Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
catwalk 16 - wynik
Witajcie. Ostatnia rywalizacja w catwalku była bardzo zacięta. Stylizacje okazały się bardzo dobre.
 Jednak przeważającą część pozytywnych głosów zebrała Sei-chan.
Otrzymujesz miano miss catwalku oraz 
nagrodę pieniężną 20 sd
Gratuluję!


Zgłoś się po odbiór stardolarów w ciągu 2 dni
missmariksza
___________________
Jeśli ktoś z Was chciałby w sobotę zmierzyć się z innymi dwiema użytkowniczkami 
proszę zostawić link do podpisanej stylizacji tutaj

12 komentarzy:

  1. Gratuluję, głosowałam na nią :) Cudna stylizacja, dopracowana w każdym szczególe. Wszystko do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujęęę. Strasznie się cieszę, że się udało, pozostałe stylizacje były świetne, szczególnie ta pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. To było do przewidzenia, że ona wygra! Sam na nią zagłosowałem i się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Cudowna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja ktłórą wykonała była genialna! Więc co się dziwić że wygrała!


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, fantastyczny wynik (65 głosów na tak). Stylizacja bardzo mi się podoba.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A właściwie to dałam 2, bo 2 razy widziałam tamten post ;)

      Usuń
  9. Gratuluję ! Zasłużona wygrana :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!