Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Cześć wszystkim piszę póki mam jeszcze internet. Byłabym szczęśliwa, gdyby wytrzymał jeszcze sobotę, bo jutro wątpię żebym mogła się nim nacieszyć. A więc wracam do Was po minionych dniach roboczych z nowymi stylizacjami do opublikowania. 



Stylizacja 1.
Dość niecodzienna. Moja doll wygląda jak celebrytka,
mimo tej szarości.



Stylizacja 2. 
Ta z kolei lekka, zwiewna i w letnich kolorach.




Stylizacja 3.
Co prawda żegnamy się ze szkołą, ale tak na dobre zakończenie
coś na wzór mundurka z moich marzeń.


Jak podobają Wam się stylizacje? Czekam na opinie i życzę udanego weekendu i dużo legalnych wagarów w nadchodzącym tygodniu.



11 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje świetne, ale 1 najlepsza, kocham. ♥ Świetny ten mundurek, ja też ostatnio sobie tworzyłam coś na wzór seifuku(jest w białym otworzonym pokoju), bo kupiłam górę serafuku za 3 sd w archive. ♥ Ja już w domciu zostaję do zakończenia, a po co będe chodzić, aby grać w planszówki? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza praca najbardziej mi się podoba. Wszystko w nim pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje, wszystkie widziałam na tobie w apartamencie ;)) Ale ostrość taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. bezdech :D śliczne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, zwłaszcza podoba mi się trzecia ;) Skąd biały blezer?
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbradziej druga stylka się spodobała ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej pofoba się pierwsza i druga. Ostatnia jakoś nie przypadła mi do gustu.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się stylizacje, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza jest bardzo ładna - faktycznie jak dla jakieś celebrytki np Lady Gagi (tak jakoś ją skojarzyłam). Drugi strój - idealny nad morze na plażę (po uprzednim zdjęciu szpileczek). Tylko karnacja nie pasuje do tak letniej stylizacji;)
    Co do trzeciej - jakoś nie widzi mi się taki mundurek szkolny - biel jest baaardzo niepraktyczna, szczególnie dla kobiet if you know what i mean;).
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się trzecia :/ Sama nie wiem dlaczego, ale coś mi w niej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!