Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Konkurs Callie's Picks 3 - rozstrzygniety
Witajcie. Tak jak zapowiadałam nadszedł dziś czas aby przedstawić wyniki konkursu. 
Pewnie niepokoiliście się kto tym razem zajął najwyższe miejsce. Jak wiecie różne czynniki decydują o wygranej. 
Wasze stylizacje były na bardzo wysokim poziomie. Gdyby każdy z Was mógł decydować kto stanie na jakim stopniu pewnie widzielibyśmy tu być może całkiem kogoś innego.
Każdy z Was mógł zagłosować na 3 różne stylizacje. 
Oto wyniki:
GRATULUJEMY WAM!
Po odbiór stardolarów zgłaszajcie się do mnie w ciągu 2 dni.
missmariksza

Poniżej przedstawiam wyniki głosowania.



23 komentarze:

  1. Głosowałam na te osoby które zajęły 2 pierwsze miejsca. ;)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrała ta osoba na która głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem założę na doll 3 pary skarpetek i będę miał zapewnione 1 miejsce! :D Dziękuję i gratuluję Sei-chan, bo właśnie na nią zagłosowałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie odkryłeś patent na zwycięstwo :) Tak czy owak gratuluję wszystkim :D

      Usuń
    2. Myślę, że to nie jest patent na zwycięstwo. Zależy kto w czym gustuje.
      Ja osobiscie wolę stylizacje, które mają w sobie coś niepowtarzalnego i są po prostu niczym z wybiegu.
      Nie będe komentować, każdy kto ma wiedzieć będzie wiedział o co mi chodzi.

      Usuń
    3. Większość niestety w tym gustuje. Wiem o co chodzi, bo ja również podobnie podchodzę do tego :)

      Usuń
    4. Ale przyznajcie, stylizacja nie jest brzydka, jest po prostu.. zwyczajna. Ale jak mówicie- nie wszystkim trzeba fajerwerków
      ps. Dzięki Piotrze :)

      Usuń
    5. Nie, nie jest brzydka, ale nie zachwyca niczym :) Dlatego bez urazy, ale na 1 miejscu widziałabym Piotrka, a na drugim właśnie Ciebie.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowalam na jarusa. Nie wiem czemu, może mam inny gust ale nie podobają mi się dwie pierwsze stylizacje :) Gratulacj! Sie-chan także miała rewelacyjną stylke!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, wygrała akurat stylizacjsa która najbardziej mi się podobała i na którą głosowałam. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) Wygrała stylka, która najbardziej przypadła mi do gustu, więc cieszę się :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcę tu nikogo obrażać, ale stylizacja na pierwszy miejscu nie zasłużyła. Kazdy może założyć rajstopy, skarpety (aż 3 pary!!) i sukienkę ze spódnicą. Nudne.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne stwierdzenie, że każdy moze zrobić taka stylizację. Przecież każdy może zrobić każdą z tych stylizacji, wystarczy mieć te ciuchy..

      Usuń
  9. Jeej, mam wyróżnienie! Dziękuję bardzo i gratuluję zwycięzcom. Druga i trzecia stylizacja- świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, ale druga stylizacja nie zasługuje na 2. miejsce.
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że wygrała Amy. 2,3,4 miejsce chyba bym trochę pozmieniała, bo na podium powinny się znaleźć jeszcze inne osoby spośród reszty.
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby zalezało odemnie tez zmieniłabym co nieco, ale to głosy Was wszystkich zaważyły o tym, kto znalazł się na jakim miejscu.

      Usuń
  12. Gratulacje! Mi podoba sie Amy. Glosowalam na nia i jarusa

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo gratuluję ! ;)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Nie ma tu osoby, na którą głosowałam, ale zwycięskie stylizacje są bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się 3 miejsce i wyróżnienie.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!