Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacja wnętrza + prezencik Hb
 Jasne wnętrze. Lubię takie pomieszczenia w lekkich kolorkach. Według mnie jest przytulne. Fajnie by było położyć się na kanapie ; ) Za oknem jest zima, gdyż już się zbliża do nas po woli.

Realne jasne wnętrza :

Śliczniutka i jasna łazieneczka. Sama chciałabym taką mieć.


Cytaty bliskie mojemu sercu :
,, Każda rzecz którą budujemy" – w finale buduje nas samych. Jim Rohn
"Szczęście nie jest czymś co możesz osiągnąć jutro. Szczęście projektujesz sobie w Teraz. "Jim Rohn
,, Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia. "Albert Einstein
,, Największe bogactwo, to robienie tego, co kochasz. "Colin P. Sisson
,,Możesz dokonać wszystkiego, czego tylko chcesz, możesz zdobyć wszystko, czego zapragniesz możesz zostać każdym, kim zechcesz zostać."Rober Collier 

Piosenka przy której robiłam aranżację :


Dziękuję !
Za wasze cudowne komentarze, jest mi bardzo miło jak je czytam. Motywujecie mnie straszliwie do działania !  Jesteście cudowni. Dlatego mam dla was mały :
 Prezent
Z komentarzy pod postem wylosuję jedną osobę, która otrzyma ten o to płaszczyk Hot Buys : )
Wyniki podam za tydzień w następnej aranżacji ♥

Pozdrowienia, Klaudia :D

22 komentarze:

  1. Muszę przyznać że podoba mi się Twoja aranżacja . Realnymi wersjami jestem wręcz zachwycona - uwielbiam jasne wnętrza a zwłaszcza miejsce gdzie może spotkać się cała rodzina czyli salon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aranżacja jest po prostu świetna chętnie zrobiła bym taką w swoim apartamencie
    madziuchna98

    OdpowiedzUsuń
  4. Aranżacja jak dla porcelanowej laleczki w pastelowo brzoskwiniowej pięknie rozkloszowanej sukience. Nie wiem skąd mi się tak skojarzyło. Chyba popracuję troszkę u mnie nad jakąś fajną aranżacją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to wnętrze :3 Sama bym pewnie takiego nie zrobiła :P

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. In love with this apartment, absolutely perfect - I like decoration clean, I was really inspired!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie skomponowane wnętrze. Dobrze dobrane dodatki i kolory. Innymi słowy świetne wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę mi tak.. pusto w tym wnętrzu. Pewnie postawiłaś na minimalizm, ale uwielbiam przytulne pomieszczenia, co tutaj wyszło średnio. Ale poza tym super, świetna kolorystyka (;

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy pokoik :) Lubię takie jasne wnętrza. Kojarzą mi się ze spokojem, czystością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny pokoik. Aranżacje też cudowne. Osobiście raczej nie posiadam jasnych pokoi, ale właśnie go tworzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna aranżacja. Mój pokój w realu też jest utrzymany w kolorach beżu. Lubię ten kolor. Fajne zdjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne jak zawsze wnętrza. Są urocze! Mój pokój w realu jest brązowy z biłym :D

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten kolor, co można wywnioskować po moim głównym pokoju na stardoll :) Przepiękna aranżacja ! ;3 Idealnie dobrane meble, nieprzesadzona ilość dodatków. Cudo :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne wnętrze, ale brakuje kilku obrazków, książek, które dałyby wrażenie, że pokój jest zamieszkany.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście nie potrafię nic a nic ładnego stworzyć... Tobie to się udało! Po prostu cudownie;).
    Introubley

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pokój, taki przytulny :) Wydaje się trochę pusty, brakuje jakiegoś dywanika, czy coś w tym rodzaju.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!