Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moje inspiracje
Stylizacja z pazurem
Przygotowałam kilka stylizacji z motywem zwierzęcym a dokładnie ze wzorem panterki .
Dosyć często się z nim spotykamy ; admini co jakiś czas dorzucają coś ze wzorem panterki do starplazy.

 Nr1  Body -darmówka                                                         Nr2  Kamizelka- Fallen Angel
         Spodnie - MISS SIXTY                                                        Spódnica - DKNY
         Buty - Tingeling                                                                     Buty - MISS SIXTY
         Torba - PIX                                                                           Torba - HB nelly.com
         Pasek                                                                                    Bransoleta - LE














Nr3  Sukienka -PPQ
        Kamizelka - RIO
        Torba -  Callie's Picks
        Buty - archive
        Kolczyki- Cheap Monday
        Bransolety - boniour bizou






Nr5   Płaszcz -archive
       Spódnica -PPQ
Bluzka -RIO
  Torba-DKNY
Buty- LE
          Naszyjnik-VOILE




Nr6    Kurtka- RIO           
                  Spodnie - MISS SIXTY
Top-  RIO     
            Torebka- nelly.com
            Buty- darmówka    
                Pasek- MISS SIXTY  
Nr4  Kurtka - LE
                    Spodnie-nelly.com
                              Szalik-Junior GAULTIER
                Buty-nelly.com   
n



Czuję że nie wszystkie stylizacje wam się spodobają , mi osobiście najmniej podoba się nr6 .
Miłego weekendu wam życzę i jak zawsze pozdrawiam -emu.musia


11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie panterka zawsze jest modna, tylko co niektórym brakuje umiejętności łączenia jej z innymi ubraniami ;d Mam na myśli dziewczyny, które ubierają się w nią 'od stóp do głów' :) Twoje inspiracje są rewelacyjne, a połączenie tego wzoru z czarnym to strzał w 10. Najbardziej do gustu przypadły mi stylizacje nr 1 i nr 5 ;]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mi się podoba stylizacja nr.5 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 5 to według mnie najlepsze stylizacje. Reszta też jest ładna, ale te maja w sobie cos. Nie za bardzo lubię wzór panterki, ale w twoich stylizacjach on mi się podoba, ponieważ nie przesadzasz z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie przepadam za motywem panterki na ubraniach. Najlepsza stylizacja dla mnie jest 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt lubie panterki, zebre, centki itd. Kojarzy mi się to troche z pomarańczową skórą, różowymi tipsami, toną tapety i lakieru na wlosach. Stylizacja nr.5 jest serio najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja nr 7, CUDO! *.*
    Nie lubię panterki, ale tu wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Omomomomo! *.* Czekałam z niecierpliwością na twój post! Jeju*.* Stylizacje śa jak zawsze prześliczne! Najbardziej podoba mie się stylizacja numer trzy i ostatnia! Są rewelacyjne! W drugiej nie pasują mi te jasne rzeczy :DD Reszta jest także świetna! Ale w niektórych jest za dużo panterki, nie lubię zbytnio tego wzoru. Kojarzy mi się z czymś dziwnym xD


    Edka2929

    PS: czekam z nieciepliwością na twój kolejny post1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za motywem panterki, ale tobie poszło całkiem nieźle. Najbardziej podobają mi się stylizacje 4 (tylko zdjęłabym to coś z szyji), 5 i 3 też jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, nie jest łatwo stworzyć stylizację z motywem panterki, która nie wygląda kiczowato. Najbardziej podoba mi się nr 3 (kamizelka jest piękna, a całość elegancka i stylowa) oraz nr 5 (również z jeansami wyglądałaby fajnie, a trochę bardziej codziennie). Buty z piątej stylizacji są cudowne, szkoda, że to LE, bo praktycznie są nie do zdobycia;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Według Twojej numeracji 4, jakoś tak trochę przeskoczyły numerki, albo celowo?

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo.. jest super! Każda stylizacja jest oryginalna i o to chodzi. Poza tym świetnie się prezentują na czarnych manekinach:))
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!