Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Jestem na siebie zła, ba, nawet bardzo. Przez moje własne lenistwo w najlepszym wypadku będzie 4.72, cudnie. W sumie to mnie nic nie nauczy - dalej będę siedzieć cały dzień na komputerze i grać w simsy, bo nauczyłam się jak ustawić simkę w pozy, po co walczyć, już nie ma czasu, a był.

Ten post jest stworzony dla was, czytelników. 
Możecie w komentarzach porozmawiać na różne tematy. 
Poruszcie taki, który was intryguje, a może rozwinie się bardzo ciekawa dyskusja.
Nie zapomnijcie chociaż raz podpisać się nickiem, inaczej nagroda wam przepadnie.
Mam nadzieję, że będą dołączać coraz nowsze osoby.
Serdecznie zapraszam i miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej sensowne komentarze osoby nagroda w postaci 20sd.

Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
jusia95
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

70 komentarzy:

  1. Jakie macie średnie w szkole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze bez zmian 4.0 :(

      _Nemezis_

      Usuń
    2. Ja nawet nie wiem. Tak czy siak, ostatnio ciężko pracowałam, więc czerwony pasek będzie.
      + Jestem zadowolona ze zdanego egzaminu, w piątek kolejny, trzymajcie kciuki i te sprawy

      Usuń
    3. 5.00. Znowu dostanę jakąś bezsensowną książkę z biedronki.
      awcia

      Usuń
    4. Yup, zawsze są książki. Serio, ileż można /:

      Usuń
    5. Ja jednak uważam że to nawet miłe coś dostać za wyniki w nauce choćby nawet głupią książkę przecież nie trzeba jej czytać :D

      Usuń
    6. No pewnie, fajnie co dostać, potem i tak się komuś da pod choinkę xd
      awcia

      Usuń
    7. Wolałabym już dostać 20 zł niż coś, co nigdy mi się nie przydaje. Co innego, gdyby to były książki fabularne, ale naukowe, gdzie w większości nawet się tym nie interesujesz? Noope.
      Moja była szkoła była jeszcze tak inteligentna, że kupowała książki na wyprzedaży książek w Mielnie za grosze, by nam je dać. GOOD

      Usuń
    8. @awcia- Woah, dobry patent. Niech cierpi ktoś inny xD

      Usuń
    9. No pewnie, że takie lepsze. Może napiszę skargę do nauczycieli o tym (do takiej skrzynki już z koleżanką wrzuciłyśmy o tym, że nas denerwuje to, że nauczyciele mogą nie zmieniać butów, a my musimy).
      awcia

      Usuń
    10. 5.36? Coś takiego.

      Usuń
    11. U mnie około 5,70. Nawet dostajemy fajne książki typu Igrzyska śmierci.

      Usuń
    12. Wow! 5.70? Ile ty się uczysz? o.O

      Usuń
    13. Ja mam 5 z czymś ;D W tamtym tygodniu miałam wycieczkę i wróciłam z anginą ;c
      lewa2012

      Usuń
    14. A jeśli chodzi o książki to wiem że dostane taaki gruby słownik polsko-angielski, bo sb go sama wybralam ;D
      lewa2012

      Usuń
    15. Ja mam 2.4 więc nie mam co liczyć na książkę ;p
      MISSPati16671

      Usuń
    16. Ja mam już... 4 książki (w tym roku będzie 5) przez co żadnej nie przeczytałam. xD
      A średnią mam 5.18. Chyba. :)

      Usuń
    17. u mnie od 5.0 jest stypendium - 200 zł, a gdzieś w Rzeszowie jak ma się 5.3 to jest stypendium 200 co miesiąc przez cały rok szkolny następny. U mnie na półrocze jest też że za 5.2, potem się obniża.
      Gdybym otwierała w domu książki - 5.5 bez problemu, nawet więcej.

      Usuń
    18. Ja mam 5,67 i mam tylko 100 zł stypendium raz w roku :/

      Usuń
    19. Ja mam 5,25. Jeżeli chodzi o stypendium to u mnie 250zł. Można zdobyć je 2 razy: na półrocze i na koniec.

      Usuń
    20. W sumie za średnią też mogłabym dostać stypendium, ale muszę dodatkowo mieć jakieś osiągnięcia :/

      Usuń
    21. 200? 250? Fanie, ja w podstawówce dostawałam 50 zł na jeden semestr. W gimnazjum stypendium wynosi 100 zł. Jestem szczęśliwsza ale jak napisałyście, że po 200 dostajecie to mój stan bycia szczęśliwym zakończył się dosyć szybko.

