Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar
Wszystkie osoby zainteresowane reklamą swoich StarBaazar'ów na naszym blogu zapraszamy do zgłaszania się poprzez komentarze do tego posta, do piątku tj. 27.06.2013r., do godziny 08:00.
W komentarzach proszę umieszczać swój nick na Stardoll.


Jednocześnie informujemy, że w momencie upływu czasu na zgłaszanie się baazar powinien być przygotowany do publikacji. Zgłoszenia, w których wystawione jest mniej niż 4 rzeczy lub nie ma wcale, nie będą publikowane. W poście umieszczane jest tylko 5 StarBaazar'ów i zasada losowania, gdy jest więcej niż 5 zgłoszeń nadal obowiązuje.
Jeśli chcecie zareklamować tylko konkretny dział w swoim baazarze (np. fryzury) również zamieśćcie informację na ten temat w komentarzu. Nie będziemy się wtedy koncentrować tylko na ubraniach, a Wy będziecie zadowoleni.

21 komentarzy:

  1. Niestety nie jestem ss, więc nie mogę się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam swój bazar: decor plus ubrania. Ceny są zawyzone, ale potrzebuję hajsu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem ss i nie mam nic do sprzedania, ale może coś kupię. :)

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się:mam zapchany cały bazar Hotbuys 'ami ;)
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam parę rzeczy do sprzedania, ale nie mam SS :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się zgłoszę, jak tylko przetrząsnę garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam nic do sprzedania, więc się nie zgłaszam :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto ma coś za sm niech mnie powiadomi niżej lub w KG. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zgłaszam się :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się nie zgłaszam, ale jak macie coś ciekawego to chętnie sprawdzę =)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie mogę się zgłosić ;)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojoj...czekam ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźniłam się dobre parę godzin, ale i tak nie miałabym nic do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem ss, więc nie mogę nikogo zaprosić do siebie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. :( Też nie posiadam ss a nawet jeśli bym je miała to byloby ciut za poźno :P

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!