Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Akord czerwieni we wnętrzu
Czerwień jest kolorem bardzo mocnym, dlatego wiele osób ma problem z zastosowaniem go we wnętrzu. Jednak umiejętne wykorzystanie go doda każdemu pomieszczeniu życia i będzie wygladało ekskluzywnie.
Należy pamiętać aby czerwone detale były reprezentacyjne, bo to na nich skupiamy później swoją uwagę. 
Zobaczcie jaką funkcję pełni w mojej aranżacji ten kolor.
(możecie powiększyć klikając w obrazek)



Wśród komentujących wylosuję 1 osobę, która otrzyma unikalne magazyny z LOFT

                                     Natalia/mariksza

11 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na wnętrze. Tobie to zawsze wychodzą takie piękne, dopasowane i nie przepęłnione.

    OdpowiedzUsuń
  2. W drugim wnętrzu od razu się zakochałam. Jest cudowne. Gratuluje takiej cudownej aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zaaranżowane oba wnętrza. Idealnie dobrane czerwone akcenty. Zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego *.* Pierwsza aranżacja cudowna !

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale :) Eleganckie, ładne wnętrza. Najbardziej chyba spodobało mi się drugie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś stworzyłam wnętrze w czerwonym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka :) Bardziej podoba mi się pokój pierwszy. pufa z poduszkami wyglada jak taki mini-fotelik. Masz rację, że czerwone dodatki najbardziej skupiają uwagę przy ogladaniu tych wnętrz. Ale jest tego koloru tam tyle ile powinno być, wszystko dobrze współgra i jest nie tyle co eksluzywnie, a bardzo elegancko.

    :)
    AnnDoll88

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się pierwsza aranżacja; wnętrze wydaje się chłodne, ale czerwone dodatki dodają mu ciepła i przytulności.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej do gustu przypadł mi pierwszy pokój :)
    (tak w ogóle to dołączam się do obserwatorów bloga! ;3 ;D)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajajaj jak cudnie, bardzo Fajnie się to ze sobą komponuje :) Bardzo mi się podobają te czerwone dodatki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne wętrza! Jeju *.* Masz ogromny talent! Uwielbiam twoje aranżacje! Czekam na kolejny post z twojej strony! *.*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!