Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie ;)
Dziś post trochę późnawo, ale po prostu miałam ciężki dzień i dopiero teraz udało mi się doczołgać do komputera. Nie chcę zbytnio przedłużać, więc przedstawiam wam kogoś, kogo bardzo dobrze już znacie: izabelach.
Jak dla mnie i milionów użytkowników, jest najbardziej utalentowaną osobą z polskiego stardoll. Świadczy o tym na przykład 3 miejsce w MSW, ale i wiele osiągnięć związanych z projektami i doll. Jej apartament wypełniony jest po brzegi świetnymi aranżacjami, a doll zawsze wygląda modnie i elegancko.

Jej bluzki są bardzo ładne, ale mi nie przydadzą się w szafie, bo nie lubię projektów StarDesign. Zupełnie odwrotnie jest z tatuażami: to totalny MUST HAVE. Są niewielkie, dokładnie wykonane i tanie, a na doll prezentują się świetnie.
Oto jej fryzury i powiem wam, że sama skusiłam się na jedną z nich. Cena może trochę odstraszać, ale tyle niestety musimy płacić za popularniejsze projekty. 


Uważam, że izabelach to wielki talent i świetna wizytówka Polski. 
Zgadzacie się ze mną?

Mary__Jane

9 komentarzy:

  1. Izabelach robi piękne projekty. Ma cudowna doll i piękny apartament. Tylko pozazdrościć i pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej apartament i ten pokój który wybrałaś jest olśniewający! Wszystko co robi wygląda bardzo starannie i estetycznie. Jedna z fryzurek tak mnie kusi, ze chyba kiedys zamowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne projekty zarówno fryzur, tatuaży jak i ubrań. Sama posiadam 2 fryzury i jestem z nich bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo utalentowana użytkowniczka, możemy być z niej zadowoleni :) Dobrze zaprezentowała nasz kraj na MSW.

    OdpowiedzUsuń
  5. Izabellach ma świetne apartamenty! Fryzury widziała lepsze, ale te też są fajne. Tatuaże są wręcz genialne! To jest to co u niej najbardziej lubię! Wszystkie tatuaże przez nią wykonane są warte każdego uwagi. Niby mały obrazek lub napis ale jak świetnie wygląda! Projekty bluzek także są fenomenalne! Sama chciałabym mieć taki talent.


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna doll, projekty ładne, ale nie preferuję odwróconego krzyża. Nie jestem satanistką :3 (Nie chodzi mi o to, że izabelach nią jest, tylko nie uznaję takiego krzyża).
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie zdanie jak Diana.Miss2:) Podobają mi się natomiast tatuaże i fryzury, są bardzo ładne.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarodziejka! Wow! Piękne fryzury, WOW! Wszystko takie dopracowane. Apartament taki ładny. WOW!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne wnętrze ! *.* Widać że dziewczyna ma pomysł na siebie, co świadczy o jej talencie :)

    karolina6987



    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!