka nie wyglądasz za ładnie. Jaskrawy makijaż gryzie się z trochę za niską fryzurą i stylem ubrań. Zdjęłabym kurtkę i poszła w dodatki. HOT/NOT
Avril_EmoPunk: Makijaż nie dosyć, że nie pasuje to wygląda ja zrobiony na odwal. W całej stylizacji podoba mi się to jak połączyłaś dwie kurtki. Widać, że pomysł miałaś, ale nie do końca udało Ci się go zrealizować. HOT/NOT
hill88: Pierwszą rzeczą, która zwróciła moją uwagę jest makijaż. Oczywiście nie pasuje do stylizacji. Zgodzę się, że ładnie wygląda połączenie dwóch kurtek. Nie jestem jednak pewna co do spódnicy. HOT/NOT 

Ocena stylizacji amawieczna123

 
Mary__Jane: podoba mi się! jest prosto i elegancko, a patrząc na pomarańcz nie potrzeba wielkich dodatków. No może, zainwestowałabym w torebkę czy bransoletkę, ale nie razi to w oczy tak bardzo. HOT
Avril_EmoPunk: Najzwyklejsza stylizacja, jakich można wiele znaleźć u początkujących. Jednak dam HOT za to, że udało Ci się nic nie spieprzyć.
hill88: Pomarańczowy kolor ożywia cała stylizację, przez co ta nie jest nudna. Dodałabym jednak torebkę. Stylizacja nie jest jednak niczym niezwykłym, ale mimo to HOT

Ocena stylizacji b7g7

Mary__Jane: patrzyłam na tą stylizację dobre kilka sekund i uśmiechałam się do monitora. Świetne wyczucie kolorystyczne i ta obróbka graficzna... Podoba mi się przede wszystkim kurtka, która świetnie leży na ramionach. HOT
Avril_EmoPunk: WOW! Na stardoll ciężko jest znaleźć chłopaka z wyczuciem stylu. Podoba mi się poza jak i cała stylizacja. Mocne HOT!
hill88: Stylizacja naprawdę świetna. Połączenie kolorów, faktur, materiałów - idealne. Być może jestem jedyną osobą, której ta obróbka graficzna nie przypadła do gustu. HOT
Zgadzacie się z naszymi ocenami?

24 komentarze:

  1. Woow!
    Ostatnia stylizacja najlepsza!
    Dobra grafika, po prostu mocne uderzenie.
    Kurtka w tym połączeniu wygląda kozacko.
    Hot dałem także kaskamaska, mrocznie ale z wyczuciem stylu.
    Zgadzam się z ocenami.

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza HOT
    Druga HOT
    Trzecia NOT
    Czwarta NOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami oprócz trzeciej. Stylizacja ta jest po prostu brzydka i strasznie łatwa. Moim zdaniem nie pasuję tam bluzka i narzuta, a dodatku nie wiem czemu złoty naszyjnik. Buty pasuje tylko ta pomarańczowa część. Ostatnia stylka świetna. Chyba pierwszy raz widzę męską doll w HoN.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. 1- HOT
    2- HOT/NOT
    3- HOT/NOT
    4- HOT
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 - hot i dla mnie najlepsza! Po pierwsze czarna, po drugie wielowarstwowa ♥
    2 - not, ta fryzura + te włosy to takie "żulowe" połączenie, doll wygląda jakby wanny, grzebienia i szafy przez pół roku nie widziała.
    3 - hot, troszkę pusta, ale za to bardzo ładna. Brakuje jakiejś drobnej torebki i naszyjnik na wymianę.
    4 - wstrzymałam się od głosy, bo dałabym hot/not. Doll(ek?) zbyt bardzo rozciągnięty, a ta narzutka po prostu tu nie pasuje, bez niej dałabym hot.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 stylizacja, dla mnie troszkę za dużo tu napchane jest, nie lubię takiego przepychu w stylizacji, ale daję Hot :)
    2 stylizacja nie podoba mi się, nic do siebie nie pasuję, wszystko założone byle jak, dodatkowo ta fryzura Not.
    3 stylizacja jest trochę pusto, naszyjnik nie pasuję do niczego, reszta ładnie połączona, dla mnie jest to takie Hot/Not więc wstrzymam się od głosu :)
    4 stylizacja jest bardzo ładna, nigdy nie patrzę na obróbkę, ponieważ ważniejsza jest stylizacja i to ją mam oceniać, ale muszę przyznać, że jest świetna. Daję Hot :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna stylizacja mi się nie podoba, nie wiem dlaczego, są zbyt napchane lub wręcz przeciwnie, na nikogo nie zagłosowałam na hot.

