Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
impreza blogowa + relacja
Zapraszam na imprezę QoF połączoną z konkursem na stylizację.
(do wygrania buty Miss Sixty)

START
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=36697475

Impreza rozkręca się na całego:


Dzieki bardzo miłej osóbce otrzymałam 'bana' :D

i nie tylko ja:

DZIĘKUJĘ wszystkim za miłą zabawę !
Mam nadzieję, że i Wy również świetnie się bawiliście.
Możecie swoje wrażenia wpisać w komentarzu.

_______________
konkurs na stylizacje wygrywa Anita


 otrzymuje
  MyMelisaWhite

( buty są zarezerwowane w moim bazarku)
missmariksza

12 komentarzy:

  1. Takie sławy na imprezie XD Bawiłam sie polyvorem i nie zboaczyłam posty :C Smuteq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aniula polyvore jest super, ja tez tam często wsiąkam ;)

      Usuń
  2. Hahaha, te buty Ci się przydadzą Anitko! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ona nie miała butów :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, dziękuję za buty! Przydadzą się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie byłam na imprezie :((


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, buty są śliczne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!