Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Udanych wakacji!

30 komentarzy:

  1. Dziękuję i również życzę wszystkim udanych wakacji! :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie c:
    ~Padmey

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i oczywiście nie zapomnę. Już w niedzielę wyjeżdżam co prawda na obóz, ale wifi w telefonie jest, więc z pewnością będę starała się być na bieżąco. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję. Życzę również mile spędzonych wakacji. Mam nadzieję, że dobrze wypoczniecie, ale nie zapomnicie o nas. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)
    Oczywiście także życzę wszystkim niezapomnianych wakacji :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno nie zapomnę :) Dziękuję za życzenia i również życzę Wam udanych i niezapomnianych wakacji z mnóstwem przygód oraz dużo czasu na odpoczynek i nabranie sił.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję i wzajemnie :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i nawzajem. Będę wiernie komentować tylko do 13 lipca bo jadę na obóz do lasu, gdzie zapewniam nie będzie wi-fi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo i życzę niezapomnianych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za życzenia! Życzę tego samego oraz odpoczynku i nabrania jeszcze większych sił do pisania dla nas :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż wakacje mam od 6 czerwca, ale dziękuję ;]]

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za życzenia i obiecuję, że o blogu nie zapomnę! Nigdzie się na razie nie wybieram (ewentualnie może do Irlandii), także będę komentować ;3
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo :3 Ja także życzę wam nieziemskich i niezapomnianych wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. CAŁE 2 MIESIĄCE PRZESIEDZIANE NA QOF, TAAAAAAAAAAAAAAK. Nawet sobie robiłam w "wami" sweet focie v v
    http://oi62.tinypic.com/24esu11.jpg
    http://oi62.tinypic.com/24esu11.jpg :3
    Miłych wakacji, więcej obserwatorów i komentarzy. Mam nadzieje, że grono stałych komentatorów się powiększy.
    Ja może pojadę z tatą gdzieś do większych miast jak będzie z pracy jechał sam to mnie weźmie, zawsze coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha :) Aniu piękne fotki, a Ty jak królowa! śliczna!

      Usuń
    2. hehehe mam jeszcze jakieś bardzowielealerzal, ale to jest takie... ładnie wyszłam ;w;

      Usuń
    3. P.s. Tak czysto, bo siedzę u brata XD

      Usuń
  16. Dziękuję ślicznie za życzenia, ja również życzę wszystkim słonecznych, a przede wszystkim udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że nie zapomnę! :D
    Również życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję i również życzę wszystkim udanych wakacji. Ja sobie życzę dużo deszczu, bo bardzo lubię pochmurną pogodę :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że nie zapomnę o was, ale wydaje mi się, że nie będzie mnie tu tak często jak teraz :(
    Dziękuję za życzenia.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeju, dziękuję bardzo. ♥ A ja ciągle myślę, że idę w poniedziałek do szkoły. Nie mogę uwierzyć, że to już dzisiaj! :D jupi
    Również życzę wszystkim mile spędzonych wakacji!

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  21. WAKACJE,
    chciałem napisać spóźnionego wszystkiego najlepszego, ale przecież całe dwa miesiące są wolne! :D
    Dziękuję za życzenia, ja zaś mam nadzieję że wszyscy wrócicie cali i zdrowi!
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję i nawzajem.

    Pozdrawiam haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też Wam życzę udanych wakacji,ciekawych przygód,dużo znajomych,zdrowia,szczęścia,pięknej pogody i abyś Cie się nie nudzili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję i także życzę wspaniałych wakacji :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!