      Usuń
    22. Mam 5,2. Kolejna ksiazka do kolekcji.... Zawsze cos C:

      Usuń
    23. 4.8/4.9 To jedna z moich gorszych średni.
      PARKERKA

      Usuń
    24. Mam 5.4 i brak stypendium ;/ To jest u nas bardzo nie fair :)

      Usuń
    25. Ja mam 5,6 i również brak stypendium.q

      Usuń
  2. Jak ustawić simkę w pozy?
    4,72, so close

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobierasz pose player i pozy, stawiasz gdziekolwiek (koszt 1$, bogactwo) i klikasz, a ona stoi tak aż nie wyłączysz akcji (te kwadraciki co robią teraz i co mają zrobić). Wpisz pose player w wyszukiwarce, a jest filmik, z którego korzystałam po PL. Pliki .package łatwo zainstalować, też są instrukcje.
      Wiem, przegrałam życie

      Usuń
  3. Co Was najbardziej denerwuje? Dla przykładu ja nie znoszę mlaskania i mówienia "włanczam", "se", "tera". Krew mnie zalewa na miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej to chyba jak ktoś pluję kiedy mówi to jest straszne XD

      Usuń
    2. I jak dziewczyny zamiast ś mówią s. Chryste, łatwo się przy tym opluć i to brzmi... tanio xD

      Usuń
    3. Też nie lubię jak ktoś tak mówi, ewentualnie jeszcze 'bibloteka' lub tak jak pani od angielskiego mówi: 'dźwi'.
      awcia

      Usuń
    4. ja się do tego przyzwyczaiłam przez moją babcie to tak mówi np. cweder :D

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Mnie denerwuje jak ktoś mówi "bosze". Nienawidzę tego albo "tag".

      jusia95

      Usuń
    7. Mnie też wnerwia to 'tag' i jeszcze 'nje' u mnie niektórzy piszą. Chcą być tacy fajni, a brzmi to okropnie.
      awcia

      Usuń
    8. Denerwuje mnie wiele rzeczy. Tag i nje mogę jeszcze przeboleć ale "som" już nie przeżyję.

      Usuń
    9. Wyczytałam u prof. Miodka że ludzie mówią "wiatER" od np. formy " ubierz swetER"
      Jak byłam w 1,2,3 klasie to moja wychowawczyni naciskała żeby nie mówić "letko" tylko "lekko"
      lewa2012

      Usuń
    10. Lewa0702 Pjona!
      DŹWI. XDD
      Ja nie lubię jak ktoś mi coś wmawia, a ja wiem, że tak nie jest...
      Albo, że udaje takiego fejma i wgl.
      Albo jak ktoś ma taki ,,tik'' , że np. ciągle poprawia grzywkę czy coś.
      Mogłabym jeszcze wymieniać dużo.

      Usuń
    11. mnie to bardziej śmieszy - takie zwykłe-niezwykłe błędy jak spaduwa, terz etc. Głownie wkurzają mnie gumbusiarski koleżanki z klasy, fanki kwiatkowskiego, ludzie z aska (i sam ask, po co to istaniaje), "bosze", "aha" "-.-/-,-/ (oraz arabska) -;-", ośmieszania mnie, powtarzanie takie wiecie i jak ktoś mnie ignoruje, bo lubię być pępkiem świata, cnie

      Usuń
    12. Nie rozumiem jak można tak mówić albo pisać, na stardollu często się z tym spotykam.
      awcia

      Usuń
    13. Za to moja kochana polonistka mówi bibloteka. Na polskim zawsze mnie szlak trafia.
      ostatnio było:
      - Dzieci przyniosłam wam czy (3) książki.
      Na co Ja:
      - z bibloteki?

      Usuń
    14. Nie cierpię zwrotu : żal pl.
      Nie wiem czemu, ale to strasznie denerwujące

      Usuń
  4. A jakie masz simsy? ;)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Co teraz robicie? (wiem, bardzo ambitne pytanie)
    Ja pakuję się na trzy tygodnie i strasznie mi się nie chce... Zamiast przygotowywać się siedzę przy komputerze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie nie mam co robić i strasznie chciałabym sobie znaleźć jakieś zajęcie :( LOL dopiero teraz odczuwam ten brak nauki :D

      Usuń
    2. Stardoll ciągle. Jeszcze przy okazji pd z geografii i polskiego.

      Usuń
    3. Jeszcze zadają wam prace d.? :(( Ja już mam luzik.

      Usuń
    4. U mnie pd nauczyciele bd zadawać do końca świata chyba... Tacy są świetni.

      Usuń
    5. susze włosy i czytam mangi, a w przerwach drapie się po czole, bo coś mnie tam boli. Ambitnie

      Usuń
    6. U nas już nic nie zadają to jedyny plus mojej szkoły :d

      Usuń
    7. Ja się już pożegnałam ze szkołą. Świadectwo odbiorę we wrześniu a jutro spadam z domu =8-D

      Usuń
  6. Idziecie jeszcze w następnym tygodniu? Ja tylko dziś i wooooooooooolne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę w poniedziałek oddać książki i również wolne :)

      Usuń
    2. Powinnam mieć jeszcze do 27, ale od dzisiaj mam wolne...

      Usuń
  7. właśnie sobie leże, a powinnam być na angielskim c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie, tyle, że ja na polskim :)

      Usuń
    2. a ja tak miałam w poniedziałek, zaspałam na religie xD

      Usuń
    3. Tyle, że ja nie zaspałam xd Zrobiłam sobie już wakacje :d

      Usuń
  8. Gdzie wybieracie się na wakacje ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu nie miałam wczoraj internetu xd Ale nie cierpiałam bardzo, bo spędziłam miły wieczór ze znajomymi!

    OdpowiedzUsuń
  10. MAM 4.72, A W PIĄTEK KLASYFIKACJA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nie
    zabijcie mnie plz XD

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!