Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pożegnanie - AnnDoll88
Stało się to co było nieuniknione - odchodzę ze Stardoll i nie będę już pisała na blogu. Dziękuję za wszystkie komentarze, te dobre i te złe. Za te drugie nawet bardziej bo dzięki nim mogłam zrozumieć jak widzą moje apartamenty/dekoracje inni i starać się pokazywać przeróżne wnętrza, próbując trafić w gust wielu osób. Odchodzę z powodu choroby, znudzenia, nadmiaru zajęć i obowiązków oraz niektórych niemiłych sytuacji.

Uwielbiam ten blog, tak jak uwielbiałam swój własny dlatego ciężko jest mi się rozstać z pisaniem tutaj. Cieszy mnie bardzo to, że jest tu niejedna zdolna dekoratorka wnętrz, bo w ostatnim czasie ujawnił się skrywany talent ;) I nadal będą pojawiały się dekoratorskie wpisy - które, w miarę możliwości będę oglądała. Był to najlepszy blog na jakim dane było mi pisać, ze wspaniałą atmosferą i cudownymi redaktorami. To zaszczyt, że przez jakiś czas mogłam być jego częścią i go tworzyć. Dzięki wielkie.

Miłej zabawy na Stardoll. Koniecznie obserwujcie ten NAJLEPSZY blog o stardoll. PA!
Karolina
AnnDoll88