Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyniki mini loterii decor
Jak mija Wam sobota? Mam nadzieję, że świetnie wypoczywacie. A teraz podaję wyniki loterii
Wygenerowane zostały te zgłoszenie do loterii
numer wygenerowany = numer komentarza

Podaję numer komentarza i nick osoby, która wygrała, 
w nawiasie podaję numer wygranej rzeczy
(  uwzględniałam Wasze życzenia złożone w komentarzach)
14 - Ladyconita   ( 3 ) *
7   - maja6229    ( 10 ) *
4   - swiadomosc (  7 ) *
5   -  jarus55        ( 8 ) *
21 -  Hill88          ( 8 ) *
39 - ojtyja            ( 12 ) *
45 -  Introubley    ( 13 ) *
29 - chomiska      ( 13 ) *
37 - denger13      ( 23 )
28 - AgnesMagnes99  ( 25 ) *
44 - Soo Cute Cat - Amelia*_* ( 5 ) *
33 - sunflower                  ( 1 ) *
24 - klaudialigenza            ( 24 )*
15 - kotek717                  ( 19 ) *

* nagrody zostały wysłane )
27 - MistAsh29634    (  6  ) *
3   - PastelsFlowers    ( 11 ) *
35 - BrondynkA         ( 20 ) *
13 - Zoofinka              ( 14 )
19 - koralina2346        ( 23 )*
42 - ewii20                  ( 2 ) *
12 - aniula38555          ( 24 ) *
41 - lalagaga457           (  9  ) *
20 - Domka190            ( 24 ) *
9   - VanicaBloom         ( 16 ) *
23  - Clock009              (  6 ) *



Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni.
Proszę zgłaszać się po odbiór rzeczy do mojej księgi gości.
( ponieważ nie wszystkie nicki mogą być poprawnie napisane)
missmariksza

19 komentarzy:

  1. Wygrałem nagrodę nr.16, nie chciałem tego, ale mi się podoba ta poduszka! Super! Dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. I gratuluję osobom, które wygrały dwa razy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Grarulacje! I dziękuje za pudełka, przydadzą się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sory, nie uwzględniałam dwukrotnych wygranych dlatego też dwukrotne zostały zamienione na te co nie wygrały :)
    Mała pomyłka_ już się więcej nie powtórzy- to przez moje nieogarnięcie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coś wygrałam?! Nie wierzę... 8 jest ładne xd
    Gratuluję innym <3

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za poduszkę z napisem LO. Będę musiała dokupić druga część ;)
    Gratuluje pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytajcie ! Jeszcze nie podałam wyników kto co otrzyma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo, pudełeczka przydadzą się :D Gratuluję pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Cudne mini akwarium :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację. Szkoda, że mi się nie udało.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję i gratuluję wszystkim;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!