Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji diana_ona
VanicaBloom: Ciekawa stylizacja, posiadająca wiele elementów, ale bardzo smutna. Taka typowo na deszczową jesień. Szkoda, że jej czymś nie ożywiłaś. Mimo to, zasługuje wg mnie na HOT.

Sei-chan.: Stylizacja jest dobra, pozbyłabym się tylko rajstop i dodała ciekawy pasek. HOT

selenagomezder8: Kolory stylizacji niby ze sobą współgrają, ale jest tutaj za dużo przepychu. Niepotrzebnie dałaś tutaj tą błyszczącą spódniczkę, zwykłe jeansy to lepszy wybór. Skarpetki też nie za bardzo pasują. Co do twarzy, to nie jestem w pełni przekonana co do tak mocnego makijażu oczu i ilości cieni. Niestety NOT.


Ocena stylizacji chomiska:
VanicaBloom: Dziewczęco i całkiem uroczo. Mam wrażenie, że naszyjnik trochę za bardzo skraca szyję Doll. Jak dla mnie HOT.

Sei-chan.: Ta wygięta noga wygląda bardzo dziwnie. Poza tym stylizacja jest bardzo banalna, pomyśl nad dodaniem torebki. HOT/NOT

selenagomezder8: Na pierwszy rzut oka w twojej stylizacji widać tylko czeń. Rożowy, który tutaj dobrałaś, jest troszkę za jasny, przez co poszczególne części garderoby nie współkontrastują ze sobą. Gdybyś dała pastelowe buty to inna sprawa, ale te tutaj są za ciężkie. NOT


Ocena stylizacji karolina6987:
VanicaBloom: Jak zawsze wszystko dopasowane w każdym detalu. Torebka i pasek są wisienkami na torcie w tej stylizacji. Pierwsza rzuca się w oczy bluzka, ale zaraz potem są właśnie te rzeczy. Najlepszy, moim zdaniem, ubiór dzisiejszej edycji HoN. Gratuluję! HOT

Sei-chan: Świetna stylizacja. Odcień butów nie do końca gra z topem, ale jest idealnie. HOT

selenagomezder8: Kolejny raz mam przyjemność oceniać twoją pracę. I kolejny raz jestem zachwycona. Wspaniale wszystko dobrałaś, mimo iż koszula kolorem odrobinkę odbiega od koloru butów, to jest HOT.


Ocena stylizacji Mary__Jane:
VanicaBloom: Wow! Ubiór robi wrażenie. Twoja Doll z brzydkiego kaczątka staje się łabędziem. Z każdym Twoim zgłoszeniem, prace są ciekawsze. Bardzo nietypowo łączysz ubrania i oryginalnie. Widzę też, że lubisz połączenia ze złotem. HOT

Sei-chan.: Nie jestem przekonana do torebki.. zmień na taką, która będzie w odcieniu butów. Poza tym super, HOT!

selenagomezder8: Świetna sukienka, nigdy jej jeszcze nie widziałam na sd, a połączona z tym naszyjnikiem oraz torebką, jest strzałem w 10. HOT

Zgodzicie się z nami? Macie inne zdanie? Skomentujcie!

6 komentarzy:

  1. Wg mnie: not, not, hot, hot
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie ostatnie mi się podobają :) Tylko w przedostatniej zmieniłabym buty. A tak to super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie ostatnie najbardziej hot.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za opinie :) Wybrałam te buty, bo o bardziej zbliżonym kolorze do koszuli nie posiadam ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!