Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza agentka23456
PRZED:
Ubiór:
Świetny strój, wszystko do siebie idealnie pasuje. Nie mam się do czego "przyczepić", ponieważ jest z pazurem i bardzo kobieco.
Twarz:
Również nie mam zastrzeżeń. Make-up idealnie komponuje się ze strojem. Twoja Doll nie potrzebuje metamorfozy :) 


PO:
Ubiór:
Chciałam stworzyć coś ze spódniczką, ale koszula w kratkę przebiła wszystko. Dlatego jet dość outsidersko z ćwiekami oraz spodniami na szelkach. 
Twarz:
Żeby Doll wyglądała delikatniej i bardziej dziewczęco postawiłam na fryzurę z warkoczem. Makijaż jest spokojny, bez większego szaleństwo, ponieważ bałam się, żeby nie odróżniał się zbytnio i nie odciągał uwagi od stylizacji.
Co sądzicie o tej metamorfozie? Podoba Wam się? Skomentujcie! :)

10 komentarzy:

  1. Też uważam, że metamorfoza nie jest jej potrzebna :D PRZED: Bardzo fajna stylizacja, taka prosta, klasyczna. Najlepsze są takie, gdzie nie dzieje się zbyt dużo. Makijaż oczu wydaje mi się trochę za ciemny. Delikatniej pomalowane powieki lepiej by się prezentowały, aczkolwiek nie jest źle :)
    PO: Stylizacja jest już gorzej wykonana, nie widze tej spójności. Mimo, że na pierwszy rzut oka wszystko pasuje, to jednak po głębszym wpatrzeniu się w stylizację jest się do czego przyczepić. Makijaż mi się nie podoba, włosy są zbyt duże, z pewnością tej doll bardziej pasują naturalne włosy. Grube rzęsy wyglądają sztucznie. Nie wyszło to najlepiej.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój lepszy przed, twarz po ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest ładne. Strój podoba mi się i przed i po. Makijaż, jak dla mnie, lepszy jest przed, ponieważ ta fryzura nie jest do końca dopasowana. Metamorfoza udana, lecz nie potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w po zmieniłabym koszulke i baletki na cięższe buty aby pasowały do torby i koszuli :) uwielbiam ciemne makijaże które podkreślają oko, w Makijażu po jest troche za mało widoczny jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. przed było b.dobrze więc z pewnością ciężko było zrobić stylizację i poprawić coś co jest już prawie idealne
    madziuchna98

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak i tak jest bardzo ładnie. Makijaż lepszy przed. Ja lubię takie mocne i ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za metamorfozę a także dziękuję komentującym za miłe słowa :P Oczywiście podoba mi się :D

    agentka12345

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna doll.
    W stylizacji PO wybrałabym inne buty, zdecydowanie. Nie jestem przekonana co do tej fryzurki, może dlatego że nie przepadam za dziełami ze Stardesign Hair. Ogólnie nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie doll wyglądała ładniej przed metamorfozą
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje obie są śliczne ale makijaż zdecydowanie przed :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!