Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza blogowa + relacja
Witajcie! Przepraszam, że tydzień temu impreza się nie odbyła, ale nie było mnie cały dzień w domu. Wiele miast miało wtedy swoje "dni" - tak samo moje, a ja naprawdę lubię spędzać na takich wydarzeniach czas.

Zapraszam wszystkich serdecznie na dzisiejszą imprezę blogową!
Kolor nieba, niezapominajek, morza i nasz temat przewodni.
NIEBIESKI
Ubierzcie swoją doll w ten kolor, wszystkie chwyty dozwolone, liczy się kreatywność!
Start już o godzinie 18:00, ilość miejsc ograniczona przez stardoll.
Dla najlepiej ubranej osoby 20 sd od missmarikszy.
Wyniki i relacja po imprezie będą dodane w tym poście.
Mam nadzieję, ze się zjawicie, czekam!
Jeszcze raz zapraszam!

Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy:
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=43258874
---------------------------------------------------------------------------------------
Nasza niebieska impreza właśnie się skończyła. Prawie cała zleciała na temacie szkoły, ocen, średniej.
Wszyscy byli naprawdę świetnie ubrani w przeróżne odcienie niebieskiego, ale zwycięzca mógł być
tylko 1 (podany na końcu posta). Zapraszam do obrazkowej mini relacji, dziękuję za przybycie!
Goście imprezy, screen z początku.
Postanowiliśmy też przed samym końcem zagrać w grę, wygrały Januaryn i kotek717
Nagrodę za najlepszy strój na imprezie zgarnia
Januaryn
Gratulacje, zgłoś się do missmarikszy w ciągu 48 godzin!

17 komentarzy:

  1. Na pewno mnie nie będzie, dzisiaj od 16:00 do 20:00 jest festyn w naszej szkole.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  2. Może będę. Już się ubieram na niebiesko ;)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie dam rady - zepsuty komputer.

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie raczej nie będzie, jestem na urodzinach koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę, jeżeli nie zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz co wieczór mecze, więc wybaczcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się zmieszczę to będę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję że tym razem będę (chociaż raz)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, nie spodziewałam się wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejciu....też tam jestem ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam na zakupach byłam :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!