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej za dużo się dzieje, ale dałam łapkę w górę. Druga mi się nie podoba więc, łapka w dół. Trzecia całkiem ładna dlatego dałam hot, a przy ostatniej też uśmiechałam się do ekranu, więc choćby za to Hot :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza: Ładna, ale z drugiej strony wydaje się trochę przesadzona. I tak daję HOT
    Druga: Byłoby naprawdę dobrze, gdyby nie ta spódnica, tatuaż i makijaż. Makijażu Sillybiedronci chyba nie chciało się robić, bo tak to wygląda. XD HOT/NOT
    Trzecia: Najgorsza z wszystkich. Jest strasznie pusto, a stylizacja na poziomie pierwszego level'u. Zdecydowanie brakuje torebki i dodatków. NOT
    Czwarta: Pierwsze co wpadło mi w oko to ta świetna poza. ♥ - cudo! Przechodząc do stylizacji: wszystko do siebie pasuje. Jest idealnie <3 Zdecydowanie HOT

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam sie z Waszymi ocenami. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, mimo czerni nie jest smutna, dzięki złotym dodatkom. Zdjęłabym tylko narzutke bo jest tam wszystkiego za dużo.
    Druga stylizacja mi sie nie podoba. Poczynając od brzydkiego, nie pasujacego do stylizacji makijażu, kończąc na złym doborze ubrań. Za dużo tam skóry, nie wiem po co dwie kurtki.
    Trzecia stylizacja jest prosta, ale podoba mi sie. Fajne połączenie czerni z pomarańcza, która ożywiła cala stylizacje. Przydałaby się tylko jakaś torba.
    Czwarta stylizacja wywarła na mnie ogromne wrażenie. Świetne połączenie ubrań, co nieczęsto można spotkać u męskich doll. Do tego genialna obróbka graficzna - po prostu cud, miód :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm pierwszy stylizacja niby ładna i dostała odemnie łapkę w góre ale widze na niej za duzy przepych, to futro wystające z pod trzech warstw innych ubrań cos do mnie nie przemawia i naszyjnik mogła autorka troche bardziej schować bo aż za bardzo się rzuca w oczy. Hot
    Druga kreacja no niestety traci w moich oczach. Dla mnie masakra ta narzuytka i makijaż, przepraszam ale dla mnie Not.
    W trzeciej stylizacji nie widzę niczego złego :D Podoba mi się pomarań który użyła amewieczna. Hot
    I ostatnia stylizacja której nie wiem jak ocenic więc nie oceniam. Nie znam się na męskim ubieraniu.

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  12. zaglosowane i zgadzam się z oceniami

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety z niektórymi ocenami nie mogę się zgodzić. Dla mnie wszystkie stylizacje są not. W pierwszej jest za dużo tego wszystkiego. Druga wydaje się być zupełnie nie udana. W trzeciej połączenie złota ze srebrem oraz dodanie do tego pomarańczy kompletnie się gryzie. W dodatku doll ma straszną minę. Ostatnia jest najlepsza, ale mi jednak ta kurtka ze swetrem nie spodobała się i dałam not.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hot, not, not, mega HOT. Wielki plus za przeróbkę graficzną

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie zgadzam się z ocenami. Najbardziej podoba mi się 1 stylka

    OdpowiedzUsuń
  16. 1-Hot(ja bym zrobiła bardziej kolorowo ale nie każdy musi mieć taki styl)
    2-Kit: Masakra fryzura i makeup oraz buty
    3-Hot(tylko kurteczkę zrobiła bym brązową)
    4-Kit:Buty,bluzka,okulary i jeansy się zlewają ze sobą.Ta czapka nie jest zbyt ładna wręcz w ogóle :(
    To są tylko moje takie małe rady :)
    Jenniferkaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej spodobały się dwie stylizacje-1 i 2. Pierwsza stylizacja jest naprawdę świetna i wydaje mi się, że było w nią włożone sporo pracy (i ubrać xd). Druga stylka po prostu nie podoba mi się. Następny strój jest prosty i elegancki i przede wszystkim nie ma tam tego wszystkiego za dużo :) Jestem pod wrażeniem zmiany pozycji lalki w ostatniej stylizacji (oczywiście sam strój też mi się podoba ;p).
    Moje oceny to: Hot, Not, Hot, Hot.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  18. Najładniejsza według mnie to pierwsza i zgadzam się z ocenami :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  19. 1) Hot. Udana, złożona stylizacja. Jest elegancko i z klasą, może trochę za ciężko na górze.
    2) Not. Stylizacja jest raczej prosta. Zmieniłabym fryzurę, by doll wyglądała schludniej.
    3) Hot/Not. Całkiem ładnie. Zmieniłabym naszyjnik.
    4) Hot. Nigdy nie oceniałam męskiej stylizacji. Ta jest wg mnie bardzo udana.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie wszystkie HOT, oprócz trzeciej. Ja wiem, że początkująca, ale lizać tyłka za tylko poprawną stylizację chyba się nie powinno. Dałabym najwyżej HOT/NOT.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie pierwsza najlepsza, uwielbiam kiedy jest nawalone mnóstwo rzeczy ;)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  23. not, not, not, hot.
    Ostatni zestaw nieziemski, nad resztą trzeba popracować.

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się jedynie ostatnia stylizacja :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!