Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacja wnętrza
Baaardzo się cieszę, że tak ciepło przyjęliście moją pierwszą aranżację. Z tego powodu postanowiłam dodać kolejną. Mam nadzieję, że nadal będziecie inspirować mnie do działania.
Pomyślałam sobie: a może zrobię coś z tą świetną kanapą? I myślałam, że na tym się to skończy, bo nie miałam na nią pomysłu. Aż wreszcie wpadł mi w ręce ten fotel. Szybko zdecydowałam się na zielone akcenty i chyba wyszło dość składnie. Jestem zadowolona bardziej z prawej części pokoju i z mojej pierwszej wybudowanej tak ścianki (dodałam jeszcze trzy białe linie, żeby nie było tam pusto).

Co myślicie o wnętrzu? Czekam na wasze opinie!

13 komentarzy:

  1. Zmieniłabym zielony kolor ściany na jakiś inny, ponieważ trochę za dużo tych odcieni zieleni. Poza tym wnętrze bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem wyżej, ściana mogłaby być np. szara. To tylko moje zdanie więc nie przejmuj się, bo wnętrze ogólnie bardzoo mi się podoba i ja bym lepiej go nie stworzyła :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czuję tego. Kolorystycznie niektóre przedmioty nie są dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie za dużo kolorów w jednym wnętrzu. Podoba mi sie okno i ściana po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się tam podoba, jedynie to usunełabym te czerwone dodatki.

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony i czerwony to moje najbardziej znienawidzone połączenie. Pierwsze co zauważyłam to świetny balkon. Zrezygnowałabym z czerwieni i dała jaśniejszą ścianę. Mimo paru wad, wnętrze bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ciekawie, ale coś mi nie pasuje. Jednak całokształt jest śliczny.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, jest trochę chaotycznie, za dużo elementów. Według mnie nie pasuje czarna ściana lub okno. Poprzedni post był dużoo lepszy.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie bardzo ładna aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pasuje mi ściana, trawiasty dywan i wcześniej wspomniane czerwone elementy. Co do różnych odcieni zieleni to mi to nie przeszkadza. Wnętrze jednak jest ładne i miłe dla oka.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenia kolorów ;) Powinnaś ich częściej używać! Dywan pasuje mi jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!